2000 óta dolgozom, főként digitális marketingben. Jelenleg a Mastercardnál a cyber security és kereskedői kapcsolatokért felelős marketing területek tartoznak hozzám, de előtte építettem piacteret …
A hiperperszonalizációról tartott előadást a 25. Internet Hungary konferencián Mondovics Péter, a Mastercard marketingmenedzsere. A szakember elmondta, hogy a mesterséges intelligencia fejlődésével a tartalmak és ajánlatok személyre szabása egy új korszakba lépett.
Bármennyire is trendszetternek tartja az általa képviselt márkát, nem gondolja, hogy csak azért, mert épp menő lett a podcast, a Mastercardnak is saját podcastcsatornát kellene indítania. A partneri együttműködésekben hisz, részben ezt látja megoldásként arra a dilemmára is, hogy a hazai médiumok egyre szorongatottabb helyzetbe kerülnek a reklámpiacon. Szalkai Rékával, a Mastercard magyarországi marketingigazgatójával beszélgettünk.
Lezárult a Példakép díj közönségszavazása, kiderült, kik nyerték el idén a szakmai elismerést. A díjátadóra az Internet Hungary konferencián került sor.
Most következő műsorban Mondovics Péterrel beszélgetek, aki a Mastercard Magyarország kiberbiztonságért, modern marketingtechnológiáért és kereskedelmi kapcsolatokért felelős marketing managere.
Leginkább a számítógépes vírusoktól és adataik illetéktelen kézbe való kerülésétől tart ez az 50 évnél idősebb korosztály, és 10 százalék körüli azok aránya, akik voltak már online csalás vagy támadás áldozatai, derült ki egy friss kutatásból. Csalás észlelése esetén kiemelkedő azok aránya, akik rendőrséghez fordulnának, de az informális segítségkérés és a szolgáltató felkeresése is jellemző. Az online felmérés részletes eredményeit március 27-én az Adatvezérelt reggeli című eseményen mutatják majd be.
Hat kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary
Október 1-jén éjfélig bárki szavazhat a jelöltekre
Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem.
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.