Keresett szöveg: "amazon"

A Netflix mellett, most az Amazon harap bele televíziók piacába?

Óriási növekedés előtt áll a ″retail media″ piaca már Európában is. Magyarországon még alig látni ennek jeleit, de minél előbb érdemes felkészülni!

Partnerségi megállapodást kötött a Hello Agency a Meta hivatalos képviselőjével

A Hello Agency hivatalos partnere lett a Facebookot, Instagramot, Threadset és a Whatsappot üzemeltető Meta Platform-nak. A social media megkerülhetetlen óriásának hivatalos magyarországi kereskedelmi képviselőjével, az Aleph Hungary-vel kötött megállapodás új dimenziókat nyit meg a full service ügynökség számára. A Hello Agency social media szakértői a szerződés megkötésével elsőkézből kapnak információt az újdonságokról, nemzetközi tapasztalatokról és bevált módszerekről, hogy szakmailag mindig naprakész megoldásokat tudjanak szolgáltatni ügyfeleik számára.

A sütik halálát hozza az AI fűtötte e-kereskedelem

Technológiai fejlődés szempontjából igen erős és egyben az AI évének tekinthetjük 2023-at. A Mesterséges Intelligencia (AI) mostanra elérkezett arra a pontra, hogy mindenki által használható és megérthető szolgáltatásként jelent meg a piacon. Legalább ennyire izgalmas volt a 2023-as év e-kereskedelmi szempontból is, és az idei sem ígérkezik kevésbé izgalmasnak vagy éppen könnyűnek.

A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom csoport a világ legértékesebb távközlési márkája a ″Brand Finance Global 500″ tanulmánya szerint. Ezzel megtartotta a legértékesebb európai vállalati márka címet is.

Elsőként dob piacra ingyenes TBSZ-megoldást a Lightyear

Gyorsan bővülő magyarországi ügyfélállományának igényeihez alkalmazkodva tartós befektetési számlával (TBSZ) frissíti termékkínálatát a Lightyear befektetés platform. A főként adóoptimalizációs előnyei miatt közkedvelt megoldás – igazodva a fintech cég alapfilozófiájához – számlanyitási és letétkezelési díj nélkül elérhető.

Összefog a Siemens az AWS-szel és a SONY-val

Közös fejlesztések mellett döntött a mesterséges intelligencia, valamint a metaverzum és a virtuális valóság (VR) technológiák ipari felhasználásának területén a Siemens, az Amazon Web Services-zel és a SONY-val együttműködve. A két kezdeményezést a CES-en, a Las Vegas-ban tartott legnagyobb konzumertechnológiai kiállításon és konferencián jelentették be.

“Az új, e-kereskedelmi médiás platformok jelentik az újabb kihívást a globális mellett a hazai reklám- és médiaiparra”

Lassul a Google és a Facebook térnyerésének dinamikája, de a retail media előretörése is tovább fogja gyengíteni a hazai médiapiaci szereplők pozícióit – derül ki Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnökével, a Wavemaker ügyvezetőjével készült interjúnkból.

Nem mind arany, ami fénylik! Mesterséges intelligencia a társkeresésben

A szépítő filterek használata és a valós megjelenésünk elfedése nem újkeletű a különféle online ismerkedési formákban. A mesterséges intelligencia most még egyet csavar a szokásokon, és jelentősen átalakíthatja a társkeresést. Milyen következményei lehetnek, ha lassan már egy telefonálás vagy videochat után sem lehetünk biztosak abban, hogy ki ül a képernyő másik oldalán? Interjú Weiler Péterrel, a Dating Central Europe alapítójával.

Binance & Blackcatcard együttműködés

A Binance Pay, a Binance által működtetett, kriptovalutákra alapuló fizetési szolgáltatás partnerségre lépett a Blackcatcard nevű, online banki szolgáltatásokat nyújtó vállalattal. A két fél együttműködése újabb lehetőséget teremt a kriptovalutát használóknak – így a magyarországi felhasználóknak is – arra, hogy kriptovalutával bonyolítsák le a mindennapi vásárlásaikat. Az új szolgáltatás jól illeszkedik a Binance küldetéséhez, amelynek értelmében a kriptotőzsde a nagyobb pénzügyi szabadságot biztosító digitális pénzügyi eszközök használatát az egész világon szeretné elterjeszteni.

Az unalomig tolt reklám segítségével válnak fizetős médiává a tech-multik? Avagy meddig hízhat a tech-kisgömböc?

Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?

2/58