Szántó Balázs kommunikációs tanácsadó, a Noguchi ügyvezető partnere. 1998 óta dolgozik az ügynökségnél, szakterületei a stratégiai tervezés, az issue management és kríziskommunikáció, valamint a …
Október 1-jén éjfélig bárki szavazhat a jelöltekre
Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
A PR ideális esetben a kompromisszum művészete, amely egyaránt szolgálja a megbízót, a közönségeit és a közjót. Történetet mesél, olyat, ami izgalmas, fenntartja a figyelmet, releváns a fogyasztó számára, magára ismer benne, akár a problémafelvetésnél, akár az ideális megoldásban. Szántó Balázs kommunikációs tanácsadóval, a Noguchi ügyvezető partnerével beszélgettünk.
Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.
Mi lenne, hogyha a keresési és webes látogatási előzményeinket nem tudnák a cégek célzott bannerekre, remarketingre felhasználni? Ha például egy új autó, telefon vagy repülőjegy netes vásárlását követően nem bombázhatnának minket újabb készülékeket vagy szállásokat kínáló hirdetésekkel. E téren az Apple a hirdetők számára fenyegető lépést tett!
A kezdeményezés célja a digitális edukáció, illetve a Z generáció tartalomfogyasztási szokásainak mélyebb megismerése.
Amikor beüt a ménkű, ott kell ülnie a rendezvényesnek, a social mediásnak, a HR-nek és az üzemeltetésnek is a vezetőnél, a kommunikációs felelőssel egyetemben. Vágyálom, vagy valóság integrált választ adni egy krízisre? Létezik-e egy alaposan megtervezett kampány komplexitásával egyenértékű megoldás a válsághelyzetre?
A márkát erősítheted gyorsan, például hirdetésekkel. De a kínai nagy falat is tégláról téglára építették. Sokan támadják, az idő is dolgozik rajta, de az csak áll, csak áll. A reputációd legyen a te kínai nagy falad.