Keresett szöveg: "google"

A megosztás törvénye.

- Nem csak a Facebookot, de a Google-t is befolyásolja. Influencerek, akik nem is tudják hogy azok… Oszd meg te is a tartalmakat! A személyes jelenlét varázsa…

Content design: okosan tervezett tartalom reklámfecsegés helyett.

Tartalommarketinget tervezel? Akkor csináld jól! Szolgáltass tartalmat, de ne a Google-nek, hanem a kíváncsi közönségednek! Tudod, hogy mennyi kérdésük van, amire épp nálad a válasz? Tudd meg, mik ezek! SEO-val a képernyőjükig eljutsz, de a gondolataikig (a szívükig…?) egyáltalán nem biztos! A content design a tartalmi ökoszisztémád tudatos tervezése: tudod, mint a service design... Mit szólnál ahhoz, hogy a tartalmaid is a szolgáltatásod része? Tervezd, teszteld, terjeszd, és te is teljesedj ki benne! Reméljük, hogy amit az előadásból elcsípsz, másnap azonnal ki is próbálod - és működik!

Magyar hirdetőnek magyar adat! De mi lesz a 3rd party problematikával?

Miért érdeke megérteni a hirdetőknek és kereskedőknek, hogy a magyar adat a magyar piacon védelmet nyújthat? Mi az a universal ID és mi a jövője? (A nagy szereplők már megoldották a felhasználók azonosítását, de mi marad a többieknek?) Mi van a Google homokozójában? (A Chrome bejelentette, hogy 2 év múlva kivezeti a 3rd party cookie-t, de mi lesz helyette? Mi lesz a retargetinggel hirdetői oldalról, ami az egyik legjobb konverziót hozta? Hirdetők és kereskedők piacvédelme. Hogyan fognak reagálni a kiadók? Jelenleg is a behavior adataik alapján targetálnak mind hagyományos, mind programmatic rendszereken keresztül. Mi fog ezután történni, ha nem használhatják site-jaik között a cookie adatokat? Mi lesz a sales house-ok adat stratégiájával? Mi lesz a megoldás, a Google, Facebook és azok a nagy szereplők már megoldották ezt, akiknél bejelentkezve használjuk a felületet, de mi lesz a kiadói és hirdetői oldalon. Pl. a Vodafone és a Telekom is cookie-kkal használja a CRM adatait is, ezzel értek el sikereket mostanában. Nagyon érzékenyek ezekre az adatokra. Meg fognak bízni egy Google-ben, és rábízzák? Tényleg csak a nagyok maradnak?

A Shopping az új megváltó vagy a nagy rabló?

Az előadás során gyakorlati tapasztalatok alapján elemezzük, hogy a Google Shopping döntően a korábban is - más platformokon - jelen lévő termékszintű kereséseket csatornázza újra és jelenleg még minimálisan generál teljesen új érdeklődőket, avagy elérkezett az új megváltó. Előnyünk származik ebből vagy versenyhátrányunk? Egyszerűen csak fókuszáltabban kell hirdetni vagy pont hogy mindenhol ott kell lenni a jobb elérésért? Hova fog ez változni az elkövetkező 2-3 évben?

Használd a keresési szándékot SEO-ban a jobb organikus eredményekért.

Értsd meg, miért keresnek különböző kulcsszavakra az emberek Google-ben! Ezután pedig használd fel a tudást, hogy jobb pozíciót érj el a keresőben, valamint a lehető legtöbb organikus leadet generáld saját cégednek.

Utak a tölcsérben.

Bevezetés a rendkívül hatékony stratégiákba, amelyek célja a legjobb közönség azonosítása és cselekvésre késztetése.

PPC + SEO = Siker? Így urald a Google találatokat!

Vajon mindig érdemes keresési hirdetéseket futtatni? Hogyan segíthetjük elő a leghatékonyabban az üzleti eredményeket? Így optimalizáljuk a láthatóságot a Google-ban.

Egységesített árverés.

Mint tudod, a Google megváltoztatja az aukció dinamikáját, és szeretnénk részletesebben kidolgozni annak eredményét a kiadók számára.

A Google mégis megtalálja helyét a közösségi médiában?

1/201