Az új együttműködés növeli a Teads hatékonyságát a nem brand safe tartalmak kiszűrésére, miközben maximalizálja a hirdetők elérését és támogatja a minőségi megjelenéseket.
Hosszú hónapok huzavonája után Elon Musk hivatalosan is átvette a Twitter irányítását. Az üzletet 44 milliárd dollárért (17988 milliárd forintért) zárták le, a milliárdos pedig már szerdán feltűnt a vállalat központjában, ahol a közösségi platform munkavállalóival találkozott. A hatalomátvétel után nem kellett sok időnek eltelnie, hogy fejek hulljanak.
A DOT Creative 2020 és 2021 után idén ismét jelentkezik a Syntax Brand Safety Riporttal. A legújabb riportban kiderül, hogy mi változott két év alatt és mennyire éri meg trükközni a hirdetőknek a márkabiztonsági befektetéseikkel.
Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával. II. rész
Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával Csermely Ákos beszélgetett a Reboot Hungary 18. podcast adásában.
A kulcsszavak egyszerű tiltása elérés és felhasználó csökkenéssel járhat, ráadásul a helytelenül megválasztott brand safety stratégia hosszú távon kockáztathatja a potenciális fizetőképes célcsoportok elérését.
Interjú Orbán Donáttal, a Unilever digital marketing managerével.
i az, akinek nem létszükséglete, hogy saját virtuális bázissal rendelkezzen? Kinek marad érték az a fogyasztó, akinek nincs virtuális tere?
Keressük együtt, hogy mi szól az e-sport mellett és mi szól ellene! Hol lehetséges és hol kizárt az együttműködése a hagyományos sportvilággal, a szponzorvilággal és a kereskedelemmel? A következő, július 29-én (csütörtökön) 15.00 órakor kezdődő Reboot Hungary témája az e-sport jelene, jövője, piac- és üzletfejlődési potenciáljának vizsgálata.
Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?