Keresett szöveg: "Pácsonyi Daniella"

Pácsonyi Daniella

Pácsonyi Daniella

Az NLCafé főszerkesztője. 2010 óta dolgozik a piacvezető online női magazinnál, korábban újságíróként majd szenior szerkesztőként. Újságírói pályafutását a Borsa és a Női Lapozó online magazinoknál …

Új portfólióigazgató vezeti a Central Médiacsoport digitális női portfólióját

A Central Médiacsoport 2024-ben életbe lépő, nagyszabású fejlesztéseinek részeként új portfólióigazgatót nevez ki a digitális női portfólió élére. Március elsejétől a kommunikációs területről érkező Kenyhercz Kinga fogja irányítani többek közt az nlc., a marieclarie.hu és további online kiadványok működését.

Nagyszabású fejlesztésekkel indítja az évet a Central Médiacsoport

Magyarország egyik legnagyobb médiavállalata, a Central Médiacsoport dinamikusabb vállalati struktúrával készül fel a jövő kihívásaira 2024-ben. Ahhoz, hogy partnereik számára minél szélesebb körű szolgáltatást biztosítsanak, önálló Kreatív és kommunikációs igazgatóság fogja koordinálni a hirdetői piac számára készülő natív tartalomgyártást. A fejlesztések részeként Szeder Attila személyében új kereskedelmi igazgató is érkezik a vállalathoz.

A jövő hangjai: Z generációs novellapályázatot hirdet a Marie Claire

A Marie Claire novellapályázatának célja, hogy kiterjessze a feltörekvő írói nemzedék hangját, csökkentse a korosztályok közötti kommunikációs szakadékot, valamint betekintést nyújtson a Z generáció tagjait foglalkoztató témákba. A pályázatra október 31-ig lehet jelentkezni, a pályaműveket háromtagú szakmai zsűri bírálja el, de az olvasók is közönségkedvencet választhatnak majd.

Csobot Adél és az AI kéz a kézben a Marie Claire digitális címlapján

2023 júliusában Csobot Adéllal a címlapján debütál a Marie Claire első digitális lapszáma, amely – Magyarországon először – AI technológia segítségével készült. A digitális lapszám egy letisztult, a magazin vizualitását, hangulatát idéző platform, amely saját címlappal, címlapinterjúval és a nyomtatott lap alappilléreit megidéző, tematikus cikkekkel rendelkezik. Azonban nem áll meg csupán a site felületein, hanem a márka social média felületeire is kiterjed.

Innovációs és termékfejlesztési vezető a Central Médiacsoportnál

Októbertől Krankovics Béla irányítja a kiadóvállalat digitális tudásközpontját

„A tucatgyártás olyan, mint az egyéjszakás kaland”

A sajtóközlemények fölött eljárt az idő, már csak akkor relevánsak, ha valami nagyon izgalmas témát dolgoznak fel, illetve, ha fontos az adott site számára - véli Pácsonyi Daniella. Az NLC főszerkesztője szerint a jó PR tartalom egyedi, van mondanivalója és a termék arcához lehet szabni.

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

„Ombudswomannal” erősít az nlc

Március 5-től Juhász Borbála nőtörténész, genderszakértő segíti az nlc munkáját.

1/2