Keresett szöveg: "Bujáki Zsolt"

Bujáki Zsolt

Bujáki Zsolt

Közgazdász, újságíró, marketing kommunikációs szakember, jelenleg a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatója. A 90-es évek elején a legendás Magyar Nemzet és a szépemlékű Cash-Flow szerkesztőségében …

Gesztesi Gábor: ″A középiskolások nem marketingesek, hanem influenszerek akarnak lenni″ - Veszélyben a marketing szakma jövője?

Nagyszabású sajtóeseményen mutatták be a marketing szakma sava-borsát összefoglaló Marketing Trendbookot november 15-én a városligeti Millenium Házában, Budapesten. Az eseményen szakmabeliek és a vállalati szféra szereplői is jelen voltak, akik Azurák Csaba vezetésével beszélgettek marketingről, annak kihívásairól és a jövő problémáiról.

Megjelent a szakma által is várt Marketing Trendbook

Sikersztorik, válságmegoldó receptek, technológiai innovációk és esettanulmányok is tarkítják a nemrég megjelent és november 15-én bemutatott Marketing Trendbookot, amelyben a marketing szakma krémje 420 oldalon osztja meg a tudását. A kötetet nagyszabású sajtótájékoztatón mutatták be szerdán a városligeti Millenium Házában.

„Olyan erővel bír egy marketingesnek a kommunikációs fegyvertára, ami tömegeket tud megmozgatni”

A Warm Up Talks podcastsorozat a Lounge Group és a Magyar Marketing Szövetség közös produkciója, amelyben a legfontosabb hazai marketing szakemberekkel beszélgetnek a szakmai tendenciáiról. A listáról természetesen nem hiányozhatott Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatójának neve sem, aki az autópiac jelenlegi befékezésén túl, többek között a marketing átalakulásáról beszélt.

2023 a tévés hirdetések árában áttörést hozhat

A hirdetők az eddigi válságok hibájából okulva, a várható csökkenő gazdasági teljesítmény ellenér sem fogják radikálisan visszavágni marketingjüket.

Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

A hagyományos média szerepe még mindig kiemelkedő a tömegelérésben Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Kft. kommunikációs igazgatója szerint. Az újmédia, a saját tartalom szerepe azonban egyre növekszik. A cégek számára a legfontosabb azonban a saját adatok gyűjtése, hogy erre alapozva továbbra is hatékony online kommunikációt végezhessenek.

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Hiánygazdálkodj okosan!

A rugalmasság éve. Több mint 20 éve vagyok a szakmában, de ilyet még nem láttam. Illetve egyszer már igen, gyerekkoromban. Vizsgáljuk meg együtt a magyar újautó szektor rögvalóságát, én pedig megmutatom azt az öt (digitális) eszközt, amit ilyenkor is használhatsz.