A több mint 54 milliárd forint értékű beruházás a vállalat nemzetközi ellátásilánc-hálózatát erősíti.
Tippek, hogy a technológia ne eltávolítson, hanem közelebb hozzon a párodhoz.
Repülőrajtot vett a digitalizáció a koronavírus-járvány éveiben: a mobiltelefon vált az internetezés elsőszámú eszközévé, tovább erősödött a közösségi média szerepe a kapcsolattartásban, és tömegek szoktak rá az online vásárlásra. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss kutatása a Kantar-Hoffman piackutató intézet felméréseit elemezve mutatja be tíz év legfontosabb tendenciáit a hazai digitális és kulturális térben – rámutatva a koronavírus-járvány tartósan velünk élő hatásaira is.
Hazánk és más országok fogászati állapota aggodalomra ad okot, mivel folyamatosan romló tendenciát mutat az elmúlt évek statisztikái alapján. A technológiai innovációk megjelenésükkel - különös tekintettel a mesterséges intelligenciára - új reményt adhatnak a megelőzésben és a kezelésben. Hogyan alakultak a közelmúlt adatai, milyen új trendek határozzák meg a következő évet, és hogyan változtatja meg az AI a fogászat jövőjét? A Clinident friss körképe.
A Yettel Magyarország hivatalos szállítóként csatlakozott a Demján Sándor Program “Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” programhoz, amelynek célja, hogy a hazai mikro- és kisvállalkozások számára ingyenes, professzionális weboldalkészítési és digitalizációs megoldásokat biztosítson. A program lehetőséget kínál a vállalkozások számára, hogy pályázati úton, önerő nélkül, állami támogatással építsék ki online jelenlétüket és fejlesszék e-kereskedelmi tevékenységüket.
Február 10-től Léder Tamás, a Revolut Magyarország leköszönő országigazgatója vezeti az MBH Bank új digitális üzleti területét a lakossági üzletágon belül.
A nagy paradigmaváltásokat mindig nagy kilengések előzik meg. A nagy változások összes tényezőjét nem mindig lehet előre látni. Hiszem, hogy 2025-26 a nagy változások évei lesznek. Kutatások egyértelműsítették, hogy ha előre felkészülünk a várt, vagy elképzelt változásokra és forgatókönyveket kreálunk, amikor bekövetkezik nemcsak jobb kreatívabb megoldásokat találhatunk, de a félelmeinket is csökkenthetjük. Tervezzük meg együtt a változások kezelésére használható egyedi képletet, protokolokat! A DigitalHungary klubnapjának ismertetője.
Interjú Bányász Líviával, az Unilever európai szépségápolási kategóriájának médiavezetőjével.
Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
Legnagyobb 2025-ös gazdasági akadályként az inflációt és a munkaerőpiaci kihívásokat jelölték meg a hazai KKV szektor cégvezetői, üzleti előrejelzéseik pedig a kisvállalkozások körében 55 százalékban, nagyvállalatok esetében 20 százalékban pesszimista volt. Bár a gazdasági környezetet nem mindig lehet befolyásolni, a munkaerőpiaci kihívásokra érdemes felkészülni – derül ki a Comline Budapest éveleji összefoglalójából. A várt nehézségek miatt a kisebb vállalatok közel fele (45–50%) semmilyen létszám- vagy portfolióbővítést nem tervez.