Keresett szöveg: "facebook"

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?

A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

Évekkel ezelőtt lépett színre, mint a csodafegyver, majd vált sokak közellenségévé, majd napjaink meg nem értett „zsenijévé”(?).

A Facebook legyőzte a szexet?

Ja, és az emberek nem tartják magukat függőnek.

A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A cég a toborzás és a képzések területén aratott sikereket, de azt vallják: minden olyan cégnél helyük van, ahol foglalkoznak az emberekkel.

Az összeomlásnak így vagy úgy, de meg kell jelennie – interjú Sárvári Györggyel

A pszichológus-coach részletesen beszél saját módszereiről, az intuitív működésről, s néhány kemény helyzetbe is beavatott minket.

Milyen keresőoptimalizálási trendekre számíthatunk 2020-ban?

Gyakorlati segítség az előkészületekhez! Boros Krisztián, a Hyper Marketing online marketing ügynökség vezetőjének szakértői cikke.

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?

Az élet hat bástyája

Malchiner Pétert kérdeztük az élet hat bástyájáról, emberi kapcsolataink fontosságáról, a jóléthez vezető útról.

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.

Amikor a marketing csak viszi a pénzt

Amikor egy kisebb vállalkozásnak, vagy akár egy régóta a piacon lévő nagyobb vállalatnak nincs elég forrása online marketingre, az nyilván komoly akadálya a növekedésnek - írja a 7blog.hu.

1/196