A WMMusicDistribution (WMMD) neve már nem csak Magyarországon cseng ismerősen a zenei szakmában: nemzetközi téren is egyre komolyabb sikereket ér el. Több mint 15 éve segíti az előadók zenéit megjelentetni a Spotify, Apple Music, YouTube vagy épp a Deezer felületén. Annak érdekében pedig, hogy az újonnan feltöltött dalok sokakhoz eljuthassanak, egy ideje a online hirdetési kampányok adta lehetőségeket is kiaknázzák a TikTokon, Google Ads-ben, a Meta felületein vagy akár Spotify-on.
Így kerülhetsz egyensúlyba új zenékkel.
A Samsung bejelentette a Galaxy Watch5 és Galaxy Watch5 Pro termékek érkezését, amelyek továbbfejlesztett funkciókkal rendelkeznek az egészségünk megőrzését szolgáló mindennapi szokások kialakításáért. A Galaxy Watch5 esetében a vállalat tovább fejlesztette mindazokat a funkciókat, amelyeket a felhasználók nap mint nap használnak. A Galaxy Watch5 Pro – a Galaxy Watch termékcsalád legújabb tagja – a Samsung eddigi legstrapabíróbb és legjobban felszerelt okosórája. Az új készülékek segítséget nyújtanak a felhasználóknak céljaik elérésében.
A rövid formátumú videókon túl más területeken is nyomulna a TikTok: új zenei platformjával a kevésbé ismert muzsikusokat segítené.
Csorba Lóci, BÖBE és mesterséges intelligencia muzsikál a Telekom Kraft kampányklipjében
A szolgáltatást első sorban azoknak ajánlják, akik eddig is zenehallgatásra használták a videó megosztó alkalmazását. De mi van még?
A streaming szolgáltatások révén nő folyamatosan a szektor, tavaly majdnem 10 százalékkal emelkedett a bevétel.
A zenestreaming szolgáltatók között már régóta tart a kiélezett harc, még az is meglehet, hogy az Amazon és az Apple is vizsgálat elé néz.
A telekom cégeknek egyre több média tartalommal kell a fogyasztók kegyeiért megküzdeni. Az innovatív megoldások bevezetéséhez pedig jó lehetőséget biztosít a startupok felkarolása és fejlesztése – véli Takács Zoltán, a Telenor innovációért felelős alelnöke.
Több mint négymillióan hasznának okostelefont Magyarországon, amit tartalomfogyasztásra is használnak. Az okostelefon mára minden visz - derül ki az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatásából, amely az okostelefonos tartalomfogyasztási szokásokkal foglalkozik.