Keresett szöveg: "Juhász Péter Tibor"

Juhász Péter Tibor

Juhász Péter Tibor

Péter karrierje első 10 évében a Procter & Gamble közép-európai központjában a többi között logisztika, marketing, e-kereskedelem és média területeken dolgozott. 2013-tól a Magyar Telekom …

Miért fizetnek egyre kevesebbet a magyar cégek a reklámért?

Az elmúlt év a reklámpiaci áremelkedésről szólt, de hosszabb távon vizsgálva az látható, hogy egyre olcsóbb a reklám a cégeknek, de még így sem költenek rá többet. Az Internet-Media Hungary április 23-i fórumbeszélgetésén reklámpiaci, megrendelői szakemberek ennek a jelenségnek az okait és lehetséges feloldását beszélték át.

A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?

Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.

A fogyasztó köré kellene felépíteni a tökéletes médiamérést

A médiák köré épültek a mérési rendszereink, ami nehézkessé teszi a fogyasztók és szokásaik követését a médiafelületek között. Az Internet Hungary-n elhangzott „Zöldmezős mérések” című fórum összefoglalója.

Eldőlt, kik lehetnek a Példakép 2023 díj idei várományosai

Október 1-jén éjfélig bárki szavazhat a jelöltekre

Idén is keresi a szakmai kiválóságokat a Digital Hungary

Újra itt a Példakép díj, ezúttal hat kategóriával

Felnőtt lett a digitális!

2022-ben a digitális szegmens növekedésének üteme befékeződött, ezzel a hazai piacon is érzékelhetően elérte a „felnőttkort” a nemzetközi trendeknek megfelelően. Ez vajon azt is jelenti, hogy stabilizálódhatnak a médiatorta szeletei?

Vodafone ONE – Mobil és vezetékes szolgáltatások egy csomagban

A Vodafone konvergens szolgáltatóként az elmúlt években folyamatosan azon dolgozott, hogy létrehozza azt az ajánlatot, amely egy csomagban képes azokat az ügyféligényeket kiszolgálni, amelyek igazán fontosak – mindezt különleges kedvezményekkel és egyéb előnyökkel. A szolgáltató ezen gondolatiság mentén vezette be a Vodafone ONE ajánlatát, melynek keretében azon ügyfelek, akiknek mobil- és vezetékes szolgáltatása is a Vodafone-nál van, számos kedvezményt és elsőbbségi ügyfélkiszolgálást vehetnek igénybe. A különleges ajánlatot bemutató kampányhoz kivételes meglepetéssel is készült: a Vodafone ONE kisfilmjében Révész Sándor újra elénekli a Piramis együttes klasszikusát.

2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló

Sok lesz a bizonytalansági tényező, amire a versenypiac különböző szereplői különbözőképpen fognak reagálni. 
Hogyan tudunk erre felkészülni? Vendégem ezúttal Juhász Péter Tibor, a Vodafone márka- és médiaigazgatója.

1/4