Az International Business School-on diplomázott, majd 2010–2012 között a Közép-európai Egyetemen (CEU) MBA-képzésen vett részt. Gyakornokként a Westel 900-nál kezdett, majd első munkahelye a WestEnd …
A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.
Rózsa Iván kommunikációs szakemberrel a túlságosan terjengős reklámokról beszéltünk.
Győzteseket hirdettünk a Digital Hungary Klub hatszavas történetek pályázatán, előadóink bemutatták, hogyan működnek ezek a reklámokban is.
A Digital Hungary Klubon nem csak eredményt hirdetünk; előadásokon is bemutatjuk, mitől működnek a rövid történetek jól a kommunikációban.
Sorra vettük a jó példákat is, hogy kiktől és miben érdemes tanulni. Interjú Rózsa Ivánnal.
A kizárólag termék és szolgáltatás reklám ideje lejárt, az ügyfeleket a koherens márkakommunikációval, az igényeikre optimalizált szolgáltatásokkal lehet megszerezni és megtartani – véli Rózsa Iván, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója.
A „Jó embert keresünk!” – keressük Magyarország példaképeit kampány ünnepélyes gálaestjén a sajtó és a média képviselői előtt is bemutatkoztak a nagyszabású társadalmi célú kampány kiválasztott „jó emberei”. A téma kiválasztásával a Médiaunió Kuratóriumának célja az egyéni és társadalmi önbecsülés kialakítása volt.