Keresett szöveg: "Szabó Béla"

Szabó Béla

Szabó Béla

Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség …

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.

Teljes a SopronFest Podcast programja

A SopronFest nemcsak újszerű, de tartalmában és hosszában is különleges fesztiválként indul el második alkalommal májusban. A pünkösdi hosszú hétvégére tízezreket várnak a Hűség Városába, de már egy héttel korábban, május 11-én elstartol a programsorozat az egész városban. A Telekom PodcastFest hét helyszínen több, mint húsz beszélgetéssel és előadással várja a SopronFest közönségét.

Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla, a Magyar Telekom BrandComms Directora bejutott az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) European Marketer of the Year 2024 Díjának döntősei közé. A szakembert az EMC tagjaként a Magyar Marketing Szövetség nevezte az elismerésre.

A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom csoport a világ legértékesebb távközlési márkája a ″Brand Finance Global 500″ tanulmánya szerint. Ezzel megtartotta a legértékesebb európai vállalati márka címet is.

Hazaérni csak oda lehet, ahol megértenek

Egymás megértését, az odafigyelés fontosságát, a szeretet és az empátia jelentőségét hangosítja ki a Telekom idei karácsonyi kampánya, melynek központi eleme egy nemzetközi alkotói koprodukcióban elkészült reklámfilm. Karácsonykor a szeretteink társaságára vágyunk, akikhez akkor igazán jó megérkezni, ha tudjuk, hogy körükben valódi figyelmet kapunk. A Telekom a kampány kísérőzenéjeként némi humorral fűszerezve újraértelmezte az „Ó szép fenyő” kezdetű népszerű karácsonyi dalt.

Robbanásszerű növekedés az üzleti vezetők LinkedIn közösségében

Egy év alatt 30-50 százalékot nőtt a magyar nagyvállalati vezetők LinkedIn követőtábora a TOP ligában: sokezres követőtáborra volt szükség a legszűkebb élbolyba kerüléshez, ami akár másfélszeres bővülést is jelentett. 2023-ban a pénzügyi felsővezetők közösségének mérete növekedett leglátványosabban az oldalon: akadt, aki duplázott tavaly óta – derül ki az Uniomedia legfrissebb LinkedIn-kutatásából. Követőszámban a kommunikációs vezetők, interakcióban a legfelsőbb vezetők taroltak – utóbbiak immár a belső vállalati kommunikációban is egyre eredményesebben használják a LinkedIn-t.

Őszinteség néptánctól az ESG-ig – mit adhatnak a vállalatok a társadalomnak?

A tudás és a tanulás elismerése őszintébbé teheti világunkat. A nagy kérdés, hogy a vállalatok a profit elérésén túl, milyen szerepet tudnak vállalni a világ jobb tételében. Rendhagyó és formabontó esemény vezette fel az idei Internet Hungary konferencián azt a nehezen megfogható és megválaszolható kérdést, hogy mi is a vállalatok felelősége – csak a profit és önös érdekeik követése, vagy a társadalom jobbításáért is tenniük kellene?

„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

Töretlenül hisz a fiatal generációban, a PR-szakma egyetemisták, sőt, középiskolások körében való népszerűsítése, a szakmai oktatás most az egyik legfontosabb feladat számára. Idealistaként úgy érzi, hogy a befektetett energia hamarosan megtérül majd. Ahogy abban is hisz, hogy a mesterséges intelligenciát a számunkra legmegfelelőbb módon aknázzuk majd ki, így nem elveszi a munkánkat, hanem kiegészíti azt.

Hogy vallana szerelmet a TikTokon Rómeó?

A Telekom Kraft AI Bajnokság lehetőséget kínál tanáriakkal megerősített diákcsapatoknak, hogy felfedezzék és bemutassák, hogyan használható az AI tanulásuk fejlesztésére. A hamarosan induló, különböző területről érkező zsűri által értékelt verseny egyedülálló élményeket és izgalmas nyereményeket is ígér a részt vevő középiskolásoknak.

1/7