Keresett szöveg: "Pavel Stanchev"

Pavel Stanchev

Pavel Stanchev

Pavel Stanchev TV2 MÉdia Csoport, vezérigazgató Pavel Stanchev francia-bolgár származású médiapiaci szakember, 2019 óta a TV2 Média Csoport, 2020 ősze óta pedig a szlovén Planet TV …

Érkezik a TV2-re a Next Topmodel Hungary és a Kísértés!

A tévézési szokásokról, trendekről, a siker titkáról, a streaming helyzetéről és a piacvezető pozícióig tartó tudatosan épített útról is beszélt a Big Picture konferencián Pavel Stanchev és Fischer Gábor. A TV2 Csoport programigazgatója prezentációjában részletesen ismertette a TV2 és a csatornaportfólió nézettségi eredményeit, melyből kiderült, hogy szeptemberben, a 18-59 éves korcsoportot vizsgálva 24%-kal többen nézték a TV2 műsorait főműsoridőben, mint az RTL-ét. A beszéd legjobban várt része az új műsorok bejelentése volt és tartogatott meglepetéseket: a TV2 Csoport megvásárolta és hamarosan képernyőre tűzi a Next Topmodel Hungary-t és a Kísértést!

Ők a Dancing with the Stars negyedik évadának szereplői!

Hamarosan negyedik évadával visszatér a TV2 képernyőjére a nemzetközi sikerű táncos showműsor, a Dancing with the Stars, amelyben hírességek profi táncpartnereikkel állnak színpadra hétről hétre. A TV2 lenyűgöző produkciójában többek között tánccipőt húz Radics Gigi, Eszenyi Enikő, Krausz Gábor, T. Danny és Marics Peti is.

Új sportjoggal és felfrissült arculattal indítja az őszt a Spíler TV

A Spíler TV az őszi szezont újdonságokkal kezdi, hiszen a TV2 Csoport sportcsatornáinak arculata felfrissül. Az új külső mellett pedig újabb exkluzív tartalom is erősíti a Spíler TV kínálatát. Szeptember 4-től érkezik a Liverpool TV, amely Szoboszlai Dominik csapatának mindennapjaiba enged bepillantást.

Új pénzügyi igazgató a TV2 Csoportnál

2023 júniusától Tóth Bence a TV2 Csoport új pénzügyi igazgatója, Hajós Andrea az Igazgatóság elnökének tanácsadójaként folytatja.

Megőrizte pénzügyi stabilitását a TV2 Csoport

Közzétette a 2022-es évre vonatkozó pénzügyi beszámolóját a TV2 Csoport, melyből kiderül, hogy a tavalyi, bizonytalan gazdasági környezetben is pozitív eredménnyel zárta az adóévet a médiatársaság: 2022-ben 1.2 milliárd forint adózott eredményt ért el, közel 48 milliárdos árbevétel mellett. A pénzügyi stabilitás megőrzéséhez nagymértékben hozzájárult a cégcsoport disztribúciós és digitális bevételeinek emelkedése, a költségoptimalizálási folyamatok végrehajtása, valamint a finanszírozási háttér átalakítása.

Április 11-én indul a TV2 Play Zéró

Újabb mérföldkőhöz érkezett a TV2 Csoport digitális jelenléte: április 11-én elindul a TV2 Play Zéró, ami mindössze havi 499 forintért zavartalan hozzáférést biztosít a TV2 Play tartalmaihoz, reklámmegszakítás nélkül!

Tarolt a TV2 a Televíziós Újságírók Díja gáláján: 6 díjat nyertek sztárjai és műsorai

Március 29-én tizedik alkalommal rendezték meg a Televíziós Újságírók Díjának gálaestjét, ahol tizennégy kategóriában osztottak elismeréseket. A TV2 nyerte a legtöbb díjat az estén, szám szerint hatot. A Legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna, a Legjobb férfi műsorvezető Till Attila lett, aki negyedik alkalommal nyerte meg kategóriáját. Díjazták Majkát, mint a Legjobb zsűritagot és a csatorna szórakoztató műsorai is taroltak, a Dancing with the Stars lett a Legjobb nagyszabású showműsor, a Legjobb reality díját az Ázsia Expressz kapta. A vetélkedők között a Szerencsekerék lett a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt gameshow.

Teljes napon és főműsoridőben is a TV2 a legnézettebb csatorna az őszi szezonban mindhárom kiemelt korcsoportban

Az idei ősz a TV2 sikerszezonjának nevezhető, hiszen legutóbb 20 évvel ezelőtt fordult elő, hogy a csatorna kiemelt célcsoportjában, a 18-59 éves nézők körében teljes napon és főműsoridőben is a csatornatoplista élén végzett a szeptember-novemberi időszakban. A főműsoridőben sugárzott saját gyártású műsorok mind hétköznap, mind hétvégén fantasztikusan teljesítenek, ennek köszönhetően a TV2 novemberben és a teljes ősz átlagában is piacvezető mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon és főműsoridőben is. A főcsatorna eredményeinek köszönhetően a TV2 Csoport is kiemelkedően teljesít, hiszen a csatornacsalád novemberben is sikeresen őrizte meg piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban teljes napon és főműsoridőben is.

2023 a tévés hirdetések árában áttörést hozhat

A hirdetők az eddigi válságok hibájából okulva, a várható csökkenő gazdasági teljesítmény ellenér sem fogják radikálisan visszavágni marketingjüket.

1/2