Keresett szöveg: "Hantosi Bálin"

Hantosi Bálint

Hantosi Bálint

­­­­

A torta újraszeletelése.

A 2017-es reklámköltési adatok bejelentése.

Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

A Scores Group és a Gemius közös okostelefonos panel felmérése a keresztmédia-fogyasztás eddig nem látott részletes adatait hozza el. Nem csak a hazai online médiafogyasztás, hanem a rádiók és minden streaming és digitális tartalom mérése lehetséges lesz az új panelben.

Tények a tervekhez - mert az üzleti érdek makacs dolog

A tények magukért beszélnek, még az sem nem zavarja őket, ha nem hiszel nekik. Attól még ők az erősebbek.

Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

A médiatervezés és a reklámok hatékonyságának mérését is egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti a Scores Group és a Gemius új, egymintából származó crossmedia médiafogyasztási kutatása. Az idei tesztidőszak után 2022-ben már élesben működik majd a rendszer.

Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Gulyás János az új MRSZ új elnöke

Elnököt, elnökséget és felügyelő bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése december 14-én pénteken.

Reklámszövetség: tavaly 241 milliárd forintot költöttek hirdetésre

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) 241 milliárd forintra becsüli a 2017-es hirdetési költést, ami 11,5 százalékkal több az egy évvel korábbinál, ám az állami költéseket nem számítva a piac a 2008-as válság kitörésekori méretét még nem érte el.

MRSZ: váltás a kommunikációs iparágban

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tegnap este tartott éves Közgyűlésén felvázolta az MRSZ hosszú távú stratégiáját. A Közgyűlés pedig a megüresedett Elnökségi tagok helyére két új tisztviselőt is választott.

1/2