2021. Októbere óta vezeti az Adevinta Hungary csoporthoz tartozó Jófogás, Használtautó.hu és az Autónavigátor márkák marketingcsapatát, 20 év ügynökségi tapasztalat után váltott ügyfél oldalra. …
Hirdetőknek és ügynökségeknek is többször kellett a teljes működésüket átalakítani az elmúlt évtizedben – most úgy látszik, hogy a mesterséges intelligencia és a globálisok jelenthetik a legnagyobb kihívást a működésükre.
Idén már augusztus elsején elértük a túlfogyasztás világnapját, ami azt jelenti, hogy egyre gyorsabban éljük fel a Föld egy évre jutó erőforrásait. Ennek fényében növekvő jelentőséggel bírnak a környezettudatos, fenntartható vásárlási döntések. A témával kapcsolatban a Jófogás online felmérést végzett felhasználói körében, amelyből többek között az is kiderült, hogy a vásárlók szerint a használt termékek minősége, tartóssága vetekszik az újonnan gyártottakéval. Ráadásul a másodkézből beszerzett termékek a környezetvédelem mellett a pénztárcánkra is kedvező hatással vannak: a válaszadók közel fele ugyanis féláron jut hozzá ugyanazokhoz a termékekhez, mint újonnan.
Szívecskés plüssállatok és óriási csokrok, avagy idén is nagy volt a Valentin-napi meglepetéskavalkád. A jeles napon felmerült a kérdés, hogy ötletesebb, jobb ajándékot lehet-e vásárolni a másodpiacon. A Jófogás online felmérést is készített a témában, amit csaknem 2500 felhasználó töltött ki.
Szövőszék, kecskepapagáj, népviselet, kutyakocsi, rejtett kamera, avagy a felhasználók fantáziájának semmi sem szabhat határt, ha a Jófogáson keresnek. Az egyik legnagyobb hazai tulajdonú online piactér összesítette a 2023-as évre vonatkozó legérdekesebb adatait, amik betekintést nyújthatnak a magyarok használt cikkekhez fűződő viszonyába is.
Leginkább a használt elektronikai eszközök, főleg a konzolok, az okostelefonok, a házimozi rendszerek és a laptopok iránt nőtt meg a kereslet. A Jófogás a közelgő ünnepek előtt megnézte, hogy mire keresnek a magyar internetezők.
Vásárlási kényszer és túlfogyasztás, avagy ismét nyakunkon a Black Friday. Ám az akciók hatására, sok esetben feleslegesen vásárolt termékek egy része bizony utólag az online piactereken köt ki. A túlfogyasztást csúcsra pörgető időszakhoz kapcsolódóan a Jófogás idén is készített egy felmérést, amit csaknem 1500 felhasználó töltött ki.
A Jófogás online kérdőívvel térképezte fel a felhasználók online biztonsághoz való hozzáállását. A több mint 4 ezer fős minta alapján kiderült, hogy a kitöltők több mint egynegyede sosem cserélte le a legfontosabb, egyebek mellett e-mail, közösségi média és bankfiókokhoz tartozó jelszavait. Éppen ezért a Jófogás továbbra is adatvédelmi tippekkel segíti a felhasználókat, többek között az oldalán és hírlevelekben, illetve influencertartalmakkal is.
Katona Mátyás, az Autónavigátor.hu főszerkesztője és a Használtautó.hu autópiaci szakértője további szakmai megújulás reményében úgy döntött, hogy nem az Adevinta Hungary kötelékében folytatja karrierjét. Pozícióját 2022 végéig tölti be, utódjáról a későbbiekben döntenek.
Az elmúlt időszakban tovább szaporodtak az adathalász kísérletek, miközben a kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel és egyre többféle szektorban próbálkoznak. A felhasználók védelméért október közepétől folytatódik az ORFK szakmai támogatásával és a legnagyobb iparági szereplők bevonásával megvalósuló országos figyelemfelhívó kampány. A bejelentő sajtótájékoztatót ma 10:30-kor tartották.