Keresett szöveg: "Mondovics Péter"

Mondovics Péter

Mondovics Péter

­­2013 óta a Mastercard lojalitásért, digitális megoldásokért és kereskedői kampányokért felelős marketing vezetője. Részt vett az érintésmentes fizetés bevezetésében, számtalan készpénzmentes …

Nem biztos, hogy ma az a nyerő, aki sok pénzt tud költeni a médiában – inkább az, aki érték alapon kommunikál

Ha valaki több mint 20 évet tölt el marketingesként, akkor nemcsak sikerre vitt kampányok lehetnek a tarsolyában.

Adat vagy kreativitás. Avagy mitől éri el a reklám a fogyasztót?

A Reboot Hungary webináriumsorozat 54. adása azt járta körbe, hogyan lehet okosan és hatékonyan reklámozni az egyre nagyobb média- és reklámzajban. Mitől fog pont ránk és az üzenetünkre figyelni a fogyasztó?

Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

A Covid egyik következménye, hogy megjelent egy új korosztály az e-kereskedelemben, amely hihetetlen vehemenciával elkezdett vásárolni.

Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

A vállalati kommunikáció egyre inkább a vállalat működésének integrált része. A reklámoknak egyre fontosabb része a termékfejlesztés, a fogyasztói elvárások beépítése már a termékekbe, és erre építhet a sikeres, érték alapú kommunikáció.

Meghökkentés, konfliktus, sokkolás: a visszaidézés eszközei a reklámokban. Miért jutottunk idáig?

A reklámzaj fokozódik. Kordában lehet tartani a hangnemét? A reklámra szüksége van a fogyasztónak, a kereskedőnek, a médiának. Reboot Hungary ismertő.

Reklámok, reklámok, szépen ragyogjatok, a szegény fogyasztónak, utat mutassatok...

Reklámok hangnemei, kampányok retorikája. 
Kinek nyújt nagyobb élményt valójában a reklám? 
 Vitaindító, gondolatébresztő írás a július 08-i Reboot Hungary interaktív adásához. Kételkedj és kérdezz! Vitatkozz és érvelj! Nem simulni jöttem, értetek, magunkért írtam.

Szevasztok, webshopok - úgy vásárolunk a neten, mintha nem lenne holnap - Mondovics Péter vendégszerzőnk írása

Biciklizés, ágyban fekvés, vécén ücsörgés, tévé nézés – mi a közös bennük? A válasz tökéletesen jellemzi az elmúlt évünket.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Középpontban az ügyfélélmény: SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

A PSD2 biztonsági előírásai az online kártyás fizetésben jelentős kihívás elé állítják a kereskedőket és a fizetéstechnológiai cégeket.

1/2