Keresett szöveg: "Trunk Tamás"

Trunk Tamás

Trunk Tamás

A Sneakerek, Márkák, Z-Generáció című könyv szerzője. 2020 nyarán jelent meg második könyve a Z generáció és a vállalatok legfontosabb kapcsolódási pontjairól. Online médiafelülelet alapított …

Teljes a SopronFest Podcast programja

A SopronFest nemcsak újszerű, de tartalmában és hosszában is különleges fesztiválként indul el második alkalommal májusban. A pünkösdi hosszú hétvégére tízezreket várnak a Hűség Városába, de már egy héttel korábban, május 11-én elstartol a programsorozat az egész városban. A Telekom PodcastFest hét helyszínen több, mint húsz beszélgetéssel és előadással várja a SopronFest közönségét.

Keressük együtt a jövő példaképeit! Hatni és szenvedéllyel élni! Beszélgetést Trunk Tamással. Podcastajánló!

Vendégem Trunk Tamás a Sneakersness Budapest főszervezője, a Sneakers őrület hazai pápája és az újgenerációs márkák tanácsadója, síversenyző, író.

Több mint 6.000 résztvevővel zárult a Sneakerness Budapest, Magyarország első nemzetközi sneaker- és streetwear-eseménye

A Sneakerness Budapest szervezője, Trunk Tamás által kezdeményezett és a Startup Campus Inkubátor szakmai támogatásával és az E.ON Hungária Csoport kiemelt támogatásával megvalósuló Size-Up befektetési versenyen négy tehetséges résztvevő került a döntőbe a streetwear, sneaker tervezők, resellerek és innovátorok széles palettájából.

A SPAR automata boltot nyitott a Z-generációnak: egyszerre valós és virtuális

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S″ koncepció később országszerte megjelenhet majd egy-egy különleges eseményen, fesztiválon.

A díj nem jár egyedül. Kaptam egy fődíjat is, méghozzá a közönségtől. Gondolatok egy díj kapcsán.

A kultúra, a művészet és a tudomány nincs meg a gazdaság és a versenypiac nélkül. Viszont a gazdaság sem egészséges, nem tud tartósan növekedni, ha nincs mellette a tudomány, a művészet, a kultúra, és az egészet átfogó filozófia. A gazdaság, kultúra és társadalom pedig összességében magát a civilizációt jelenti, a mindenkori civilizációt.

Egy lépéssel közelebb. Trunk Tomi csinálja a fesztivált!

Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezésre kerülő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók.

Trend, biznisz, életérzés: itt a sneaker őrület, megmutatjuk, mi van mögötte

Manapság már cseppet sem számít idegennek a sneakerhead kifejezés, hiszen egyre jobban bővül a rajongói tábor, egyre népszerűbb a trend, miszerint „jó cipőt venni, méghozzá jó sokat”. Meg persze jó sokért, merthogy egyáltalán nem olcsók ezek a lépők. Hogyan válik valaki cipő rajongóvá, gyűjtővé, mik a legfontosabb tanácsok a sajátunk ápolását tekintve, érdemes-e megvenni valamilyen cipőt befektetés gyanánt – ezekre a kérdésekre mind választ kapunk az L20 legújabb adásában.

A jövő hangjai: Z generációs novellapályázatot hirdet a Marie Claire

A Marie Claire novellapályázatának célja, hogy kiterjessze a feltörekvő írói nemzedék hangját, csökkentse a korosztályok közötti kommunikációs szakadékot, valamint betekintést nyújtson a Z generáció tagjait foglalkoztató témákba. A pályázatra október 31-ig lehet jelentkezni, a pályaműveket háromtagú szakmai zsűri bírálja el, de az olvasók is közönségkedvencet választhatnak majd.

Tízmilliós befektetést kaphat egy fiatal sportcipőmogul

Trunk Tamás influenszer, a Sneakerness Budapest – Európa legnagyobb sportcipő eseménye – szervezője, fiatal sneaker-vállalkozóknak indít befektetési versenyt, amelynek tétje akár 10 millió forint beruházás is lehet.

1/5