Keresett szöveg: "facebook"

Jó fej a Facebook, jövő nyárig engedi a távmunkát

A vállalat fejenként ezer dollárral megtámogatja az otthoni irodák berendezését is.

A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A koronavírus járvány hatására beeső online hirdetési költések már kezdenek magukra találni. A gazdasági megtorpanásnál is nagyobb hatása lehet azonban az online hirdetésekre a Google harmadik feles sütik használatának betiltására vonatkozó terveinek Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője szerint. A magyar prémium programozott piactéren is már azon dolgoznak, hogy a hirdetők továbbra is megfelelő információk segítségével hatékonyan tudják majd a reklámjaikat megjeleníteni.

Sharenting: a szülői posztolás kockázatai

Hogyan befolyásolhatja a gyermekeink közeli és távoli jövőjét, ha az életük minden pillanatát megosztjuk a közösségi oldalakon? Hogyan tudjuk csökkenteni a „sharenting” – a megosztás (share) és a gyereknevelés (parenting) szavak összevonásából született fogalom –, azaz a folyamatos közösségi jelenlét kockázatait? A gyerekekről való meggondolatlan posztolás súlyosan sértheti a magánélethez való jogukat, és sajnos gyakran alapot adhat online zaklatásra is.  

9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

Nem is olyan régen még hatalmas összegekért nyomtattak ki papírra leveleket, amelyeket borítékba helyeztek, megcímeztek majd tömegesen feladtak postára. Aztán vártak, és remélték, hogy a kampány sikeres lesz. Az eredményeket pedig csak korlátozottan tudták mérni (utólag). Ha nem jött be, vagy kis finomítást igényelt a szövegezés, akkor lehetett ismét nekilátni.

Szívás a reklám

Scott Galloway, a New York University Stern School of Business marketingprofesszora az Adweek NexTech 2020 virtuális konferenciáján tartott félórás előadást a baljós hangulatú A korona négy lovasa címen, amelynek az alábbiak a kulcsmegállapításai.

Ugrás az ismeretlenbe avagy inspiráló kreativitás a korona idején

Az megvan, hogyha a Google-ben képeket keresel kreativitás témában, akkor elárasztanak a kezüket összefestékezett gyerekek? Tényleg ennyit gondolunk a kreativitásról? Nekem egész mást jelent. Megosztom, hogyan láttam előbújni a kreativitást a korona idején, hátha ráismersz a saját kreatív tartalékaidra. Mellékesen pedig azért veszem elő a témát, mert ha még egy színes pacát meglátok illusztrációként, sikítófrászt kapok.

Facebook: Vigyázat! Beszélgetéseink alapján dobja fel a hirdetéseket

Mostanság annyira elterjedt nézet, hogy a Facebook a beszélgetéseink alapján mutat nekünk hirdetéseket, hogy mémek is születtek erről, amik aztán hihetetlen virálissá váltak. De igaz ez?

Lemond a Prezi vezérigazgatói posztjáról Árvai Péter, de nem lép ki

A Facebookon jelentette be a távozását, és egyben megnevezte utódját is.

Szeretjük a versenyt, mert egyre jobbá tesz bennünket – interjú a Hírstart főnökével

A híraggregátor oldalak egyedi megoldásaikkal és gondolkodásmódjukkal jól tudják magukat tartani a Google és Facebook uralmának idején is.

Furmányos a Facebook hirdetési rendszere

A Facebook saját üzleti hírekről szóló oldalán tett közzé összefoglalót arról, hogyan kézbesíti a hirdetéseket a felhasználóknak.

1/213