Keresett szöveg: "google shopping"

e-kereskedelmi fronton nyomulna a Google

A Google megkérdőjelezhetetlenül a világ egyik legnagyobb és legfontosabb IT vállalata, ennek ellenére van néhány olyan szegmens, mint a közösségi média illetve az e-kereskedelem, ahol a komoly erőfeszítések ellenére sem sikerült nagyobb áttörést elérniük. Ugyan évek óta próbálkoznak észrevehető szeletet kihasítani az elektronikus kereskedelem piacából, de továbbra is jelentős versenyhátrányban vannak a konkurenciával szemben.

Ezekkel a Shopify-appokkal csúcsra pörgethető a vállalkozás

Sok munkát meg lehet spórolni azzal, ha az ember körültekintően választ a több ezer plugin közül, akár némi anyagi ráfordítás árán is.

5 marketing trend, ami 2020-ban kihívás elé állítja majd a vállalkozásokat

A digitális világ és annak felhasználása folyamatosan változásban van, amivel mind a marketing szakembereknek, mind a vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk, ha sikeresek akarnak lenni.

Versenyelőnyhöz juthatnak a hazai e-kereskedők

A Google Shopping hirdetése a világ számos országa után 2019. júniustól vált elérhetővé Magyarországon.

Határtalan növekedés és élesedő verseny az e-kereskedelemben

Egyvalami biztos: sem az e-kereskedők, sem az online vásárlók nem fognak unatkozni idén. Körmendi Éva és Pintér Róbert elemzése.

A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

Játék az árérzékenységgel, magas szintre fejlesztett logisztika és egyedi piaci szemlélet. Interjú Schmidt Richárddal.

Retteghetnek a hazai ár-összehasonlítók, mert felpörög a Google Shopping

Az Internet Hungary konferencián számos szakértő, órákon át igyekezett tapasztalatait megosztani az újdonsággal kapcsolatban.

Luxusmárkákkal és technológiai újítássokkal készül a legzöldebb hazai webshop

Új weboldalon, újrahasznosítható csomagoláson, természetbarát ruhákon és „fizikai átvételi pontokon” is dolgoznak, meg valami olyanon, ami titok!

Shopping-hirdetés: ami felforgatja a piacot

A világ számos országa után immár Magyarországon is elérhető a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása.

Tiltott erőfölény: másfél milliárd eurót fizet a Google

Most a hirdetési piacon való szabálytalanságai miatt büntették a céget, de ez aprópénz a korábbi bírságokhoz képest.

1/3