Egy év alatt 30-50 százalékot nőtt a magyar nagyvállalati vezetők LinkedIn követőtábora a TOP ligában: sokezres követőtáborra volt szükség a legszűkebb élbolyba kerüléshez, ami akár másfélszeres bővülést is jelentett. 2023-ban a pénzügyi felsővezetők közösségének mérete növekedett leglátványosabban az oldalon: akadt, aki duplázott tavaly óta – derül ki az Uniomedia legfrissebb LinkedIn-kutatásából. Követőszámban a kommunikációs vezetők, interakcióban a legfelsőbb vezetők taroltak – utóbbiak immár a belső vállalati kommunikációban is egyre eredményesebben használják a LinkedIn-t.
Robbanásszerű bővülést mért az Uniomedia kutatása.
A sportszakemberek számára ingyenesen biztosított esemény idén személyes jelenléttel, a Groupama Arénában valósult meg.
100 százalékban újrahasznosított PET-palackban, szénsavas és mentes változatban, két kiszerelésben lehet mostantól megvásárolni a MOL új ásványvízmárkáját, a Fonte Naturát. A jégkorszakból származó, kiemelkedő minőségű vizet a Somogy megyei Somogyváron palackozzák.
A lassan két éve tartó koronavírus-járvány kapcsán gyakran esik szó arról, milyen hatással volt a karantén és a home office a különböző iparágakra.
A 2022-2024-es időszakra elnököt, elnökséget és felügyelő Bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése.
Az Reboot Hungary 52. adásában olyan vállalati szakértők mutatták be tapasztalataikat, akik már élen járnak az e-sport médiacsatornaként történő használatában a kommunikációs gyakorlatukban. Az adás videója az írás után található.
Keressük együtt, hogy mi szól az e-sport mellett és mi szól ellene! Hol lehetséges és hol kizárt az együttműködése a hagyományos sportvilággal, a szponzorvilággal és a kereskedelemmel? A következő, július 29-én (csütörtökön) 15.00 órakor kezdődő Reboot Hungary témája az e-sport jelene, jövője, piac- és üzletfejlődési potenciáljának vizsgálata.