Káli György – alapító, SD4Good Káli György tíz éve foglalkozik kommunikációval vállalati és ügynökségi oldalon, melyből hat éve digitális marketing stratégia-építés a specialitása. Jelenleg …
Szeptember 13-14-én egyedülálló két napos workshopot szervez a nonprofitokat segítő hub, az Appy, a UX Budapest szakmai közösség, valamint a szolgáltatás és digitális termék tervezéssel foglalkozó Humanize studio. Az első Social Design Jam-et a nyugati téri Skála Metro irodaházban tartják, ahol 6 üzleti designer csapat dolgozik vezető hazai civil szervezetekkel azért, hogy a service design és UX eszköztárával segítsen hatékonyabban és ezáltal nagyobb hatásfokkal elérni a szervezetek társadalmi misszióit. A szervezők augusztus 20-ig várják a workshopon résztvevők jelentkezését, akik pályázat útján jelentkezhetnek.
Elsőként indít Service Design szakirányú továbbképzést a MOME Magyarországon, ehhez, valamint a szakma világnapjához kapcsolódóan rendezik meg június 1-én a Service Design Meetup-ot a hamarosan induló képzés oktatóinak részvételével. Az eseményen arról lesz szó, hogy milyen a service design szakma helyzete a hazai munkaerőpiacon, és milyen tudásra van egyáltalán szüksége a service designernek ahhoz, hogy a munkáját profin végezze el.
A Service Design Day (SDD) konferencián mutatták be az NRC és az SDD kutatásának eredményét.
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.
A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.
A service design egyesek szerint lufi, mások szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
A 2020-as Internet Hungary konferencia “Előadói pályázatot” hirdet 35 év alatti fiatal szakembereknek számára. A pályázat tárgya és témája: Fiatalok a jövő média-, marketing- és kommunikációs világáról a fenntartható gazdaság és a szép élet reményében.