A közösségi média-platformok a jelek szerint egyre nagyobb szeletet akarnak hasítani az e-kereskedelemből. Összeszedtük azokat az újításokat, amelyek valószínűleg meghatározzák majd a 2021-es év trendjeit.
A Samsung szempontjából érthető lenne a döntés, hogy a Galaxy S20-ak helyett inkább az új modelleket nyomnák. A felhasználók oldaláról azonban ez nem annyira egyértelmű.
Jelentőset fejlesztett a Facebook az Automatic Alt Text rendszerén, amivel a látássérült emberek élete lehet könnyebb a közösségi oldalt böngészve.
A Facebook nemrég jelentette be, hogy ha valaki tovább akarja használni a cég tulajdonában lévő Whatsappot, akkor kötelezően meg kell osztania az adatait a Facebookkal is.
Felkavarta a kedélyeket a hír, miszerint februártól a WhatsApp-felhasználók adatai átkerülnek a tulajdonos Facebookhoz (is).
Furcsa bejegyzések még nincsenek, de furcsa név már feltűnt a magyar Burger King Hungary 25 ezer követővel rendelkező Instagram-csatornáján.
Mindkét cég figyelmeztette a dolgozóit, hogy óvatosan nyilatkozzanak bárhol, hogy ki a munkáltatójuk, mert lehetséges, hogy atrocitás éri őket.
A jobb szolgáltatások és a még teljesebb élmények megtervezéséhez az ügyfélmegértés magasabb szintjére van szükség, ebben pedig az adatoknak és az automatizációnak jelentős szerepe van. Tóth Tímea Mónikát, a Mito Next – adatvezérelt marketingért és automatizációért felelős üzletágának üzleti tanácsadóját kérdeztük.
A nőt a közművek nevében kereste meg valaki, hogy egy 1340 forintos elmaradást behajtson rajta. De ennél sokkal többet zsákmányolt.
2020 őszén, telén megkérdeztük a hazai podcastereket, akik már elkezdték építeni a podcast csatornájukat.