Keresett szöveg: "ergonómia"

Hat gyártó-tervező páros vesz részt az MDDÜ inkubációs programjában

Harmadik alkalommal valósul meg a design LAB.

Az Alza legújabb márkája a számítógépes játékok kedvelőinek

A napokban a prágai Comic-Con fesztiválon bemutatkozott a Rapture – a számítógépes játékok szerelmeseinek szánt új márka.

Keresik az év webshopját

A legkisebb webáruházak is azonos eséllyel indulhatnak.

Itt az idő automatizálni! – Egyre több a támogatás a régióban

Soha nem voltak még olyan vonzóak a jól működő együttműködő automatizálási megoldások által kínált lehetőségek és üzleti előnyök, mint most.

Hogyan vágjunk bele az automatizálásba?

Egyre több gyártó érzi úgy, hogy eljött az ideje a helytakarékos, könnyen használható, és különböző feladatokkal megbízható robotok igénybevételének. Az együttműködő robotok telepítése elsőre akár még félelmetesnek is tűnhet, főleg, ha a potenciális felhasználó nem ismeri ezt a területet, azonban ez nem is állhatna távolabb az igazságtól.

A termelés jövőjét az automatizálás határozza meg?

Tíz munkáltatóból nyolc úgy nyilatkozik, hogy az elkövetkező évtizedben fokozni kívánja a robotok használatát, a világjárványt pedig az automatizálást célzó beruházások katalizátorának nevezi.

Év Internetes Kereskedője Díj: egy olyan verseny, ahol mindenki nyerhet

Meglehetősen tiszta képet kapnak a piaci helyzetről és a saját pozíciójukról azok az online kereskedő cégek, amelyek megmérettetik magukat az idén tizennegyedik alkalommal megrendezett Év Internetes Kereskedője Díj versenyén. Deák András főszervező szerint érdemes részt venni a díjmentes versenyen, mert csak nyerni lehet vele.

Ki ez a kolboid és mit akar nekünk üzenni?

Kolboid írásaiban megkérdőjelezi azt, amit tudni vélünk magunkról, a világról. A hozzá való viszonyod pedig az dönti el, hogy az egód mennyire képes elviselni a (mentális-pszichológiai)rutinból való kibillentést.

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.

A cégek lassan ráébrednek a dizájnszemlélet fontosságra

Kolozsi Istvánt kérdeztük arról az összegányolt felületekről, az érzékenységről és napjaink dizájneréről.

2/4