Sopov István egyetemi tanulmányai mellett 2004-ig a PORT.hu főszerkesztője volt, ezt követően marketing igazgatói majd kereskedelmi igazgatói pozícióban elsősorban a PORT.hu hirdetési felületeinek …
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.
Az Adaptive Media 15 éve van jelen az online hirdetési piacon – ennek kapcsán Sopov István az Adaptive Media vezetője arról nyilatkozott, hogy mitől lehetnek a prémium tartalmak és az innovatív formátumok sikeresek. Az IAB Hungary elnökeként pedig arról is kérdeztük, hogyan tudnák az iparági szereplők a hazai online hirdetési piacot fejleszteni, a globálisokkal szemben versenyképesebbé tenni.
2024. január 1-től Papliczky Pál veszi át a DKT Kft. ügyvezetői posztját Gerentsér Imrétől.
Ma már a reklámpiacon is magas az ingerküszöb. Nem elég egy jó kreatív, több ötletet kell beletenni egy kampányba, mint eddig, ha az emberek érdeklődését fenn kívánjuk tartani. A Digital Media Hungary-n Sopov István, az Adaptive Media ügyvezető igazgatója beszélt a trendekről, konkrét példákról a Lounge Group podcastjának különkiadásában. Mint kiderült, ahány ház, annyi szokás – nagyjából így lehet összefoglalni, hogy milyen módon működnek a hazai sales house-ok.
Novák Péter februárban távozott a Dentsu Hungary vezérigazgatói pozíciójából, karrierjét média oldalon, a Httpool by Aleph hazai leányvállalatának vezetőjeként folytatja. A munkahelyváltása szektorváltást is jelentett, amely miatt IAB elnökségi tagsági megbízatása megszűnt, de továbbra is az IAB Adex Munkacsoportjának vezetője marad.
Kétnapos, maratoni interjúsorozattal jelentkezett a Digital-Media Hungary-ről a Lounge Group.
Kétnapos, maratoni interjúsorozattal jelentkezik a Digital-Media Hungary-ről, a siófoki médiaszakmai konferenciáról a Lounge Group. Április 25-én és 26-án a mikrofonvégre kapott szakemberek körbejárják a tévézés, rádiózás és a sajtó jövőjét, többek közt azt is elemezve, hogy a kanyarban előzne a podcast és a Netflix. De érkeznek influencerek és műsorvezetők is a látványstúdióba, végül pedig fény derül arra a 10 tippre is, amitől valaki igazán jó médiaszakemberré válhat.
Az idei évtől a G7.hu hirdetési felületeivel bővül az Adaptive Media online médiaportfóliója. Az 5 éves online gazdasági magazin mérföldkőhöz érkezett idén.
A jövőben házon belül menedzselik a teljes online, print és BTL portfólió sales tevékenységét.