Keresett szöveg: "google shopping"

A Shopping az új megváltó vagy a nagy rabló?

Az előadás során gyakorlati tapasztalatok alapján elemezzük, hogy a Google Shopping döntően a korábban is - más platformokon - jelen lévő termékszintű kereséseket csatornázza újra és jelenleg még minimálisan generál teljesen új érdeklődőket, avagy elérkezett az új megváltó. Előnyünk származik ebből vagy versenyhátrányunk? Egyszerűen csak fókuszáltabban kell hirdetni vagy pont hogy mindenhol ott kell lenni a jobb elérésért? Hova fog ez változni az elkövetkező 2-3 évben?

Csak a Google Shopping maradhat?

Nyár óta itthon is elérhető a Google ter-mékalapú hirdetési megol-dása, a Shopping. Azt a kérdést járjuk körül, hogy innentől már csak a Shopping formátumra érdemes termékalapon költeni, vagy a korábban használt többi megoldásnak is van ″élettere″? Már temethetjük a többi árösszehasonlító oldalt itthon? Hazai példákon keresztül mutatjuk be a tapasztalatokat.

Izgalmas újdonságokat jelentett be a Google

Sundar Pichar, a Google vezérigazgatója október 6-án jelentette be, hogy október 7-től kezdve a jövő égig folyamatosan új, a környezetbarát életmódot segítő keresési funkciókat és új alkalmazásokat vezet be.

Hat fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma

A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, ehhez azonban szükség van a termékoldalaink folyamatos monitorozására és frissítésére.

Ezt az 4 ingyenes SEO eszközt ismerned kell

A Google több olyan megoldást is kínál, amelyek segíthetnek abban, hogy milyen kulcsszavakra optimalizálj vagy indíts kampányt a termékeidhez kapcsolódóan.

Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik, ezért is lehet, hogy a korábbi válságokhoz képest kevéssé csökkentek a reklámköltések idén. A reklámügynökségek a márkák értékének növelése mellett abban is egyre többet tudnak segíteni partnereiknek, hogyan tudják a digitális felületeket kihasználni. Az adat alapú kommunikációhoz szükséges integrált rendszerek fejlesztésével egy sokkal hatékonyabb működést és eredményesebb kampányokat tudnak az ügynökségek megvalósítani – nyilatkozta lapunknak Záprel Zsolt, az IPG Mediabrands vezérigazgatója.

Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke.

Három az egyben

Applikációval és személyre szabott ajánlatokkal érhetők el a hűséges vásárlók Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere szerint.

1/4