Most következő adásban Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója lesz a beszélgetőpartnerem.
A Public Relations szakma különösen sokszínű Közép-Európa országaiban, és az egyéni különbségeket tiszteletben kell tartani. Ez az egyik megállapítása annak az új kiadványnak, amelyet négy szakmai szövetség alkotott. Az eddigi legnagyobb regionális együttműködés keretében fogtak össze Magyarország, Csehország, Lengyelország és Szlovákia PR-szakértői, hogy elkészüljön a ″Focus Report 2024: PR in Central Europe″ című egyedülálló kiadvány. Az e-könyv átfogó képet nyújt a feltörekvő piacokról, és bemutatja a Public Relations szakma legfontosabb jellemzőit és trendjeit.
Elnököt, elnökséget és felügyelőbizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése 2024. október 8-án este.
Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.
Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics Peti és a MOL: a sztárok személyes fogadalmaikkal bátorítják a játékosokat, és erre buzdítják a szurkolókat is. A MOL a szurkolói kampány mellett nyereményjátékot is indít a MOL MOVE applikációban. A sztárok és a vállalat közös célja, hogy minél többen kiálljanak a magyar csapat mellett, és ezzel kellő motivációt nyújtsanak a játékosoknak az eredményes szerepléshez.
Több mint egy évtizedes fennállása óta a MOL Nagyon Balaton a hazai turizmus egyik legfontosabb védjegyévé vált. Az alapítók fontos feladatuknak tekintik, hogy a hazai és külföldi látogatók a sokszínű kulturális és gasztronómiai kínálat ismeretében szeressenek bele, látogassák meg és térjenek vissza a Balatonhoz. Gregory Porter Veszprémben, a Morcheeba Paloznakon, Jan Blomqvist Tihanyban, a Purple Disco Machine és Elderbrook Zamárdiban, a hazai művészek százai – Azahriah-tól Zoránig - pedig Kapolcstól Balatonfüreden és Keszthelyen át egészen Siófokig lesznek láthatók.
Egy év alatt 30-50 százalékot nőtt a magyar nagyvállalati vezetők LinkedIn követőtábora a TOP ligában: sokezres követőtáborra volt szükség a legszűkebb élbolyba kerüléshez, ami akár másfélszeres bővülést is jelentett. 2023-ban a pénzügyi felsővezetők közösségének mérete növekedett leglátványosabban az oldalon: akadt, aki duplázott tavaly óta – derül ki az Uniomedia legfrissebb LinkedIn-kutatásából. Követőszámban a kommunikációs vezetők, interakcióban a legfelsőbb vezetők taroltak – utóbbiak immár a belső vállalati kommunikációban is egyre eredményesebben használják a LinkedIn-t.
Robbanásszerű bővülést mért az Uniomedia kutatása.
A sportszakemberek számára ingyenesen biztosított esemény idén személyes jelenléttel, a Groupama Arénában valósult meg.