Keresett szöveg: "google"

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.

Hűtési megoldások a nyári hónapokra: Tippek szakértőktől

Tombol a kánikula, beindult a nyaralási szezon, a tulajdonosok megnyitották a hétvégi házakat. De mi a megoldás, ha hűvösre fordul az idő akár csak pár napra is a nyári hónapokban? A szakértők kiemelik a megfelelő teljesítményű és energiatakarékos berendezések fontosságát, valamint a rendszeres karbantartás szükségességét a hosszú távú működés érdekében.

A „zöldre mosás” és a mesterséges purpose helyett keressük hasznos marketinget

A nemzetközi kutatási eredményekre alapozva, jól átgondolt stratégiával érdemes a hazai piacon marketingkommunikációt végezni. A jól működő márkáknak pedig ebben előnyös lenne, ha drágább, de magasabb minőségű médiafelületeket érhetnének el – mondta el interjúnkban Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója.

Ez minden nyaralótulajdonos álma: akár így is elérhető a szezonhosszabbítás

Tombol a kánikula, beindult a nyaralási szezon, a tulajdonosok megnyitották a hétvégi házakat. De mi a megoldás, ha hűvösre fordul az idő akár csak pár napra is a nyári hónapokban?

Az adatvezérelt megoldások a divatiparban is hatékonyak

A divatipar szereplőinek, gyártóknak és kereskedőknek is számos kihívással kell megküzdeniük a versenyben maradáshoz. Az online kereskedelem elterjedésével jelentősen megnőtt azon vásárlók száma, akik összehasonlítják a különböző platformok és termékek árait, figyelembe veszik a fenntarthatósági szempontokat és az etikus gyártást. A változó vásárlói igények mellett intenzív termék- és árverseny is nyomasztja a szereplőket, folyamatosan fejleszteniük kell a stratégiáikat és a technológiai infrastruktúrájukat a siker érdekében. A mindennapos kihívások leküzdéséhez a Hunkemöller és a Bonprix is az SAP felhőmegoldásait választotta.

Utazzunk tudatosan, hogy a legtöbbet hozzuk ki a nyaralásból - appok a HONOR-tól, amik mindig jól jönnek

Végre itt a remek lehetőség, hogy külföldre utazzunk, azonban érdemes felszerelnünk okoseszközeinket mindenféle olyan alkalmazással, amik megkönnyítik és kényelmesebbé teszik utazásunkat. A HONOR összeszedett pár appot, amik minden utazásnál jól jönnek.

Lottózói sportfogadást támogató applikációt fejlesztett a Szerencsejáték Zrt.

Megújult, saját fejlesztésű Tippmix, illetve V-sport szelvényösszeállító és -követő mobilalkalmazással jelentkezik a Szerencsejáték Zrt. Az applikáció – a piacon egyedüliként – teljeskörű támogatást nyújt a tippmixelőknek, megkönnyítve a lottózói sportfogadást, valamint az e-sport és v-sport eredmények megtippelését.

Elindult a jelentkezés a 2024-es Technology Fast 50-re

A Deloitte ismét meghirdette Technology Fast 50 Central Europe programját: a technológiai szektor leggyorsabban növekvő vállalatait rangsoroló, elismert, regionális program idén 25. alkalommal kerül megrendezésre. A Fast 50 mind a már befutott, mind a feltörekvő technológiai vállalatoknak biztosít platformot arra, hogy bemutassák vezető iparági pozíciójukat.

Magyarország lemarad, ha nem tanuljuk meg használni a mesterséges intelligenciát

Megállíthatatlan a mesterséges intelligencia (MI) térhódítása a magyar iskolákban: a tanárok közel 40 százaléka és a diákok harmada rendszeresen használja a technológiát, amely tízből kilenc pedagógus szerint 2-3 éven belül át fogja alakítani az oktatást. A 16-24 éves fiatalok 35 százaléka szerint akár teljesen át is veheti a jövőben a tanárok szerepét az MI – derül ki az OTP Fáy Alapítvány megbízásából az Impetus Research kutatócég által végzett országos felmérésből, amely 800 fiatal és 100 pedagógus bevonásával vizsgálta az MI használatát, megítélését és oktatásra gyakorolt hatását Magyarországon.

Működjünk együtt a versenytársainkkal!

Litkai Gergely humorista és előadó az együttműködés és versengés kapcsolatáról tartott előadást a 29. Digital-Media Hungary konferencián, melyet számos humoros és gondolatébresztő példával illusztrált.

1/257