Keresett szöveg: "Törőcsik Mária"

Törőcsik Mária

Törőcsik Mária

Törőcsik Mária közgazdász, a Pécsi Tudományegyetem Marketing és Turizmus Intézetében egyetemi tanár. Marketinget, vásárlói és fogyasztói magatartást, személyiségmarketinget oktat. Self-marketing – …

Büszkeségünket teszi erőpróbára a válság: leadunk elvárásainkból, jobban strukturáljuk az életünket

A fogyasztói döntések olykor nehezen értelmezhetők, a válságban azonban előjön igazi énünk: egyértelműbb sémák látszanak, ezekről a titokról rántotta le a leplet Dr. Törőcsik Mária, a marketing és trendek szakértője, aki évtizedek óta kutatja a témát. Az érzelmek és pénz kapcsolatáról, az emberi szokások és vásárlások dinamikájának változásáról, a tudatosabb költekezésről beszélgettünk vele a Jungle Loungban, a Lounge Group új helyszínén az idei Internet Hungaryn.

A felgyorsult válságok hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Podcast ajánló!

Hagy-e maradandó nyomot a gazdasági válság a fogyasztók vásárlási szokásaiban? Hogyan változott meg az utóbbi időben a társadalom összetétele, és hogy hat ez az üzleti szférára? Milyen reklámokra, értékesítési stratégiákra és trükkökre lesz szükség a vásárlók eléréséhez?

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.

Egy botrányos celeb mindent tönkretehet

A vásárlókat az érzelmeiken keresztül lehet igazán megfogni, ehhez viszont arra is szükség van, hogy nagyon pontos ismereteink legyenek arról, hogy mi izgatja őket és mire van szükségük - állítja Kanyó Roland. A dm Kft. marketing és PR menedzsere beszélt arról is, hogy miért nem dolgoznak influencer-ekkel, ellemben miért szánnak egyre komolyabb szerepet a bloggereknek.

A csatornák halála és a megokosodott fogyasztók - Evolution 2017

Ez nálunk nem így működik – halljuk sokszor a kereskedőktől, ha akár a legkisebb „kavarodás” van a vásárlási folyamatban. Miközben a kereskedők ma is csatornákban gondolkodnak, a világ már nem így működik. Ráadásul rengeteg új vásárlói típus van és megannyi új kereskedelmi modell nyer egyre több teret – derült ki az Evolution konferencián.

Ki mit nem fogyaszt?

A nemfogyasztó új piacot nyit(hat).

Munkahelyek reputációja és márkája.

Az Employer és az Employee marketing konfliktusa.

1/2