A Sneakerek, Márkák, Z-Generáció című könyv szerzője. 2020 nyarán jelent meg második könyve a Z generáció és a vállalatok legfontosabb kapcsolódási pontjairól. Online médiafelülelet alapított …
A SopronFest nemcsak újszerű, de tartalmában és hosszában is különleges fesztiválként indul el második alkalommal májusban. A pünkösdi hosszú hétvégére tízezreket várnak a Hűség Városába, de már egy héttel korábban, május 11-én elstartol a programsorozat az egész városban. A Telekom PodcastFest hét helyszínen több, mint húsz beszélgetéssel és előadással várja a SopronFest közönségét.
Vendégem Trunk Tamás a Sneakersness Budapest főszervezője, a Sneakers őrület hazai pápája és az újgenerációs márkák tanácsadója, síversenyző, író.
A Sneakerness Budapest szervezője, Trunk Tamás által kezdeményezett és a Startup Campus Inkubátor szakmai támogatásával és az E.ON Hungária Csoport kiemelt támogatásával megvalósuló Size-Up befektetési versenyen négy tehetséges résztvevő került a döntőbe a streetwear, sneaker tervezők, resellerek és innovátorok széles palettájából.
Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S″ koncepció később országszerte megjelenhet majd egy-egy különleges eseményen, fesztiválon.
A kultúra, a művészet és a tudomány nincs meg a gazdaság és a versenypiac nélkül. Viszont a gazdaság sem egészséges, nem tud tartósan növekedni, ha nincs mellette a tudomány, a művészet, a kultúra, és az egészet átfogó filozófia. A gazdaság, kultúra és társadalom pedig összességében magát a civilizációt jelenti, a mindenkori civilizációt.
Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.
Manapság már cseppet sem számít idegennek a sneakerhead kifejezés, hiszen egyre jobban bővül a rajongói tábor, egyre népszerűbb a trend, miszerint „jó cipőt venni, méghozzá jó sokat”. Meg persze jó sokért, merthogy egyáltalán nem olcsók ezek a lépők. Hogyan válik valaki cipő rajongóvá, gyűjtővé, mik a legfontosabb tanácsok a sajátunk ápolását tekintve, érdemes-e megvenni valamilyen cipőt befektetés gyanánt – ezekre a kérdésekre mind választ kapunk az L20 legújabb adásában.
A Marie Claire novellapályázatának célja, hogy kiterjessze a feltörekvő írói nemzedék hangját, csökkentse a korosztályok közötti kommunikációs szakadékot, valamint betekintést nyújtson a Z generáció tagjait foglalkoztató témákba. A pályázatra október 31-ig lehet jelentkezni, a pályaműveket háromtagú szakmai zsűri bírálja el, de az olvasók is közönségkedvencet választhatnak majd.
Trunk Tamás influenszer, a Sneakerness Budapest – Európa legnagyobb sportcipő eseménye – szervezője, fiatal sneaker-vállalkozóknak indít befektetési versenyt, amelynek tétje akár 10 millió forint beruházás is lehet.