Keresett szöveg: "Németh Iván"

Németh Iván

Németh Iván

Vállalkozói szemléletű ügyvezetője az Ads Interactive Media Group-nak. Célja, hogy az Ads Interactive Media Group egy megbízható, globális brand legyen a hirdetés monetizációs területen a nemzetközi …

Az Ads Interactive Media Group lett a Prebid.org nemzetközi szervezet első magyarországi tagja és technológiai partnere

Az Ads Interactive Media Group a kliens és szerver oldalt is egyaránt lefedő Header Bidding megoldásaival elsőként szerzett teljesértékű Prebid.org tagságot Magyarországon.

Az Ads Interactive Media Group lett a Criteo kiemelt partnere Magyarországon

Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo (NASDAQ: CRTO) a kereskedelemre fókuszáló médiavállalata, elősegítve a jövőbeni gyors növekedést mindkét cég számára a magyarországi piacon. A Criteo first party kereskedelmi adatok szolgáltatásával közvetlen hozzáférést biztosít vásárlói közösségekhez hirdetők és médiatulajdonosok számára az nyílt interneten (open web).

Minden cikkről megtudható, mennyi bevételt termelt! Interjú Németh Ivánnal

Magyarországon újdonságnak számít az Ads Interactive a médiavállalatok bevételszerzését segítő újdonsága. Németh Iván, az Ads Interactive tulajdonos-ügyvezetője interjúnkban az új RPM mutató mellett arról is beszélt, hogy milyen minőségi médiataralom monetizálható jól.

Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.

Angyalbefektetést kapott a Redmenta

A hagyományos oktatási modell csak lohol a 21. század elvárásai után. A lexikális tudás folyamatosan veszít értékéből, míg a magasabb kognitív és a digitális készségek elengedhetetlenné válnak a ma és a jövő munkahelyein. Talán ezért van, hogy a diákok nem találják a kapcsolatot a tanultak és a saját jövőjük között.

Minőségi tartalomgyártás és technológiai felkészültség – ezek hozzák a legtöbb online reklámbevételt

Hogyan lehet a hirdetők és a médiatulajdonosok érdekeit egyeztetve hosszú távon is fenntartható reklámpiacot létrehozni?

Új elnökségi taggal bővült az IAB Hungary

Jelentés az éves rendes taggyűlésről.

Minőségi tartalomgyártás és technológiai felkészültség – ezek hozzák a legtöbb online reklámbevételt

Hogyan lehet a hirdetők és a médiatulajdonosok érdekeit egyeztetve hosszú távon is fenntartható reklámpiacot létrehozni? Németh Ivánt kérdeztük.