Huszonkét éve foglalkozom médiakutatással. A Szonda Ipsos-ban kutatóként kezdtem, majd az Ipsosban a közép-kelet európai térség üzletfejlesztési igazgatójaként dolgoztam. Ezt követően csatlakoztam a …
A tévénézésre fordított időt csökkenheti a streaming és más videós tartalmak előretörése, de a tévé elérése továbbra is nagyon magas, és nem csökken érdemben Perjés Tamás, a Kantar-Hoffmann média szektorvezetője szerint.
Konferencián mutatkozott be a MiértRádió? Egyesület - ilyen volt az első Nagy Rádiós Nap.
A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba
A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
A tények magukért beszélnek, még az sem nem zavarja őket, ha nem hiszel nekik. Attól még ők az erősebbek.
Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?