Keresett szöveg: "Horváth Magyary"

Horváth Magyary Nóra

Horváth Magyary Nóra

Horváth Magyary Nóra pályafutását különböző vezető magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél kezdte, 6 éven át a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és kommunikációs …

Horváth Magyary Voljc Nóra

Horváth Magyary Voljc Nóra

Végzettségem közgazdász, PR szakember. Szakmai pályafutásom különböző vezető kommunikációs ügynökségeknél kezdtem, majd 6 éven át voltam a The Coca-Cola Company magyarországi közkapcsolati és …

Indul a K&H saját TikTok-csatornája, fókuszban a mobilbankolás

A bankok közül az elsők között indult a K&H hivatalos TikTok-csatornája augusztus közepén, amelyen kezdetben a mobilbankban elérhető funkciókat bemutató videók lesznek láthatóak.

A karbonlábnyom betette a lábát a médiatervezésbe – új szoftver segíti a K&H fenntarthatósági törekvéseit

A K&H Csoportot mostantól új eszköz segíti, hogy kommunikációs tevékenysége során is fenntarthatóbbá váljon: a Mindshare médiaügynökség által használt szoftver segítségével beemelik az egyes eszközök karbonlábnyomát a médiavásárlás során figyelembe vett szempontok közé. Emellett a pénzintézet megkezdte intézményi weboldalainak karbon auditját is.

Közel 80 ezer gyerek vált pénzügyileg tudatosabbá

Ismét nagyon sok diák jelentkezett a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő idei sorozatára. Összesen több mint 8700 diák nevezett, így a 2010-ben elindított, a pénzügyi edukációt fókuszba helyező verseny során összesen eddig közel 80 ezer gyermek vett részt. Az első forduló lezárása után a játékot szervező K&H több különdíjat is kiosztott. Arányosan a legtöbb diákot nevező iskolának járó elismerést a géderlaki Szent László Katolikus Általános Iskola és Óvoda nyerte el. A legtöbb diák felkészítéséért Szántó Mihályné, a Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola tanára kapott különdíjat. A verseny február 20-án folytatódik a második fordulóval, amelyben 1095 csapat méri össze a tudását. Ezt követi az online regionális középdöntő, majd a májusi, személyes részvétellel megrendezendő döntő, ahova korcsoportonként és régiónként a legjobb csapatok jutnak be.

Sportmarketing Nap 2022 – Hogyan válnak a magyar sportsikerek üzleti értékké

A sportszakemberek számára ingyenesen biztosított esemény idén személyes jelenléttel, a Groupama Arénában valósult meg.

Így lehet közelebb kerülni a szupersztárokhoz!

A diákok zsebpénzéhez mérten egy külföldi táborozás vagy a népszerű hírességeket felvonultató fesztiválra szóló belépő jelentős kiadást jelenthet.

Rekordszámú diák és csapat jelentkezett a K&H pénzügyi vetélkedőjére

A járvány előtti szinten a K&H Vigyázz, kész, pénz! mezőnye.

A digitális bankolásban megnő az igény a személyes tanácsadásra

Interjú Hotváth Magyary Voljc Nórával.

Internet Hungary: Brand Hungary, avagy a márkaérzékenyítés konferenciája

A lassan két éve tartó koronavírus-járvány kapcsán gyakran esik szó arról, milyen hatással volt a karantén és a home office a különböző iparágakra.

1/3