Keresett szöveg: "coach"

Ügyfélszolgálati játékok, az ügyfél örömére.

Adatok, adatforrások, adathatékonyság és új információk. Minden, amit az adatok felhasználásáról 2019-ben tudni érdemes.

Neked milyen adatforrásaid állnak rendelkezésedre az üzleti tevékenységedben? Tisztában vagy vele, hogy mire van szükséged? Tudod, hogy hogyan kell két, három, vagy több adat ″egyesítés″-éből piacképes ″adattermék″-et készítened? És azt tudod, hogy hol és kinek adhatod el? Nehezen és könnyen beszerezhető adatfajták. A helymeghatározástól az érzelem keltette adatokig.

Adatkereskedelem.

Hogyan változott meg a beszerezhető adatok piaca a GDPR bevezetése óta?

Közönségmérés az online videó korában.

A média, a hirdetések és a mérés világa jelentős átalakulá-son megy keresztül mivel a fogyasz-tóknak nagyon sok lehetősége van a tartalomfogyasztásra. Ebben az új médiavilágban Nielsen összekap-csolja a mérési megoldásait annak érdekében, hogy a médiavállalatok és a hirdetők a lehető legteljesebb képet kapják a fogyasztókról. Ez az átfogó megoldása a Nielsennek a ″Teljes Közönség″ mérése, mely mind a hirdetéseket mind a tartalmakat magába foglalja a fogyasztók számára valamennyi elérhető felületen. Az előadás érinti a Big Data felhasználásának előnyeit valamint a digitális hirdetések és a digitális tartalom mérésének módszertanát. Digital Ad Ratings az első lépés a Teljes Közönségmérés felé mely a digitális térben futó kampányok egyedi közönségéről ad számot.

Gombhoz a kabát:

minden megoldáshoz lehet problémát találni!

1/21