Közgazdászként végzett a BGE Kereskedelmi és marketing szakán. Szakmai pályafutását a Habostorta portálcsoportnál kezdte, majd Magyarország egyik vezető PPC ügynökségénél helyezkedett el …
Ázsiában már hódítanak, Európát még nem vették be a virtuális influenszerek - de ez csak idő kérdése. Jelenthetnek-e veszélyt a hús-vér társaikra nézve, vagy inkább a piac bővülését hozhatják magukkal? Farkas Dániel, a Star Network Influencer Ügynökség szakértője beszélt a témáról az idei Internet Hungary konferencián.
A PodcastFestival 2023, 14 tagú zsűrije 15 munkát juttatott shortlistre, 3 kategóriában valamint három alkotást javasolt különdíjra. A díjátadó május 31-én lesz Budapesten, a Danubius Hotel Heliában a PodcastFestivál 2023 programsorozatába illesztve. Gratulálunk a továbbjutóknak!
A lassan két éve tartó koronavírus-járvány kapcsán gyakran esik szó arról, milyen hatással volt a karantén és a home office a különböző iparágakra.
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
Közös együttműködésbe kezd a Star Network és a 4Kids Network, ezáltal Magyarország legnagyobb elérésű YouTube portfólióját értékesíthetik majd a jövőben. A szoros együttműködés középpontjában az értékesítés és a rendezvényszervezés áll.
Rendhagyó módon évindító ügyfélpartyval kezdte a 2020-as évet a közös tulajdonú HD marketing és a Star Network influencer ügynökség.
A teljes marketingpiacot befolyásolhatja az újszerű megközelítésben végzett ügynökségi munka és az ehhez kapcsolódó profi stratégia.
Digitális atombombaként robbant a közelmúltban a hír, ami szerint a Facebook eltünteti a nyilvános lájkokat. Na de hogyan is reagált erre az internet népe? Farkas Dániel cikkéből kiderül!