Bemutatkozás három féle módon: – I./III. üzleti, kicsit másképpen – II./III. Évszámokban, – III./III. Szubjektíven, sztorízva I./III. MIVEL FOGLALKOZOM? producer, televíziós szakember …
Elfogadom a kedves kritikát, amivel az este egy közeli barátom illetett: ″Ákos ez most nagyon komoly, nehéz lett, jó lesz ez így?″. ″Igen″ - mondtam -, ″valóban, ez most a szokásosnál is nehezebbre sikerült, de vedd figyelembe, hogy nem könnyű a mostani időszak, és az elkövetkezendő pár év sem lesz az! Nem fordíthatjuk el a fejünket, a feladatoktól. Szembe kell nézni velük, és nem búslakodni kell.
Szűcs Gergely tréner, a Metorika alapítója, aki az önkifejezés megszállottja. Ez a hév az egész beszélgetést áthatja és ráadásul olyan gondolat iramot diktál, amihez nekünk is oda kell tenni magunkat, nem csak lustán elnyújtózni a székünkben.
Hogy állunk ma Magyarországon az ESG-vel? Ez a mozaikszó régóta szerepel a hazai vállalatok szótárában. Befektetői és kormányzati oldalról is nő a nyomás, hogy a cégek rendszeresen jelentsenek róla, mennyiben tesznek eleget a társadalmi és fenntarthatósági elvárásoknak. De hogyan tudnak “zöldre festés” helyett valóban jót tenni, és át is adni a jó gyakorlatokat? Ez volt talán a legfőbb kérdés a “Kéz a kézben, avagy kommunikáció az ESG folyamatban” című panelbeszélgetésen csütörtök este, amire ezúttal sem kaptuk megnyugtató választ. Pedig a Magyar PR Szövetség rendezvényén, a Kollabban hat szakértő járta körül a témát, akik közt a vállalati és a kormányzati oldal is képviseltette magát.
Most következő műsorban Zabari Istvánnal beszélgetek, aki a Lumenet.hu világítástechnikai webáruház egyik alapítója, az E-Commerce Hungary alelnöke.
Most következő podcastünkben Holló Mártával a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójával beszélgetek. Miután sok éve ismerjük egymás a riport alkalmat adott egy jó kis szakmázásra a PR aktualitásairól és a Magyar Telekomnál végzett munkájáról.
Most következő műsorban Kovács András Péterrel, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatójával beszélgetek. Ez év márciusától tölti be ezt a pozíciót és a fiatal márka hosszútávú felépítésének nagy lendülettel látott neki. A Yettel újonnan fejlesztett szó, amelynek specifikus jelentése nincsen. Azt fogja jelenteni az embereknek amilyen tartalommal Péter a kollégáival majd megtölti.
A mai adásom Podcast a podcastben, ugyanis két nagyszerű podcast készítővel Pohly Ferenccel és Sándorfy Adriánnel beszélgetek.
Most következő műsorban Mondovics Péterrel beszélgetek, aki a Mastercard Magyarország kiberbiztonságért, modern marketingtechnológiáért és kereskedelmi kapcsolatokért felelős marketing managere.
Ez most nem egy könnyed csevej lesz, úgyhogy kérem szépen a hallgatóinkat, hogy szánjanak időt a meghallgatásra, esetenként a visszahallgatásra és értelmezésre.