Keresett szöveg: "digitalizáció"

Juhász Attila kapta a trófeát a Leader Of The Year gáláján

A nyolcadik Bizalom Gálán hét kategóriában osztottak ki sikeres cégvezetőknek elismerést, míg az üzleti példaképnek járó Leader Of The Year trófeát Juhász Attila kapta.

Az unikornisok felemelkedése és bukása

A digitalizáció koronavírus-járvány okozta térnyerésének következtében megnövekedett a vagyonokat érő, az online piacra ráakaszkodó cégek száma. Ennek oka, hogy a digitális átállás szükségessé, egyben elkerülhetetlenné vált. A járvány terjedésének ideiglenes lassulásával azonban az úgynevezett digitális transzformáció is lelassult, és idővel felvetődött a kérdés: hogyan tudnánk a pandémia okozta ″digitális bummot″ megismételni? Egyáltalán szükségünk van egy újabbra?

Sikerrel zárult az idei magyarországi népszámlálás

A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) nemzetközi szinten is sikeres népszámlálást hajtott végre. Elindult az adatok feldolgozása, az első eredmények publikálására 2023 első negyedévében kerül sor. (X)

Egy év alatt háromszorosára nőtt az 5G üzleti alkalmazásainak piaca

Másodpercenként 100 terabyte sebességű optikai adatátvitelre törekszik a Huawei.

Digitalizációval menekülhetnek előre a mostani válságból a hazai turisztikai szereplők

Előrejelzések szerint a turisztikai szektor, és azon belül a vendégéjszakák száma globálisan 30%-kal nőhet majd 2023-ban.

Két hipertempójú bővülést követő év után jelentősen lassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022.

Novellákból színdarab, digitális fűszerrel

El tudunk képzelni egy írót, ahogy virtuálisan mondja el a novelláját a nappalink közepén? És hogy egy színházi produkció digitális kiterjesztést kap? Erre keres megoldást a Magyar Telekom a JCDecaux Hungaryval közösen meghirdetett, és évek óta sikerrel futó Álljon meg egy novellára! irodalmi pályázatán.

Elkészült az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna Magyarország meghatározó energiavállalata.

Az információszerzés alfája és az ómegája a médiafigyelés – Interjú Göbölyösné Mátrahegyi Annával

A médiafigyelés egy szakma - állítja Göbölyösné Mátrahegyi Anna, az Observer vezetője, aki szakmai életének egészét ennek a szervezetnek szentelte a kezdetektől napjainkig. Szakmai alázat, szeretet, bizalom és folyamatos megújulás nélkül véleménye szerint ezen a területen sem lehet megtartani a piacvezető pozíciót. A papíralapú kezdetektől a digitális átalakuláson át a brandépítés és a láthatóság hangsúlyos szerepéről, valamint a médiafigyelés hogyanjáról beszélgetve nagyon egyértelműen kiderült, hogy a sajtófigyelés valóban nem egyenlő a guglizgatással

A HR-ben is jönnek a robotok

2028-ra a nemzetközi HR szoftverpiac értéke várhatóan eléri a közel 34 milliárd dollárt.

1/114