Káli György – alapító, SD4Good Káli György tíz éve foglalkozik kommunikációval vállalati és ügynökségi oldalon, melyből hat éve digitális marketing stratégia-építés a specialitása. Jelenleg …
A Service Design Day (SDD) konferencián mutatták be az NRC és az SDD kutatásának eredményét.
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.
A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.
A service design egyesek szerint lufi, mások szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
A 2020-as Internet Hungary konferencia “Előadói pályázatot” hirdet 35 év alatti fiatal szakembereknek számára. A pályázat tárgya és témája: Fiatalok a jövő média-, marketing- és kommunikációs világáról a fenntartható gazdaság és a szép élet reményében.
Kedden mutatták be az Influexpert riportot: kiderült, hogy a Facebook adatbázis elemzése alapján kik tartoznak a top hazai szakmai influencerek közé. A kutatás során kiderült, hogy több tízezer kisvállalati vezető kap támogatást a közösségi média felületeken a vezető hazai szakmai influencerektől, akiknek ezáltal jelentős hatásuk van a gazdasági krízist kezelő kisvállalkozói stratégiák kialakítására.
Az agilis vezetők fórumán közel félszáz szakértő osztja meg tudását.