PR kommunikációs szakember Pályafutását 25 évvel ezelőtt Szegeden, a Polgármesteri Hivatal pr munkatársaként kezdte, majd a hulladékgazdálkodással foglalkozó cég, a Szegedi Környezetgazdálkodási Kht. …
Sok olyan vezető van, aki egyszerre felügyeli a marketing és PR területeket, de kevés olyan, aki mindkét területen szakmai elismeréseket zsebelhet be.
Négy kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary
Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat PR kategóriában!
Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
Balaton Anitával, a FleishmanHillard Café ügyvezetőjével arról beszélgettünk, milyen terhet hord magán a PR szakma és milyen változások jönnének jól.
Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.
Miért most éli reneszánszát a PR? Mérhetőbbé vált-e a PR? Értik a megbízói oldalon, hogy milyen hozzáadott értéke lehet egy kommunikációs kampánynak?
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.