2000 óta dolgozom, főként digitális marketingben. Jelenleg a Mastercardnál a cyber security és kereskedői kapcsolatokért felelős marketing területek tartoznak hozzám, de előtte építettem piacteret …
Leginkább a számítógépes vírusoktól és adataik illetéktelen kézbe való kerülésétől tart ez az 50 évnél idősebb korosztály, és 10 százalék körüli azok aránya, akik voltak már online csalás vagy támadás áldozatai, derült ki egy friss kutatásból. Csalás észlelése esetén kiemelkedő azok aránya, akik rendőrséghez fordulnának, de az informális segítségkérés és a szolgáltató felkeresése is jellemző. Az online felmérés részletes eredményeit március 27-én az Adatvezérelt reggeli című eseményen mutatják majd be.
Hat kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary
Október 1-jén éjfélig bárki szavazhat a jelöltekre
Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem.
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
Online szükségleteink radikálisan átalakultak az elmúlt évtizedben.
Újra visszanézhetőek a Lounge Group podcastjei! Ahogy arról már a korábbiakban beszámoltunk, az idei Digital-Media Hungary konferencián a Lounge Group különböző témákban, élőben streamelt beszélgetéseket egy helyszíni látványstúdióból azok számára, akik személyesen nem tudtak jelen lenni az eseményen.
A végfelhasználókért dúló versenyben óriási a kereslet a jó szakemberekre.
A díjakat a győztesek a Digital-Media Hungary 2022 Konferencián, Siófokon vehették át.