Keresett szöveg: "MAmusits"

Mamusits Péter

„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

Töretlenül hisz a fiatal generációban, a PR-szakma egyetemisták, sőt, középiskolások körében való népszerűsítése, a szakmai oktatás most az egyik legfontosabb feladat számára. Idealistaként úgy érzi, hogy a befektetett energia hamarosan megtérül majd. Ahogy abban is hisz, hogy a mesterséges intelligenciát a számunkra legmegfelelőbb módon aknázzuk majd ki, így nem elveszi a munkánkat, hanem kiegészíti azt.

A Lounge Group az éves Apex PR Toplista második helyén

A Lounge Group PR divíziója a 2022-es évet is számos díjnyertes kampánnyal és megoldással zárta. A kiemelkedő kreatív teljesítménynek köszönhetően az ügynökség évek óta stabilan a nemzetközi színtér legjobbjai között szerepel, emiatt pedig, tavalyi pozícióját megőrizve, ismét a 2. helyre került a legeredményesebb hazai ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán. Négy ügyfele (Jófogás - Adevinta Hungary 3., Magyar Posta 7., Szerencsejáték Zrt. 9., MVM 10.) pedig a megbízói TOP10-be.

Ne izgulj azon, hogy izgulsz, add elő, amiért jöttél!

Ugye milyen egyszerűnek tűnik? Ám az idevezető útig sokat kell tanulnia egy olyan előadónak, aki valóban meg szeretné nyerni a közönségét.

Minden előtt, mellett és mögött mindig ott a PR

Az idén októberben megjelent, a Magyar PR Szövetség által kiadott első hazai PR Trendriport kapcsán indított interjúsorozatunkat egy Mamusits Péterrel készült beszélgetéssel folytatjuk. 
Kérdeztem - többek között - PR új feladatairól a digitális csatornák előretörése kapcsán, a régiek áthangolásáról, illetve előkerültek újnak vélt fogalmak is, mint például a purpose értelmezése.

A Lounge Group az éves Apex PR Toplista második helyén

A Lounge Group PR divíziója számos díjnyertes kampánnyal zárta a 2021-es esztendőt. A nemzetközi és hazai színtéren is kiemelkedő szakmai és kreatív teljesítménynek köszönhetően a Lounge Group a 2. helyre került az év legeredményesebb ügynökségeinek fenntartott Apex PR Toplistán – egy helyet javítva a tavalyi 3. helyezésén.

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Megjelent az első magyarországi PR Trendriport

A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.

Két IPRA Golden World Awards díjat nyert a Lounge Group PR divíziója

A Szerencsejáték Zrt-nek és a Budapest Airportnak megvalósított kampányokat a PR szakma Oscar-díjaként is számontartott IPRA Golden World Awards győztesei közé választotta a 43 főből álló zsűri. A Nemzetközi PR Szövetség által meghirdetett versenyre idén ráadásul rekordszámú pályázat érkezett: az európai nevezéseken túl amerikai, afrikai, közel-keleti és ázsiai kampányok is megmérettették magukat.

1/2