Vállalkozói szemléletű ügyvezetője az Ads Interactive Media Group-nak. Célja, hogy az Ads Interactive Media Group egy megbízható, globális brand legyen a hirdetés monetizációs területen a nemzetközi …
Egyesíti erejét az Ads Interactive és a Criteo (NASDAQ: CRTO) a kereskedelemre fókuszáló médiavállalata, elősegítve a jövőbeni gyors növekedést mindkét cég számára a magyarországi piacon. A Criteo first party kereskedelmi adatok szolgáltatásával közvetlen hozzáférést biztosít vásárlói közösségekhez hirdetők és médiatulajdonosok számára az nyílt interneten (open web).
Magyarországon újdonságnak számít az Ads Interactive a médiavállalatok bevételszerzését segítő újdonsága. Németh Iván, az Ads Interactive tulajdonos-ügyvezetője interjúnkban az új RPM mutató mellett arról is beszélt, hogy milyen minőségi médiataralom monetizálható jól.
A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.
A hagyományos oktatási modell csak lohol a 21. század elvárásai után. A lexikális tudás folyamatosan veszít értékéből, míg a magasabb kognitív és a digitális készségek elengedhetetlenné válnak a ma és a jövő munkahelyein. Talán ezért van, hogy a diákok nem találják a kapcsolatot a tanultak és a saját jövőjük között.
Hogyan lehet a hirdetők és a médiatulajdonosok érdekeit egyeztetve hosszú távon is fenntartható reklámpiacot létrehozni?
Jelentés az éves rendes taggyűlésről.
Hogyan lehet a hirdetők és a médiatulajdonosok érdekeit egyeztetve hosszú távon is fenntartható reklámpiacot létrehozni? Németh Ivánt kérdeztük.