Keresett szöveg: "covid-19"

Titkosszolgálati eszközöket is bevetnek az ismerkedéshez

Új fejezet nyílhat az ismerkedésben.

A pandémia és a fintech szereplők kényszerítik ki a bankrendszer digitalizációját

Mintegy 10-50 évnyi lemaradást kell behoznia a bankszektor szereplőinek, hogy felállítsák a modern, digitális banki modelljüket. A folyamatot felgyorsította a COVID-19 okozta globális változások, lassítják a szabályozások és megkavarja a fintech vállalkozások felbukkanása.

A koronavírus-járvány alakulásával együtt változott a hazai mobilpiac is

A COVID-19 járvány és a terjedése elleni védekezés olyan formái, mint a kijárási korlátozások, a távoktatás vagy az otthoni munkavégzés, valamint az átoltottsági arány emelkedésének köszönhető lazulások jelentősen hatottak a hírközlési fogyasztási szokásokra, így a mobiltelefon- és mobilinternet-szolgáltatás piacára is – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb, 2017 harmadik negyedévétől 2021 második negyedévéig terjedő mobilpiaci jelentéséből.

Kiadta a média hirdetési piacra vonatkozó előrejelzését 2022-re a Zenith

A digitális transzformáció hajtja majd a hirdetési költések 9%-os globális növekedését 2022-ben.

E-kereskedelem: a magyar cégek ne féljenek az exporttól!

A magyar webáruházak jelentősen bővülhetnének, ha elindítanák exporttevékenységüket a szomszédos országokba, ahol az online piacok még nem telítettek. Bogdan Colceriut, a Frisbo vezérigazgatóját kérdeztük az e-kereskedelem jelenéről és jövőjéről, az iparágban rejlő lehetőségekről és a magyar vállalatok exportlehetőségeiről.

Jelentősen átalakul a pénzügyi digitalizáció 2025-ben

Hogyan változtatta meg a COVID-19 az pénzügyi trendeket a szervezeti működés és digitalizáció terén?

Magyarországon is berobbant az e-sport

A pandémia alatt jelentősen megugrott az e-sport rajongóinak és felhasználóinak száma, azonban a bővülés mégsem hozott egyértelmű bevételnövekedést. Még akkor sem, ha olyanok is költöttek esportra, akik saját bevallásuk szerint soha nem néztek ilyen tartalmakat korábban – derül ki a Deloitte fogyasztói felméréséből.

Mi vár az esportra a járvány okozta nézettségrobbanás után?

A pandémia alatt jelentősen megugrott az esport rajongóinak és felhasználóinak száma, azonban a bővülés mégsem hozott egyértelmű bevételnövekedést. Még akkor sem, ha olyanok is költöttek esportra, akik saját bevallásuk szerint soha nem néztek ilyen tartalmakat korábban – derül ki a Deloitte fogyasztói felméréséből.

Robotikai boom előtt állunk

2020-ban is tudta növelni piaci pozícióját a robotikai ipar, 2021-re pedig további 13 százalékos, rekordszámú növekedést prognosztizál a Nemzetközi Robotikai Szövetség (International Federation of Robotics) frissen megjelent éves riportjában.

1/24