Katalin rengeteg média és digitális tudást hoz a különböző ügyféloldali pozíciókból. Közel 20 éves média tapasztalattal rendelkezik olyan globális vállalatoknál, mint a Coca-Cola és a …
A Z-generáció megszólítása új kihívást jelent a hazai márkáknak, és ebben a connected tévé várható terjedése jelenthet segítséget – mondta el interjúnkban Spielmann Katalin, az IPG Mediabrands operatív vezetője.
Idén ősszel megérkezett Magyarországra a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) jóvoltából. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli győzteseként kapjanak díjat.
A GRP és a click-through nem hozza el a hatékonyságot, ezekre alapozva nem lehet a médiafelületeket hatékonyan árazni. Van azonban megoldás!
A Mediabrands vezetői előléptetéseket és megváltozott menedzsment struktúrát jelentett be a további növekedés támogatása érdekében.
Napvilágot látott az MRI 4.0 (Media Responsibility Index), amely évek óta zászlójára tűzte a reklámipar fogyasztókra és márkákra gyakorolt káros hatásainak csökkentését. Az IPG Mediabrands (az Initiative Hungary az IPG Mediabrands csoport tagja) Media Responsibility Indexe szerint a nagy közösségi média platformok érték el a legnagyobb előrehaladást a felelősségvállalás terén, de a helyi sugárzású és kábel adók, a CTV/OTT platformok, az online videó és hirdetési felületek is egyre jobban szerepelnek.
A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba
De az az ötlet akkor ér csak valamit, ha megvalósítható. A technika és a technológia megválasztása a célcsoport-elérés függvényében.