Keresett szöveg: "facebook"

A megosztás törvénye.

- Nem csak a Facebookot, de a Google-t is befolyásolja. Influencerek, akik nem is tudják hogy azok… Oszd meg te is a tartalmakat! A személyes jelenlét varázsa…

Magyar hirdetőnek magyar adat! De mi lesz a 3rd party problematikával?

Miért érdeke megérteni a hirdetőknek és kereskedőknek, hogy a magyar adat a magyar piacon védelmet nyújthat? Mi az a universal ID és mi a jövője? (A nagy szereplők már megoldották a felhasználók azonosítását, de mi marad a többieknek?) Mi van a Google homokozójában? (A Chrome bejelentette, hogy 2 év múlva kivezeti a 3rd party cookie-t, de mi lesz helyette? Mi lesz a retargetinggel hirdetői oldalról, ami az egyik legjobb konverziót hozta? Hirdetők és kereskedők piacvédelme. Hogyan fognak reagálni a kiadók? Jelenleg is a behavior adataik alapján targetálnak mind hagyományos, mind programmatic rendszereken keresztül. Mi fog ezután történni, ha nem használhatják site-jaik között a cookie adatokat? Mi lesz a sales house-ok adat stratégiájával? Mi lesz a megoldás, a Google, Facebook és azok a nagy szereplők már megoldották ezt, akiknél bejelentkezve használjuk a felületet, de mi lesz a kiadói és hirdetői oldalon. Pl. a Vodafone és a Telekom is cookie-kkal használja a CRM adatait is, ezzel értek el sikereket mostanában. Nagyon érzékenyek ezekre az adatokra. Meg fognak bízni egy Google-ben, és rábízzák? Tényleg csak a nagyok maradnak?

Social Commerce: a lájkvadászaton innen és túl.

A közösségi média valójában már rég nem a kedvelések begyűjtéséről vagy a kapcsolatépítésről szól. A vágykeltéstől az igényteremtésen át a márkaépítési célokig a legtöbb aktivitás hátterében üzleti célok állnak. De hogyan szolgálja még egy macskás gif is az értékesítési célokat? És miben mérhető ma a közösségi média eredményessége? Best practice-ek, saját tapasztalatok, üzleti sikerek, amik segítenek megérteni a közösségi média szerepét az online értékesítési láncban.

Weboldal készítés a big data erejével.

Emlékszel arra, amikor a Facebook vagy az Amazon weboldala teljesen megújult? Nem véletlen, ha nem, hiszen nem nagyon volt ilyen. A sikeres cégek nagyon ritkán csinálnak radikális változtatásokat a weboldalaikon. Hogy miért? Mivel nem a teljes irányváltások, hanem az apróbb gyakori és adatvezérelt változtatások a nyerőek. Így lesz fokozatosan az elhagyatott weboldalból először látogatókkal, majd konvertáló felhasználókkal és végül vásárlókkal rendelkező online birodalom.

Kezdődjék a játék!

Most már tudjuk, hogy játékkal akarunk élményt adni, játékkal szeretnénk kedveskedni. De hogyan lássunk hozzá? Hogyan válaszzuk ki, hogy mit játszunk? És milyen eszközök állnak rendelkezésünkre? Egy interaktív nagyelőadás a közönség bevonásával. A játéktervezés alapjai.

Az omnichannel kettős értelmezése.

Csak kommunikációs… Kommunikációs + Ügyfélélmény-kiszolgálás…

Már megint egy újabb social kihívás?!

Csak idén több tucat - világszinten is népszerű - kihívás volt a social felületeken! Ezek az egyszerűtől a viccesen át a durváig terjedtek. Felhasználóként szívesen veszünk részt ilyenben, de mi a helyzet márkaként, vagy cégként? Csak rosszat teszünk a brandünknek vagy nyerhetünk belőle valamit?

1/264