Keresett szöveg: "digitalizáció"

A fintech új biztonsági azonosításai.

Szolgáltatás - Élmény.

Szolgáltatni, vagy terméket eladni? Amíg az offline termékközpontú, addig a digitális piactér szolgáltatásközpontú. Aki nem azzal a mentalitással üzletel, hogy minden a vevőről (kényelméről és élményéről) szóljon, az elbukik. (Klasszikus példa: boltokban, átadópontokon gyakori, hogy megkérik, hogy ne fizess nagy címlettel, mert nem tudnak visszaadni. Vagy még rosszabb, elküldenek felváltani a pénzt.)

Nyitány: a kötelező adatbővítés okai.

A felokosított adatbázissal jobban tud dolgozni a hirdető és ügynökség is, mert ugyanakkora (vagy akár alacsonyabb) költséggel, hatékonyabban tudjuk elérni a fogyasztókat és megfogalmazni személyre szabott üzeneteinket. A technológia fejlődésével a felhasználható adatok és a megoldási lehetőségek is egyre szélesednek, ezáltal a költségeink is csökkenhetnek, ugyanakkor a szakértők száma csak lassan bővül (sőt, mivel a nemzetközi piac is vonzó, fajlagosan még csökken is). Hogyan tervezzük meg az üzleti felhasználást? Adatnyitány.

A marketing digitális transzformációja. Az alkalmazkodás.

Mit jelenthet ez a jól csengő cím? Valóban rövidül a céljainkhoz vezető út? Közelebb kerülünk a vásárlóhoz? Közelebb kerül egymáshoz a marketing és a sales. Kreatív alkalmazkodás a piac evolúciós folyamataihoz. A vásárlók és hirdetők digitalizációja.

Az átalakulás első jelei.

Amikor a produceri irodák már közvetlenül a terjesztőkkel tárgyalnak. De hogyan is? Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni? pl.: Mi legyen az eladandó videót témája? (kereslet/ár/volumen) Hogyan kerülsz be a VOD tárába? Hogyan, milyen kritériumok alapján találnak meg a VOD-on? találnak meg a VOD? A terjesztők céljai.

Hogyan térképezzük és használjuk fel a vásárlók digitális lábnyomát?

Mikor, milyen adatot gyűjthetünk be a felhasználóktól és hogyan használhatjuk fel őket. Adatvadászat!!!! és felhasználási lehetőségei, a hirdetéstől a vásárlásig, és azon túl.

Hogyan képezz evangélistákat?

Milyen emberi tulajdonságokra építhe(t)sz? Mennyire lehet függetleníteni a márkától, vagyis a terméktől az evangélistákat?

Ilyen állat nincs? Programmatic sales.

1/81