Keresett szöveg: "digitalizáció"

Felvételi 2024: magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi István Egyetem minőségi képzéseire

Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.

Értékelik az emberek, ha egy márkának van véleménye – főleg ha hosszú távon

Felértékelődik a szponzoráció szerepe a reklámzaj növekedésével. A fogyasztók számára azonban fontos, hogy a márkák támogatása, együttműködése szervesen kapcsolódjon a márkák értékeihez. Sántha Tamás, a Magyar Telekom márka élmény vezetőjével készült interjúnkból az is kiderül, mivel lehet a fiatalokat hatékonyan megszólítani.

Ez az öt projekt nyerte el idén a Digitális Készségek Európai Díját

A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai iparban való karrierlehetőségeinek elősegítését célzó projektek találhatók.

Idén is meghirdette fenntarthatósági versenyét a Schneider Electric

Már lehet nevezni a Schneider Electric fenntarthatósági versenyére, a pályázatokat október 15-ig várják. A „Sustainability Impact Awards” kezdeményezés célja a fenntarthatósági törekvések támogatásában és megvalósításában élen járó partnerek, ügyfelek és beszállítók erőfeszítéseinek elismerése.

Mesterséges intelligencia támogatást kapnak Bécsben a KKV-k

A mesterséges intelligenciát (AI) manapság már mindenki ismeri és korunk digitalizációjának mozgatórugójaként is emlegetik. Az Osztrák Statisztikai Hivatal felmérése szerint az ausztriai vállalatok tizenegy százaléka alkalmaz mesterséges intelligenciát üzleti tevékenysége során. Az AI népszerűségében rejlő potenciált pedig Bécs is felismerte és pénzbeli támogatással is hozzájárult a mesterséges intelligencia alkalmazásához a kis – és középvállalkozások esetében.

Új informatikai és operációs vezető az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves vezető úgy döntött, ezt követően nyugdíjba vonul.

Infrastruktúrafejlesztésben átlag felett teljesítünk, MI-ben viszont még gyengék a hazai cégek az unió digitális jelentése szerint

Az uniós tagállamok digitális fejlettségét mérő uniós index, a Digital Decade szerint 2023-ban Magyarország jelentős előrelépést ért el a szélessávú és 5G internetkapcsolatok lefedettségének növelésében, illetve az alapvető digitális készségekkel bíró lakosság arányában - bár az utóbbi területen elért fejlődés továbbra sem oldja meg az IKT-specialistákból tapasztalható hiányt.

Digitális előfizetéssel forradalmasítja a mobil-élményt a Yettel

Adatforradalmat hirdetett a Yettel: a hazai mobiltávközlés történetében először egy kizárólag digitálisan elérhető, hűségidő nélküli és korlátlan belföldi adatkeretet biztosító előfizetést vezet be Yepp néven, ami teljes mértékben a digitalizációra fókuszálva új szintre emeli a mobilszolgáltatásoknál eddig megismert ügyfélélményt.

Az 5G újradefiniálja a szolgáltatásokat

Miközben a telekommunikációs szolgáltatók sora jelentik be az újabb és újabb ötödik generációs (5G) technológiákat, számos vezető bizonytalan abban, hogyan használja a technológiát üzleti szinten, illetve vizsgálja az átállás szükségességét. Ugyan az 5G-hálózatok megnövekedett kapacitást és nagyobb sebességet kínálnak, egyelőre a 4G számít működőképesnek, megbízhatónak és költséghatékonynak. Az 5G ugyan rengeteg előnnyel bírhat, ám emellett kihívásokat is tartalmaz – mutatja a Deloitte Quality Engineering Trends tanulmánya.

1/153