Keresett szöveg: "digitális költések"

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések

Minimális bővülés várható a szépség- és luxusipari reklámköltésekben

Kiugróan jó teljesítmény csak a digitális hirdetésektől várható: ezekre várhatóan 2022-ben már 19 százalékkal többet költenek, mint 2019-ben.

Miért és hogyan alakította át a koronavírus a világunkat?

Az elmúlt hónapok belekényszerítettek minket, hogy a digitális világot magunkévá tegyük, de kérdés, hogy mit fogunk felhasználni tudásbázisunkból, ha a vírusválság visszatér? Összefoglaló a Reboot Hungary webináriumról.

A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

Most, hogy a Facebookot megszorongatják és otthagyják a legnagyobb hirdetők, vajon hogyan alakul a programmatic jövője?

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.

Magyarországé a régió második legjelentősebb reklámpiaca

A televízió még maradt első helyen, de dübörög az online is.

A reggeli vagy esti kattintás ért többet?

A magyar piac sajátosságai ellenére a nemzetközi trendeknek megfelelően fejlődik, és nálunk is a globális szereplők további erősödése várható.

Gyűjtsünk minél több saját adatot!

A programozott vásárlás és a digitalizáció átformálja a reklámpiacot. A médiatulajdonosoknak is meg kell találniuk az új rendszerekben a helyüket. Németh Béla, az Interpublic Group közép-kelet-európai igazgatója szerint a világ szinte bármely pontján futó kampányokat is lehet Budapestről szervezni.

A jó márkáké a jövő - interjú Lengyel Andrással

Továbbra is tart a reklámpiaci árak és bevételek csökkenése a Ringier Axel Springer hirdetési és marketing igazgatója, Lengyel András szerint. A piacon egyelőre túl sok szereplő van, hosszabb távon így csak a legerősebb brandek lehetnek nyereségesek.

1/2