Keresett szöveg: "Perjés Tamás"

Perjés Tamás

Perjés Tamás

Huszonkét éve foglalkozom médiakutatással. A Szonda Ipsos-ban kutatóként kezdtem, majd az Ipsosban a közép-kelet európai térség üzletfejlesztési igazgatójaként dolgoztam. Ezt követően csatlakoztam a …

Az adatbőség okozta információhiány

Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával

A több streaming nem jelent kevesebb tévét!

A tévénézésre fordított időt csökkenheti a streaming és más videós tartalmak előretörése, de a tévé elérése továbbra is nagyon magas, és nem csökken érdemben Perjés Tamás, a Kantar-Hoffmann média szektorvezetője szerint.

Nemzetközi szinten is kimagaslóan sokan hallgatnak rádiót Magyarországon

Konferencián mutatkozott be a MiértRádió? Egyesület - ilyen volt az első Nagy Rádiós Nap.

Célcsoportból fogyasztó: helyes adatokkal, okos tervezéssel

A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba

Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?

Tények a tervekhez - mert az üzleti érdek makacs dolog

A tények magukért beszélnek, még az sem nem zavarja őket, ha nem hiszel nekik. Attól még ők az erősebbek.

Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?

Mi a rádió?