Közgazdász és jogász végzettségű piackutató, az NRC kutatási igazgatója. Pályáját a kilencvenes években kezdte. A kétezres évek óta elsősorban a pénzügyi (bankok, biztosítók) és a telekommunikációs …
Hogy lehet tévé nélkül élni? Tette fel a kérdést a 28. Digital-Media Hungary, hazánk legnagyobb üzleti, kereskedelmi, marketingkommunikációs és médiakonferenciájának egyik előadója, Molnár Zoltán, nem véletlenül. Magyarországon, sőt az egész világon háttérbe szorulnak a televíziós adások, mi több, készüléket is egyre kevesebben vásárolnak. Bár egyesek a természetet választják a képernyő előtti időtöltés helyett, a fiatalokat más alternatívák csábítják kijelző elé.
A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.
Egy hazai felmérés szerint a megkérdezettek csupán 5%-a találkozott legalább érintőlegesen fintech-kel. A budapestiek 10%, a 350 ezer bruttó felett keresők esetében viszont 27% az arány – derült ki az Internet Hungary konferencián.