2013 óta a Mastercard lojalitásért, digitális megoldásokért és kereskedői kampányokért felelős marketing vezetője. Részt vett az érintésmentes fizetés bevezetésében, számtalan készpénzmentes …
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
Online szükségleteink radikálisan átalakultak az elmúlt évtizedben.
Újra visszanézhetőek a Lounge Group podcastjei! Ahogy arról már a korábbiakban beszámoltunk, az idei Digital-Media Hungary konferencián a Lounge Group különböző témákban, élőben streamelt beszélgetéseket egy helyszíni látványstúdióból azok számára, akik személyesen nem tudtak jelen lenni az eseményen.
A végfelhasználókért dúló versenyben óriási a kereslet a jó szakemberekre.
A díjakat a győztesek a Digital-Media Hungary 2022 Konferencián, Siófokon vehették át.
A covid alatt megszilárdult az e-kereskedelmi ökoszisztéma, a válalkozások többszörös forgalmi növekedést értek el.
Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?
Hogyan tudjuk úgy terelni a vevőt, hogy azt higgye és úgy viselkedjen, amit és ahogy mi szeretnénk?
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.