Partnerségi megállapodást írt alá a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) és az eMAG Magyarország, amelynek célja az e-kereskedelmi know-how fejlesztése, és a magyar kis- és középvállalatok online értékesítési csatornáinak fejlesztése a régióban.
Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált.
A digitalizáció szépen lassan az életünk minden színterére beszivárog, és nem kivétel ez alól az oktatás sem. Bár nagy valószínűséggel egyébként sem kellett volna sokat várni az digitális oktatás népszerűvé válására, azonban a pandémia és következményei révén igencsak felgyorsult az online tanulás elterjedése. VR, AI, gamifikáció: most összegyűjtöttük azokat a digitális trendeket, amelyek forradalmasítják a jövő tantermeit.
A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett „Innovation Summit World Tour” rendezvényén a Schneider Electric. A vállalat bejelentette a Sustainability Impact Award idei győzteseit, illetve egy új program elindítását is.
Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
A futás szerelmesei idén is közös mozgással üdvözlik a tavaszt, Budapestet, a versenyszezont, és ezúttal eredményeik is címlapra kerülhetnek. Április 20-án rajtol a 39. Telekom Vivicittá a Margitszigeten. A kétnapos esemény a mozgás öröme mellett ezúttal minden egyes résztvevőről külön-külön is szól, hiszen a mesterséges intelligencia segítségével névre szóló cikk készülhet róluk a magyar sportnapilap internetes felületére, mert a sport mellett mindenkire ráfér egy kis digitális tuning.
Az eddig elsősorban a fenntarthatóság és a klímavédelem kontextusában értelmezett körforgásos gazdaság egyre inkább beépül a nemzetgazdaságok és a vállalkozások hatékonysági és versenyképességi megfontolásai közé, ami által kritikus jelentőségű tényezővé válik, hogy az érintett szereplők milyen mértékben alkalmazzák a digitális megoldásokat – derült ki a Századvég Konjunktúrakutató Zrt. Digitális Üzletága által 2023. év végén végzett kutatásból.
„Tűnjön ki innovatív projektjével az üzleti rendezvények világában!” mottóval hirdet ingyenes pályázati lehetőséget a Magyarországi Rendezvényszervezők- és Szolgáltatók Szövetsége (MaReSz). Olyan szervezetek és magánszemélyek pályázatát várják, amelyek/akik példaértékű innovatív megoldásokat kínálnak az üzleti rendezvényszektorban a fenntarthatóság, digitalizáció vagy humán erőforrás terén.
A mesterséges intelligencia megkerülhetetlen, nem csak az ügyfeleket, de minden intézmény minden dolgozóját érinteni fogja - hangzott el a Deloitte Risk? Respond! podcast legújabb adásában. A mesterséges intelligencia pénzintézeti felhasználásairól, a kihívásokról, szabályozásról beszélt Dr. Barta Gergő a Deloitte vezető Mesterséges Intelligencia szakértője és a műsor házigazdája, Dr. Albert Lili, a Deloitte adatvédelmi és technológiai munkacsoportjának ügyvédje és Dr. Fáykiss Péter a Magyar Nemzeti Bank Digitalizációs Igazgatóság vezetője.