Keresett szöveg: "algoritmus"

Algoritmusok: szabadság vagy korlát?

Korlátok közé rakják az embert az algoritmusok vagy könnyebbé, kényelmesebbé teszik az életet? Szakértők, Tari Annamária és Keleti Arthur válaszolnak, akik a Digital-Media Hungary-n hosszabban vitáznak majd az emberi vs. gépi intelligencia témaköréről.

Terjednek az alacsony kódú technológiák – kevesebb emberi erőforrásra lesz szükség a szoftverfejlesztéshez

Az elmúlt években állandó slágertéma volt a globális informatikushiány, majd elkezdtek záporozni a hírek a techszektorban zajló tömeges elbocsátásokról és a szakértők máris a vészharangokat kongatták. A fordulatot a legtöbben a mesterséges intelligencia számlájára írják, ugyanakkor egyre nagyobb szeletet hasítanak a piacból a low-code platformok is. Ezekkel minimális kézi kódolással fejleszthetünk gyorsan és hatékonyan, miközben rugalmasan alkalmazkodhatunk a változó igényekhez és egyszerűen hangolhatjuk össze az üzleti és technológiai szempontokat. Vajon tényleg gyökeresen átalakul a munkaerőigény a szoftverpiacon? Milyen projekteknél célszerű low-code platformokkal dolgozni és mikor érdemes inkább kerülni? A Stylers Group csokorba gyűjtötte a legfontosabb tudnivalókat a témában.

Az érzelmi AI: álom vagy rémálom?

Két kiváló szakember, Tari Annamária és Keleti Arthur segítségével megvizsgáltuk, vajon milyen kihívásokat, korlátokat jelent az érzelmek és az emberi viselkedés kódolása, modellezése a mesterséges intelligencia területén, valamint, hogy az AI rendszerek érzelmek felismerésére és kifejezésére vonatkozó „képessége” milyen etikai és társadalmi kérdéseket vet fel.

Te hallod magad? – Az érzelmi intelligencia ereje

Újabb konferenciára érkezik a Jungle Lounge, amely az éntudatosságra és az EQ-ra fókuszálva, különféle programokkal várja a látogatókat.

Ezzel számolj idén, ha klímát vásárolsz!

Az idén már tavasszal beköszöntött a rekordmeleg és nyakunkon a nyár. Lassan a klímás szakemberek számára is beindul az igazi szezon. Aki új berendezés telepítését tervezi még nincs elkésve, de érdemes minél előbb elkezdeni a tájékozódást.

Gyorsabban öregszenek, és visszafiatalodnak az anyák

A sejtek számára felgyorsulhat és visszafordulhat az idő. A biológiai idő azonban egyáltalán nem olyan egyenes vonalú, mint amit az órával mérünk, ugyanakkor az sem teljesen világos, hogy a szövetek korának fluktuációja azonos-e a hétköznapi értelemben vett megfiatalodással. - írja az Index.

Magyar alkalmazás nyűgözi le a világ nyelvtanulóit

Teljesen megújult a magyar fejlesztésű nyelvtanuló alkalmazás, a Xeropan. Az app már eddig is meghódította a világot, hiszen eddig összesen több mint kétmillióan használták a földkerekség minden táján - az új, 5.0-ás verzió pedig valószínűleg tovább növeli a regisztrálók számát. Új, komoly szakmai háttérrel összeállított, lineárisan felépülő tananyaggal segíti a nyelvtanulást, miközben kiejtésünket fejleszti és mesterséges intelligenciával a beszédkészségünket is gyakoroltatja.

Mesterséges intelligencia a luxusiparban

A luxusipar az exkluzivitás és az innováció szinonimája. Évtizedek óta virágzik azáltal, hogy különleges és személyre szabott élményeket kereső, igényes ügyfélkörnek nyújt szolgáltatást. A technológiai fejlődés és az innováció a digitális technológia terén, például a mesterséges intelligencia (AI), vagy az IoT eszközök örökre megváltoztathatják a luxuspiacot.

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.

Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (MI) olyan területeken ért el áttörést, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Az egyik ilyen terület a divatipar, ahol az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően. A Glami.hu friss felmérése arra kereste a választ, hogy mit gondolnak a magyar divatrajongók az új technológiáról.

1/94