Keresett szöveg: "Mondovics Péter"

Mondovics Péter

Mondovics Péter

­­2013 óta a Mastercard lojalitásért, digitális megoldásokért és kereskedői kampányokért felelős marketing vezetője. Részt vett az érintésmentes fizetés bevezetésében, számtalan készpénzmentes …

Internet Hungary: Commerce Hungary – Ajánlók, vágyak és algoritmusok az e-kereskedelemben

A covid alatt megszilárdult az e-kereskedelmi ökoszisztéma, a válalkozások többszörös forgalmi növekedést értek el.

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?

Internet Hungary: Érzékenyítő… Mert néha rácsodálkozunk ügyfeleink, fogyasztóink reakcióira

Hogyan tudjuk úgy terelni a vevőt, hogy azt higgye és úgy viselkedjen, amit és ahogy mi szeretnénk?

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?

Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Ha valaki több mint 20 évet tölt el marketingesként, akkor nemcsak sikerre vitt kampányok lehetnek a tarsolyában.

Adat vagy kreativitás. Avagy mitől éri el a reklám a fogyasztót?

A Reboot Hungary webináriumsorozat 54. adása azt járta körbe, hogyan lehet okosan és hatékonyan reklámozni az egyre nagyobb média- és reklámzajban. Mitől fog pont ránk és az üzenetünkre figyelni a fogyasztó?

Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

A Covid egyik következménye, hogy megjelent egy új korosztály az e-kereskedelemben, amely hihetetlen vehemenciával elkezdett vásárolni.

Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

A vállalati kommunikáció egyre inkább a vállalat működésének integrált része. A reklámoknak egyre fontosabb része a termékfejlesztés, a fogyasztói elvárások beépítése már a termékekbe, és erre építhet a sikeres, érték alapú kommunikáció.

1/3