Keresett szöveg: "Perjés Tamás"

Perjés Tamás

Perjés Tamás

Huszonkét éve foglalkozom médiakutatással. A Szonda Ipsos-ban kutatóként kezdtem, majd az Ipsosban a közép-kelet európai térség üzletfejlesztési igazgatójaként dolgoztam. Ezt követően csatlakoztam a …

Miért nem tudják magukat eladni a marketingesek?

Litkai Gergely a reklámipar fenntarthatóságát, Perjés Tamás a marketing- és pr-szakma reputációját járta körbe – és mindez össze is függ.

Radikális optimizmus és kulturált strucc simogató. A hazai kultúra ápolása nélkül nem marad meg a versenypiacunk!

Gondolatok az Internet Hungary ″Újgenerációs Content & Communication″ terem programjához. A hazai, nem csak álmainkban és reményeinkben fenntartható marketing- és médiapiac nincs meg a hazai kultúra nélkül! Történelem, filozófia, kultúra. Nélkülük a társadalom, a gazdaság és a versenypiac képtelen lesz hosszútávon ″üzemelni″.

Nem szeretjük a reklámot, mégis nézzük: így tévézik a magyar

A magyarok reklámfogyasztási szokásairól beszélt Perjés Tamás, a világ legnagyobb médiakutató ügynöksége, a Kantar csoport médiakutatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 23-án. A Mit csinálnak az emberek a reklámblokk alatt? című előadásán részletesen felvázolta magyar kutatások eredményeit arról, hogy milyen a reklámokhoz való hozzáállásunk a különböző felületeken, mit csinálunk a televíziós reklámblokkok ideje alatt, illetve hogy a hazai eredményektől mennyiben különböznek a nemzetközi gyakorlatok.

Az adatbőség okozta információhiány

Egyre több hirdető ismeri fel, hogy csak a globális platformok rendszereire és a digitális adatforrásokra építve lemaradnak fontos folyamatok és összefüggések megértéséről. Ezért egyre többen a hagyományosabb kutatási és hirdetési formák felé nyitnak. Interjú Perjés Tamással, a Kantar-Hoffmann ügyfélkapcsolati igazgatójával

A több streaming nem jelent kevesebb tévét!

A tévénézésre fordított időt csökkenheti a streaming és más videós tartalmak előretörése, de a tévé elérése továbbra is nagyon magas, és nem csökken érdemben Perjés Tamás, a Kantar-Hoffmann média szektorvezetője szerint.

Nemzetközi szinten is kimagaslóan sokan hallgatnak rádiót Magyarországon

Konferencián mutatkozott be a MiértRádió? Egyesület - ilyen volt az első Nagy Rádiós Nap.

Célcsoportból fogyasztó: helyes adatokkal, okos tervezéssel

A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba

Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?

Tények a tervekhez - mert az üzleti érdek makacs dolog

A tények magukért beszélnek, még az sem nem zavarja őket, ha nem hiszel nekik. Attól még ők az erősebbek.

1/2