Keresett szöveg: "Rózsa Iván"

Rózsa Iván

Rózsa Iván

Az International Business School-on diplomázott, majd 2010–2012 között a Közép-európai Egyetemen (CEU) MBA-képzésen vett részt. Gyakornokként a Westel 900-nál kezdett, majd első munkahelye a WestEnd …

Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.

A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

Rózsa Iván kommunikációs szakemberrel a túlságosan terjengős reklámokról beszéltünk.

Hat szóval győztek, hat prezentációval tanítottak

Győzteseket hirdettünk a Digital Hungary Klub hatszavas történetek pályázatán, előadóink bemutatták, hogyan működnek ezek a reklámokban is.

Mutatjuk a döntős hatszavas történeteket, és hogy miért működnek ezek a reklámokban

A Digital Hungary Klubon nem csak eredményt hirdetünk; előadásokon is bemutatjuk, mitől működnek a rövid történetek jól a kommunikációban.

A siker titka: rövid történetek – ha már közel 30 éve tudjuk, mégis miért nem követjük az egyszerű szabályt?

Sorra vettük a jó példákat is, hogy kiktől és miben érdemes tanulni. Interjú Rózsa Ivánnal.

Hiteles és jól célzott üzenetek kellenek – interjú Rózsa Ivánnal

A kizárólag termék és szolgáltatás reklám ideje lejárt, az ügyfeleket a koherens márkakommunikációval, az igényeikre optimalizált szolgáltatásokkal lehet megszerezni és megtartani – véli Rózsa Iván, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója.

A „Jó embert keresünk!” – A Médiaúnió sajtóközleménye

A „Jó embert keresünk!” – keressük Magyarország példaképeit kampány ünnepélyes gálaestjén a sajtó és a média képviselői előtt is bemutatkoztak a nagyszabású társadalmi célú kampány kiválasztott „jó emberei”. A téma kiválasztásával a Médiaunió Kuratóriumának célja az egyéni és társadalmi önbecsülés kialakítása volt.