Keresett szöveg: "Juhász Péter Tibor"

Juhász Péter Tibor

Juhász Péter Tibor

Márka és média igazgató Vezető multinacionális vállalatoknál szerzett több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik üzleti stratégia, P&L, média, kreatív fejlesztés és szervezetépítés terén. …

2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló

Sok lesz a bizonytalansági tényező, amire a versenypiac különböző szereplői különbözőképpen fognak reagálni. 
Hogyan tudunk erre felkészülni? Vendégem ezúttal Juhász Péter Tibor, a Vodafone márka- és médiaigazgatója.

Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.

Ők lettek a ″Digital Hungary Példakép díj″ nyertesei

Négy kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary

Ismerje meg a Példakép díj MARKETING kategóriájának jelöltjeit!

Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat MARKETING kategóriában!

Kiderült, kik a Digital Hungary által alapított Példakép díj várományosai - Bárki szavazhat a jelöltekre

Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.

Támogatói programot hirdet podcast-gyártóknak a Vodafone

A kiválasztott tartalomszolgáltatók az anyagi támogatáson túl szakmai és promóciós segítséget is kapnak.

Gulyás János újabb 3 évre a Magyar Reklámszövetség elnöke

A 2022-2024-es időszakra elnököt, elnökséget és felügyelő Bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése.

Internet Hungary konferencia – Milyen lehetőségei vannak a médiaszektornak és a hirdetési piacnak Magyarországon?

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?

Internet Hungary: Az átalakuló hirdetési piac és az új felületek a marketingszakmát is megváltoztatják

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?

1/3