Színitanodai éveim után, lehetőséget kaptam különböző rendezvényeken moderátorként közreműködni, így akkor és ott eldőlt, hogy az én irányom nem a színészet, hanem inkább a kommunikáció. Az évek alatt …
Második alkalommal szervezte meg a Magyar PR Szövetség, az ICCO (Nemzetközi Kommunikációs Tanácsadó Szervezet) által meghirdetett globális PR verseny előselejtezőjét, amelyre bármely 35 év alatti PR szakember jelentkezhetett. Az idei megmérettetésen a Coca-Cola Magyarország egy valós kommunikációs feladatára kellett megoldást szolgáltatniuk a csapatoknak. A legjobbnak a Positive Adamsky csapata, Gesztesi Anna és Kanicsár Ádám bizonyultak.
Forradalmasítja a toborzási folyamatokat a crowdstaffing.
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.
A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.