Életpálya évszámokban, utána meg a sztori: 1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség: Panoráma, Parabola, Objektiív, MTV/TV2, Kisebbségi és Határon túli Szerkesztőség) 1990–1996 Roxer …
Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.
2023-ban rég nem látott bizonytalansággal kell tervezni a cégek marketing és sales kommunikációját. Az emelkedő fogyasztói árak és egyéb negatív hatások miatt az otthoni szórakozás és informálódás, vagyis a médiafogyasztás várhatóan tovább fog emelkedni, amelyet a gyártóknak a tartalomgyártással is bírniuk kell. A tartalomgyártás viszont pénzbe kerül! Ehhez viszont bevételre, hirdetőkre van szükség. Kérdés, hogy a várhatóan emelkedő médiafogyasztást ellenére a hirdetőknek milyen lesz a válságkezelése, a hirdetési hajlandósága, vagyis a bátorsága. Mindezekről (is) Erdélyi Esztert az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetőjét kérdeztem.
A televíziós csatornák kommunikációja – ellentétben más versenypiaci szereplők kommunikációjával – nem „egycsatornás”.
Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.
A csapatmunka jelentősége, a tervezések szempontjai, a sztárok és celebek helye, az ösztönző versenytársak, a reklám szükségszerűsége és a televíziózás jövője. Kicsit a kulisszák mögé tekintünk.
Az igazi boldogság nem csak az ünnepben, de még inkább a hétköznapokban rejlik. Például egy jó munkahely, ahova örömmel megyünk be, mert jó a hangulat, mert építő és segítő a közösség, a főnök is látja bennünk az embert és még kezelni is képes... na, az már közelít a boldog-munkahelyhez.
2023 izgalmas évnek ígérkezik a televíziózás számára is. Nem csupán a felfokozott gazdasági helyzet ad bőven feladatot, de egyre több médiaszereplő is versenyzik a tévénézők figyelméért, kegyeiért. Egymás ellen, vagy együttműködve lehet a versenypiacon sikeresen leküzdeni az akadályokat? A „végén” mindig a néző dönt. A nézettségi számok már pedig makacs dolgok, pontosan megmutatják egy tévétársaság sikerét. Interjú Vaszily Miklóssal, a TV2 elnökével.
Hatvanhatodik számlázóprogramként indították útnak a Billingót 2014-ben, kevesen gondolták úgy, hogy van keresnivalójuk a piacon.
″Marketing iránytű fotósoknak” címmel írt interaktiv marketinges szakkönyvet Ihász Ingrid. E könyv kapcsán beszélgettünk a szerzővel eddigi életútjáról, többek között arról, hogy miképpen lett a digitális marketing szakemberből fotós, és hogyan jutott el e különleges kialakítású könyv megírásához.