Keresett szöveg: "Guttengéb"

Guttengéber Csaba

Guttengéber Csaba

Guttengéber Csaba Atmedia Kft. – Ügyvezető Igazgató Szakmai karrier: - 2018 Atmedia Kft. Ügyvezető igazgató - 2016 Atmedia Kft. Ügyvezető igazgató helyettes, - 2008 -2016 MTG Metro Gratis Kft. – …

Több reklámmal pörgethető fel a kiskereskedelmi forgalom!

A Digital-Media Hungary első napján a hazai médiapiac legjelentősebb vezetői ültek le egymással beszélgetni a piaci változásokat értelmezve.

Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia

A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal jelentkezett Magyarország piacvezető multimédiás kereskedőháza, az Atmedia. A fejlesztés célja a sales house stratégiai változásainak a lekövetése volt, reagálva ezzel a dinamikusan alakuló piaci környezetre is.

Mindennek ára van, de mekkora?

A magyarországi médiapiac egyik égető problémája a hazai reklám-egységár alacsony szintje. A tavalyi évet sok területen a túlkereslet jellemezte, amely például inventory nehézségekben mutatkozott meg, a számok mégis azt mutatják, hogy nem nőttek úgy a költési volumenek, ahogyan az elvárható lett volna. Mi lenne a megfelelő módja az árszínvonal növelésének? Miért nem sikerül soha úgy, ahogyan kellene? Többek között ezekről beszélgetettek a médiapiac szakértői a Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián március 20-án.

A Cartoon Network és a Cartoonito is újra az Atmediánál

Négy év kihagyás után 2024. január elsejétől ismét az Atmedia értékesíti a Cartoon Network és a Cartoonito reklámidejét. A két gyermekcsatorna csatlakozásával immár az Atmedia kezeli a Warner Bros. Discovery összes, a hirdetők számára itthon elérhető csatornájának reklámértékesítését.

Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

A szilánkosodó reklámpiacon a tévék tömegelérési szerepe továbbra is fontos. A növekvő költségeik reklámdíjakban elérhető elismeréséről értekeztek az Internet Hungary konferencián hazai médiapaci vállalatvezetők.

Felnőtt lett a digitális!

2022-ben a digitális szegmens növekedésének üteme befékeződött, ezzel a hazai piacon is érzékelhetően elérte a „felnőttkort” a nemzetközi trendeknek megfelelően. Ez vajon azt is jelenti, hogy stabilizálódhatnak a médiatorta szeletei?

Az Atmedia értékesíti a Network4 új csatornájának reklámidejét

A MAX4 minden jelentős szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Egy sok(k)ismeretlenes évben, az átláthatóság és stabilitás a legfőbb érték a hirdető számára.

Aki 2023-ban jól dönt és jól lép, komoly versenyelőnyre tehet szert a versenytársaival szemben.

2023 a tévés hirdetések árában áttörést hozhat

A hirdetők az eddigi válságok hibájából okulva, a várható csökkenő gazdasági teljesítmény ellenér sem fogják radikálisan visszavágni marketingjüket.

1/4