Keresett szöveg: "algoritmus"

Ha rákeres - elvesztetted

A viselkedés-alapú hirdetések legújabb generációja képes vásárlási ingert generálni még azelőtt, hogy a fogyasztóban a valós igény tudatosulna.

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

A modern operációs team: orvos + robot

Az orvoslás, a sebészi munka során alkalmazott digitális és robottechnológiai megoldásokról beszélgettünk Dr. Domán István ortopédsebésszel, aki csípő és térdprotézis specialista, robotsebész. Illusztrációnként az egyik műtétről készült videót is megnézheti. A téma sokakat érint, vagy egy adott időszakban érinthet, úgyhogy, ha éppen nem is fáj semmink, akkor is érdemes elolvasni az interjút.

Hogyan készüljünk fel a jövőre? – A stratégiai gondolkodás kihívásai a digitális korban

Hogyan változik a hadviselés és az üzleti világ a digitális technológiával? Erről beszélt Porkoláb Imre, katonai stratégiai szakértő a 25. Internet Hungary-n elhangzott előadásán. Eközben megtudhattuk, mi az a küldetésalapú vezetési filozófia, és hogyan alakítja át az AI, de “gyorsított felvételen” áttekinthettük az emberiség eddigi fejlődéstörténetét is.

„Persze, szuper az egyenjogúság, de hát nincs – egyik oldal számára sem”

Interjú Metykó Zsófia szegmens marketing vezetővel.

Eljött a hiperperszonalizáció kora: a mesterséges intelligencia minden adatunkról tud

A hiperperszonalizációról tartott előadást a 25. Internet Hungary konferencián Mondovics Péter, a Mastercard marketingmenedzsere. A szakember elmondta, hogy a mesterséges intelligencia fejlődésével a tartalmak és ajánlatok személyre szabása egy új korszakba lépett.

″Mit érnek a zöldre festett padok a haldokló fák alatt?!″

Fenntarthatóság helyett, digitális búcsúcédulákkal megváltott lelkiismeret. Gondolat szilánkok a fenntarthatóságról, és az utánunk jövők védelméről. A 2023-as Digital-Media Hungary-n publikált és általam elmondott szabadversem aktualizálása. Kérlek szépen olvasd el.

Interjú Szalkai Rékával, a Mastercard marketingigazgatójával

Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.

Fontos nekünk, hogy Kína vagy Amerika lesz a jövő?

Hol lesz a helyünk a világgazdaság újrajrazolt téréképén, mire figyeljen a magyar vállalkozó?

2024-ben is folytatódott a bérnövekedés az IT szektorban itthon és nemzetközi szinten egyaránt, jövőre sem lesz másképp

Az informatikai szektorban tapasztalt fizetési trendek 2024-ben továbbra is növekedést mutatnak, mind Magyarországon, mind nemzetközi szinten. A magyar IT szakemberek fizetése emelkedett az előző évhez képest, a szakértelem és tapasztalat szintjétől függően akár 10-15%-os bérnövekedés is megfigyelhető. Nemzetközi szinten is folytatódik a trend, a magas kereslet miatt a szakképzett IT szakemberek bérei világszerte versenyképesek maradtak, különösen a fejlett technológiákban jártas és felhőalapú megoldásokra specializálódott szakemberek esetében.

1/99