Keresett szöveg: "apple"

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelenti exkluzív hirdetésértékesítési együttműködését

A SkyShowtime és a Paramount Advertising International bejelentette, hogy a Paramount kizárólagos megállapodást kötött a SkyShowtime hirdetési értékesítéseinek kezelésére valamennyi piacán. Az együttműködés révén a SkyShowtime és a Paramount globális hirdetésértékesítési üzletága egységes hozzáférést kínál a világ vezető hirdetőinek a prémium hirdetési helyekhez több mint 20 európai piacon.

Hogy fér el az oroszlán a zsebedben?

Erre a kérdésre a Smart Design Digital által kifejlesztett Mentő Márton mobilalkalmazás adja meg a választ.

Az érzelmi AI: álom vagy rémálom?

Két kiváló szakember, Tari Annamária és Keleti Arthur segítségével megvizsgáltuk, vajon milyen kihívásokat, korlátokat jelent az érzelmek és az emberi viselkedés kódolása, modellezése a mesterséges intelligencia területén, valamint, hogy az AI rendszerek érzelmek felismerésére és kifejezésére vonatkozó „képessége” milyen etikai és társadalmi kérdéseket vet fel.

Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele

Miközben az olcsó, kevésbé minőségi árut kínáló kínai cégek gőzerővel árasztják el Európát a termékeikkel, egyre többen fordulnak egy új alternatív vásárlás felé. Ez a jelenség a közösségi finanszírozás megjelenése az online vásárlásban, ami a prémium és luxus színvonalat teszi elérhetővé. Az alacsony ár mindkettőben közös, eredményben viszont drasztikusan eltér egymástól a kétfajta vásárlás.

Indul az Otthontervezők podcast második évada

Április 10-én érkezik az Otthonok & Megoldások brand Otthontervezők című podcastjének második évada, amelynek ismét Dorogi Gabriella a műsorvezetője. A Fundamenta népszerű digitális kiadványa, valamint annak multimédiás platformjai és a podcast is a Marquard Group Hungary kreatív műhelyében készült.

Magyar nyelvű applikációval és ügyfélszolgálattal ünnepli első magyarországi születésnapját a Lightyear

Magyar nyelven is hozzáférhetővé teszi befektetési platformját a Lightyear, amely robbanásszerű növekedést produkált magyarországi működésének első évében. Az egyszerű, alacsony költségű befektetési lehetőségeket kínáló pénzügyi startup további innovatív befektetési termékekkel, például modellportfóliókkal szeretné még hatékonyabbá és vonzóbbá tenni a megtakarítások kezelését a magyar befektetőknek is.

Egy korszak vége: leköszönnek a szuperhősfilmek, de mi jön helyette?

A „Marvel-kimerültség”, mint olyan, elérte a laikus közönséget. A kevésbé fogyasztható, végtelennek tűnő filmáradat már nyomonkövethetetlen. Az L20 legújabb epizódjában Juhász Bálint műsorvezető a filmkritikus és tartalomgyártó Szirmai Gergely, valamint a GYÁR Post Production Lead CG artistja, Mariházi Ádám segítségével igyekszik megfejteni, hogy mi veheti át a helyét a filmiparban.

Tavasszal Magyarországon a sporté a főszerep: vásárlóink leggyakrabban a fitneszfelszerelések iránt érdeklődnek

Országszerte javában zajlik a tavaszi szünet, amelyben idén egyértelműen a sporté a főszerep. Ezt igazolják az Alza.hu webáruház eladási statisztikái is, a vásárlók ugyanis rendkívül gyakran választják a különféle fitneszeszközöket. A magyarok emellett rengeteg kerékpárt és kerékpáros-felszerelést is vásároltak 2024 első negyedévében. Ehhez a kellemesen enyhe időjárás mellett minden bizonnyal az Alza kedvezményei is hozzájárultak.

Az LG új 4K okosmonitora beépítve kínálja a Netflixet, a Google Calendart és a Twitchet

Különleges kijelző érkezik hamarosan Magyarországra: a már most előrendelhető LG MyView okosmonitort úgy tervezték meg, hogy elősegítse a produktivitást a munka során, miközben tulajdonképpen egyszerre tölti be egy televízió és egy professzionális munkamonitor funkcióit. Aki most előrendeli az okosmonitort, 20% kedvezményt kap az LG webáruházában.

Részvények, alapok és technológia – így fektetnek be a magyarok

Miközben részvényekből az európai átlagnál kevesebbet tartanak a Lightyear magyarországi ügyfelei, a tőzsdén kereskedett befektetési alapok (ETF-ek) vásárlásában aktívabbak azoknál – derül ki az egyszerű, alacsony költségű befektetési lehetőségeket kínáló pénzügyi startup friss statisztikáiból. Ezekből az is kiolvasható, hogy – szintén a többi európai országgal összehasonlítva – a magyarok egyre többet fektetnek be az amerikai technológiai szektorba.

1/92