Keresett szöveg: "Káli György"

Káli György

Káli György

Káli György – alapító, SD4Good Káli György tíz éve foglalkozik kommunikációval vállalati és ügynökségi oldalon, melyből hat éve digitális marketing stratégia-építés a specialitása. Jelenleg …

Összefognak a civilek és nagyvállalati designer csapatok: újragondolják az adományozást

Szeptember 13-14-én egyedülálló két napos workshopot szervez a nonprofitokat segítő hub, az Appy, a UX Budapest szakmai közösség, valamint a szolgáltatás és digitális termék tervezéssel foglalkozó Humanize studio. Az első Social Design Jam-et a nyugati téri Skála Metro irodaházban tartják, ahol 6 üzleti designer csapat dolgozik vezető hazai civil szervezetekkel azért, hogy a service design és UX eszköztárával segítsen hatékonyabban és ezáltal nagyobb hatásfokkal elérni a szervezetek társadalmi misszióit. A szervezők augusztus 20-ig várják a workshopon résztvevők jelentkezését, akik pályázat útján jelentkezhetnek.

Egyetemi szintű szolgáltatástervezési képzés indul

Elsőként indít Service Design szakirányú továbbképzést a MOME Magyarországon, ehhez, valamint a szakma világnapjához kapcsolódóan rendezik meg június 1-én a Service Design Meetup-ot a hamarosan induló képzés oktatóinak részvételével. Az eseményen arról lesz szó, hogy milyen a service design szakma helyzete a hazai munkaerőpiacon, és milyen tudásra van egyáltalán szüksége a service designernek ahhoz, hogy a munkáját profin végezze el.

Egyre több vállalat alkalmazza a service design-t, de még sok növekedési lehetőség van a területen

A Service Design Day (SDD) konferencián mutatták be az NRC és az SDD kutatásának eredményét.

A tudatos ügyfélélmény-fejlesztés a válságállóság záloga

Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet az ügyfélélmény tervezéssel és UX-szel foglalkozó Humanize studio és a vállalati szövegelemző megoldásokat fejlesztő Neticle hozott létre. Az első alkalommal megtartott rendezvényen olyan márkák ügyfélkiszolgálási gyakorlatába tekinthettek be a résztvevők, mint az Auchan, PwC, Pelenka.hu, Mastercard, Decathlon és a Rossmann.

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Megjelent az első magyarországi PR Trendriport

A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.

„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

A service design egyesek szerint lufi, mások szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

″Pályázat jövendő megmondóknak” - Mondd meg Te, milyen jövőt szeretnél a szakmádban és Te mit teszel érte?

A 2020-as Internet Hungary konferencia “Előadói pályázatot” hirdet 35 év alatti fiatal szakembereknek számára. A pályázat tárgya és témája: Fiatalok a jövő média-, marketing- és kommunikációs világáról a fenntartható gazdaság és a szép élet reményében.

1/3