A cégek többsége teljesen átalakítaná működését a digitális technológiák segítségével, de a folyamatot gátolja, hogy az eddigi fejlesztéseik nem eredményeztek számukra kézzelfogható üzleti hasznot – derül ki az EY 1001 döntéshozó bevonásával készült globális felméréséből. A sikeres digitalizáció érdekében a területért felelős vezetőknek láthatóvá kell tenniük a beruházások megtérülését, amihez új megközelítések és mérési megoldások szükségesek.
A koronavírus, a digitalizáció és az automatizációs folyamatok eredményeként a munkaerőpiac olyan útelágazáshoz ért, amelynél a most hozott intézkedés
A hazai reklámpiac trendjeiről a Mindshare reklámügynökséget két évtizede vezető Somlói Zsolttal beszélgettünk.
Világszerte több mint 2300 vállalkozó és cégvezető mondta el, miként kezeli a járvány nyomán kialakult válsághelyzetet. Mutatjuk a lényeget.
A PSD2 biztonsági előírásai az online kártyás fizetésben jelentős kihívás elé állítják a kereskedőket és a fizetéstechnológiai cégeket.
A járványhelyzet miatt bevezetett kormányzati intézkedések és a szabályozási változások jelentős lökést adtak a vállalkozások digitalizációjához.
Átfogó interjú Szigetvári Józseffel, a szállás.hu alapító ügyvezetőjével.
A második hullámra a hirdetők felismerték, hogy továbbra is ez a talán legszélesebb elérést biztosító médiafelület.
Duronelly Péter közgazdászt, a Magyar Telekom adatelemzőjét pro- és kontra, illetve a megoldási lehetőségekről is kérdeztük.
A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.