Keresett szöveg: "digitális költések"

Régiós szolgáltatóközpontok jelentik a hazai reklámkommunikációs szektor kitörési pontját

A könyörtelen igazság: az olcsó hazai reklám a hirdetőknek is sokat árt. A nehéz helyzetben lévő hazai reklámpiacot az egyre nagyobb teret foglaló globálisok is tovább szűkíti. Csakis a nagyobb regionális szerepben látja a kitörési pontot a Magyar Reklámszövetség elnöke. Gulyás János az októberi Internet Hungary-n elhangzott előadásának összefoglalója.

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Bár tavaly nominális értéken enyhén növekedtek, reálértéken 10,8%-kal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4%-kal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések.

A nehézségek ellenére is közel kilenc százalékkal nőhet idén a globális reklámpiac

A dentsu International által közzétett legfrissebb, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzés szerint a globális reklámköltések összértéke idén várhatóan meghaladja a 738 milliárd dollárt, ami 8,7 százalékos növekedést jelent az előző évi 679 milliárd dollárral szemben. Tovább nő a digitális reklámok részaránya, amely ebben az évben már elérheti az 55,5%-os szintet.

A hiedelmek torzító ereje. A megújulás édes íze. 
Gondolatok a Digital-Media Hungary-hez.

Az járhat nekünk, amit tartalomfogyasztónk ad nekünk, nem az, amiről hisszük, hogy jár. Ilyen például a figyelme. Szemléletváltást vár tőlünk a versenypiac, ezt igényli a tartalomfogyasztó, és a hirdető egyaránt. Van mihez alkalmazkodnunk. Gondolatszilánkok a Digital-Media Hungary konferencia programjából. Őrült beszéd, de lesz benne rendszer!

A márka jószándéka és lelkiismerete

Interjú Szabó Bélával, a Magyar Telekom Csoport márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával.

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések

Minimális bővülés várható a szépség- és luxusipari reklámköltésekben

Kiugróan jó teljesítmény csak a digitális hirdetésektől várható: ezekre várhatóan 2022-ben már 19 százalékkal többet költenek, mint 2019-ben.

Miért és hogyan alakította át a koronavírus a világunkat?

Az elmúlt hónapok belekényszerítettek minket, hogy a digitális világot magunkévá tegyük, de kérdés, hogy mit fogunk felhasználni tudásbázisunkból, ha a vírusválság visszatér? Összefoglaló a Reboot Hungary webináriumról.

A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

Most, hogy a Facebookot megszorongatják és otthagyják a legnagyobb hirdetők, vajon hogyan alakul a programmatic jövője?

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.

1/3