Keresett szöveg: "facebook"

Ők lehetnek a nehéz időszak nyertesei a szakértő szerint

Akkor van sínen a cég, ha az történik, amit a tulajdonos akar.

Elindult a nyomozás Schobert Norbiék ügyében

A hatóságok elkezsdték a munkát, hogy kiderítsék, ki áll a családot gyalázó Facebook-csoport mögött.

Mennyire beágyazott Magyarország a digitális térbe?

Tényleg erős digitálisan Magyarország? Ismerd meg hazánk Digitális Indexét és annak tanulságait a Neticle-lel közös kutatásunkból!

Rohamosan terjednek a gyermekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) elnökének tanácsadó testületeként működő Gyermekvédelmi Internet-kerekasztal szeptember 28-i ülésén az online kihívások veszélyeivel, visszaszorításuk lehetőségeivel és a szülői tudatosság növelésének fontosságával foglalkozott.

A Mediatorral kommunikál tovább a Miele

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.

Lépj be a metaverzumba, és üzenj a jövőbeli önmagadnak!

Mostanában mindenki a metaverzumról beszél, azonban sokaknak még nem volt lehetőségük megtapasztalni azt, hogy milyen érzés belépni a virtuális valóságba. Az idei Internet Hungary konferencián a Lounge Group – Visual Europe Group segítségével bárki átélheti majd ezt az élményt!

A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort

A két különböző platform jól használható együtt.

Megéltünk már kríziseket és fogunk is még a jövőben

Szeptember elején elindult az online shop új oldal, pörög a vállalat TikTok oldala és a SPÁR úgy véli, hogy egyre hangsúlyosabbá válik az elérés fontossága, és kevésbé a kattintásszám lesz a lényeg, hiszen az árkommunikációban fontosabb, hogy átmenjen az üzenet, mint az, hogy hányan kattintanak a további információkért. Interjú Varga Katalinnal, a SPAR Magyarország Digitális Marketingkommunikációs vezetőjével.

Új funkció érkezett a Facebookra és az Instagramra

A legérzékenyebb bőrű babák is biztonságban lehetnek bennük.

Ne legyünk csaló webshopok áldozatai: szakértő tanácsai

Ismerjük fel azokat a jeleket, amelyek megóvhatnak a későbbi csalódástól.

1/292