Katalin rengeteg média és digitális tudást hoz a különböző ügyféloldali pozíciókból. Közel 20 éves média tapasztalattal rendelkezik olyan globális vállalatoknál, mint a Coca-Cola és a …
A Mediabrands vezetői előléptetéseket és megváltozott menedzsment struktúrát jelentett be a további növekedés támogatása érdekében.
Napvilágot látott az MRI 4.0 (Media Responsibility Index), amely évek óta zászlójára tűzte a reklámipar fogyasztókra és márkákra gyakorolt káros hatásainak csökkentését. Az IPG Mediabrands (az Initiative Hungary az IPG Mediabrands csoport tagja) Media Responsibility Indexe szerint a nagy közösségi média platformok érték el a legnagyobb előrehaladást a felelősségvállalás terén, de a helyi sugárzású és kábel adók, a CTV/OTT platformok, az online videó és hirdetési felületek is egyre jobban szerepelnek.
A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba
De az az ötlet akkor ér csak valamit, ha megvalósítható. A technika és a technológia megválasztása a célcsoport-elérés függvényében.