Keresett szöveg: "google shopping"

Együtt gyúr a BioTechUSA és a Growww Digital a régióban

Európa egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő táplálékkiegészítő gyártója a Growww Digitalra bízta a cégcsoport két márkájának Google Ads kampányait négy szomszédos országban.

Európa legjobbjai között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.

Izgalmas újdonságokat jelentett be a Google

Sundar Pichar, a Google vezérigazgatója október 6-án jelentette be, hogy október 7-től kezdve a jövő égig folyamatosan új, a környezetbarát életmódot segítő keresési funkciókat és új alkalmazásokat vezet be.

Hat fontos terület, melyet közvetlenül befolyásol a termékoldalak tartalma

A webshopunk tartalmának optimalizálásával komoly előnyre tehetünk szert az e-kereskedelemben, ehhez azonban szükség van a termékoldalaink folyamatos monitorozására és frissítésére.

Ezt az 4 ingyenes SEO eszközt ismerned kell

A Google több olyan megoldást is kínál, amelyek segíthetnek abban, hogy milyen kulcsszavakra optimalizálj vagy indíts kampányt a termékeidhez kapcsolódóan.

Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik, ezért is lehet, hogy a korábbi válságokhoz képest kevéssé csökkentek a reklámköltések idén. A reklámügynökségek a márkák értékének növelése mellett abban is egyre többet tudnak segíteni partnereiknek, hogyan tudják a digitális felületeket kihasználni. Az adat alapú kommunikációhoz szükséges integrált rendszerek fejlesztésével egy sokkal hatékonyabb működést és eredményesebb kampányokat tudnak az ügynökségek megvalósítani – nyilatkozta lapunknak Záprel Zsolt, az IPG Mediabrands vezérigazgatója.

Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke.

Három az egyben

Applikációval és személyre szabott ajánlatokkal érhetők el a hűséges vásárlók Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere szerint.

Az ügynökségek is egyre inkább felismerik: márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik.

Márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik.

1/4