Keresett szöveg: "algoritmusok"

Fantáziadús vezetőket keresünk: Új lehetőségek a mesterséges intelligenciától

Az egyik legtöbbet feltett kérdés manapság az, hogyan lehet üzleti áttörést elérni generatív mesterséges intelligenciával anélkül, hogy a technológia előnyeit háttérbe szorítanák a vele járó kockázatok? A Deloitte Tech Trends 2024-es tanulmánya erre keresi a választ és megállapítja: helyesen alkalmazva a generatív mesterséges intelligencia nem váltja ki az emberi kreativitást, hanem még jobban felértékeli azt.

Január 26: Nyílt Nap az ELTE Informatika Karán

Január 26-án a felvételi döntés előtt álló középiskolások, illetve az informatika területén továbbtanulni szándékozók részére az ELTE Informatikai Kar Nyílt Napot tart.

Erre számíthat az építőipar és az ingatlanszektor 2024-ben!

Az elmúlt évben tapasztalt szélsőséges időjárási tényezők, tartósan magas olajárak és világpolitikai konfliktusok miatt kialakult általános recessziós félelem minden eddiginél jobban rámutatott az energetikai átállás és a villamosítás sürgősségére. Az egyre nagyobb arányban megújuló villamosenergia-termelés ellenére a folyamatosan növekvő szükségletek a legtöbb országban hálózati túlterhelést okoznak. Bár ezen tényezők várhatóan idén is velünk lesznek, de az épülettulajdonosok hatékonyan reagálhatnak a késztermékek, nyersanyagok és az energiahordozók folyamatosan növekvő áraira. A lehetőségekbe Szontág Balázs villamosmérnök, az Eaton szakértője nyújt betekintést.

Csermely Ákos: „A mai fiatalok 147 karakteren szocializálódnak”

A közösségi médiafelületek a teljes piacot átrendezték, és nem biztos, hogy ebben bárki nyertes rajtuk kívül. De mennyire erős a felhasználói kontroll napjainkban? Valóban mi irányítanánk? És hogyan hat mindez a fiatalokra? Csermely Ákos, a Digital Hungary ügyvezetője a régi idők tanújaként maga is részese volt az analógból indult átalakulásnak, így sok év tapasztalatát vethette össze a mostani helyzettel. Az IT Akták adásaiban Kánai Andrással, a Meraki Marketing kreatív igazgatójával beszélgetett.

Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

A médiavásárlásoknál nem mindig úgy működik az árazás és a kereslet, ahogy a közgazdasági logika diktálja. Ennek okát a kereslet-kínálat mellett a reklámok hatásmechanizmusában és az ökoszisztéma egymásra épülő rétegeiben kell keresni. Interjú Mező Lászlóval, a EssenceMediaCom Magyarország ügyvezető igazgatójával

A Samsung minden eddiginél több C-Lab startupot mutat be a CES 2024 kiállításon

A Samsung minden korábbinál több, 15 úttörő projektet mutat be a CES 2024 kiállításon, amelyeket a C-Lab programja keretében fejlesztettek. Előremutató termékeket és szolgáltatásokat ismerhetnek meg a látogatók a Las Vegas-i Venetian Expón található Eureka Parkban, a világ egyik legnagyobb technológiai eseményének fő kiállítóterében január 9. és 12. között.

A Bosch generatív mesterséges intelligenciát alkalmaz a gyártásban

A Bosch a generatív mesterséges intelligencia (AI) és az ún. alapmodellek (Foundation Model; FM) alkalmazását teszteli a gyártási folyamataiban.

Nem mind arany, ami fénylik! Mesterséges intelligencia a társkeresésben

A szépítő filterek használata és a valós megjelenésünk elfedése nem újkeletű a különféle online ismerkedési formákban. A mesterséges intelligencia most még egyet csavar a szokásokon, és jelentősen átalakíthatja a társkeresést. Milyen következményei lehetnek, ha lassan már egy telefonálás vagy videochat után sem lehetünk biztosak abban, hogy ki ül a képernyő másik oldalán? Interjú Weiler Péterrel, a Dating Central Europe alapítójával.

Bankoknál, biztosítóknál vizsgálta a mesterséges intelligenciát, gépi tanulást az MNB

Az MNB első ízben végzett el a bankoknál, biztosítóknál alkalmazott mesterséges intelligencia és gépi tanulás informatikai, személyiségi jogi és egyéb kockázatait áttekintő témavizsgálatot. Az MI és GT technológiát mára a számlanyitástól a marketingen át a kampánymenedzsmentig több területen alkalmazzák. A felügyelet jogsértéseket nem, de kezelendő kockázatokat feltárt.

A legjobb magyar vívókat okosórák segíthetik az edzésmunkában és az olimpiai felkészülésben

Mostantól okosórák is segíthetik a legjobb magyar női és férfi vívókat, illetve edzőket a versenyekre való sikeres felkészülésben és az edzésmunka fejlesztésében. A Magyar Vívó Szövetség és a Huawei Technologies Hungary közötti megállapodásnak köszönhetően 140 darab HUAWEI WATCH GT4 okosórát használhatnak a sportolók és edzőik. A vállalat legújabb okosóra-modellje hatékonyan támogathatja a profi edzésmunkát, így a 2024-es olimpiára való felkészülést is: több mint száz edzésfunkcióval, köztük vívás edzésmóddal, valamint kulcsfontosságú egészségügyi mutatók és edzésértékek folyamatos mérésével segítheti a sportolókat.

2/48