Keresett szöveg: "Mentes Endre"

Mentes Endre

Mentes Endre

­­Mentes Endre 2013. – PRo Kommunikációs Kft. alapító, ügyvezető, vezető tanácsadó High end PR és online PR megoldások, válságkommunikáció, tartalomfejlesztések 2004. – ACG Reklámügynökség Kft. …

Változatos szakembergárda a PREXA zsűrijében

A nonprofit szervezetektől, az ügynökségeken át, a nagyvállalatokig valamennyi szektor képviselteti magát a 2022-es PR Excellence Hungary Award zsűrijében. Összesen 19 szakember fogja elbírálni a Magyar PR Szövetség által szervezett szakmai versenyre beérkező pályázatokat. A zsűri elnöke Kutas István, a Magyar Bankholding kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

„Egy PR szakembernek ma is fontos a jó sajtókapcsolat, de ma már más a sajtó fogalma, mint tíz éve volt”

Mentes Endre az integrált megoldásokban hisz, de azért támaszkodik a klasszikus PR-eszközökre is, amelyek egyre inkább digitálissá válnak.

Fesztiválgyőzelmet ér, ha tabuk nélkül készítesz sorozatot

A „Tabukról tabuk nélkül” 2019-ben bemutatott 2. évada megnyerte az olaszországi Oniros Filmfesztivál fődíját a dokumentumfilmek kategóriájában. Érdekesség, hogy a sorozat első évada is felkeltette a fesztivál zsűrijének a figyelmét, amikor 2018-ban shortlistre került.

A lineáris tévé milliós nézettsége verhetetlen marad

A tartalomgyártóknak és terjesztőknek is fel kell készülni a médiapiac digitalizációjára és átalakulására.

Robotok a reklámszakmában - interjú Mentes Endrével

A mesterséges intelligencia használatáról a mélységi adatelemzésben beszélni sem merünk. El tudjuk képzelni, hogy egy jól programozott, tanulni képes algoritmus milyen hatásfokkal bonyolít majd le egy online kampányt – kérdez vissza Mentes Endre, az ACG Reklámügynökség Kft. alapítója.