Keresett szöveg: "Mondovics Péter"

Mondovics Péter

Mondovics Péter

­­2013 óta a Mastercard lojalitásért, digitális megoldásokért és kereskedői kampányokért felelős marketing vezetője. Részt vett az érintésmentes fizetés bevezetésében, számtalan készpénzmentes …

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.

A jó felhasználói élmény a digitális Maslow-piramis alja

Online szükségleteink radikálisan átalakultak az elmúlt évtizedben.

Tájékozódj otthonról a legújabb digitális trendekről!

Újra visszanézhetőek a Lounge Group podcastjei! Ahogy arról már a korábbiakban beszámoltunk, az idei Digital-Media Hungary konferencián a Lounge Group különböző témákban, élőben streamelt beszélgetéseket egy helyszíni látványstúdióból azok számára, akik személyesen nem tudtak jelen lenni az eseményen.

A Mastercard, a Yettel és a Publicis Groupe Hungary támogatásával startolt el a 7. UI Academy

A végfelhasználókért dúló versenyben óriási a kereslet a jó szakemberekre.

Köszöntjük a győzteseket! Átadtuk a Kamera Hungária Online-tartalom Fesztivál díjait!

A díjakat a győztesek a Digital-Media Hungary 2022 Konferencián, Siófokon vehették át.

Internet Hungary: Commerce Hungary – Ajánlók, vágyak és algoritmusok az e-kereskedelemben

A covid alatt megszilárdult az e-kereskedelmi ökoszisztéma, a válalkozások többszörös forgalmi növekedést értek el.

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?

Internet Hungary: Érzékenyítő… Mert néha rácsodálkozunk ügyfeleink, fogyasztóink reakcióira

Hogyan tudjuk úgy terelni a vevőt, hogy azt higgye és úgy viselkedjen, amit és ahogy mi szeretnénk?

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

1/3