Keresett szöveg: "brand safety"

Az Integral Ad Science lehetőségeivel bővíti a Teads a Brand Safety megoldásait

Az új együttműködés növeli a Teads hatékonyságát a nem brand safe tartalmak kiszűrésére, miközben maximalizálja a hirdetők elérését és támogatja a minőségi megjelenéseket.

Elon Musk megvette a Twittert, majd kirúgott minden vezetőt

Hosszú hónapok huzavonája után Elon Musk hivatalosan is átvette a Twitter irányítását. Az üzletet 44 milliárd dollárért (17988 milliárd forintért) zárták le, a milliárdos pedig már szerdán feltűnt a vállalat központjában, ahol a közösségi platform munkavállalóival találkozott. A hatalomátvétel után nem kellett sok időnek eltelnie, hogy fejek hulljanak.

Aki márkabiztonságot vet, adatot arat.

A DOT Creative 2020 és 2021 után idén ismét jelentkezik a Syntax Brand Safety Riporttal. A legújabb riportban kiderül, hogy mi változott két év alatt és mennyire éri meg trükközni a hirdetőknek a márkabiztonsági befektetéseikkel.

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./II. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával. II. rész

A tűpontosan mért élmény lehet a hatékony marketing kulcsa. Podcast ajánló

Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával Csermely Ákos beszélgetett a Reboot Hungary 18. podcast adásában.

A megfelelő brand safety stratégia

A kulcsszavak egyszerű tiltása elérés és felhasználó csökkenéssel járhat, ráadásul a helytelenül megválasztott brand safety stratégia hosszú távon kockáztathatja a potenciális fizetőképes célcsoportok elérését.

Pontosabb mérésekre alapozva, rugalmasabban hirdetve lehetnek sikeresek a márkák a jövőben

Interjú Orbán Donáttal, a Unilever digital marketing managerével.

A fogyasztók öntudatra ébredése! Az Internet Hungary ismertetője, és programelőzetese.

i az, akinek nem létszükséglete, hogy saját virtuális bázissal rendelkezzen? Kinek marad érték az a fogyasztó, akinek nincs virtuális tere?

Kinek a hasznára és kinek a kárára fejlődhet az e-sport?

Keressük együtt, hogy mi szól az e-sport mellett és mi szól ellene! Hol lehetséges és hol kizárt az együttműködése a hagyományos sportvilággal, a szponzorvilággal és a kereskedelemmel? A következő, július 29-én (csütörtökön) 15.00 órakor kezdődő Reboot Hungary témája az e-sport jelene, jövője, piac- és üzletfejlődési potenciáljának vizsgálata.

Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?

1/4