Több mint három évtizede dolgozik kommunikációs szakértőként. Ügyféloldalon kezdte a pályáját, majd saját ügynökséget alapított. Szegedről indult a pályája, 2001 óta vezeti a FleishmanHillard Café …
Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Október 1-jén éjfélig bárki szavazhat a jelöltekre
Újra itt a Példakép díj, ezúttal hat kategóriával
Sok olyan vezető van, aki egyszerre felügyeli a marketing és PR területeket, de kevés olyan, aki mindkét területen szakmai elismeréseket zsebelhet be.
Négy kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary
Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat PR kategóriában!
Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.
Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
Balaton Anitával, a FleishmanHillard Café ügyvezetőjével arról beszélgettünk, milyen terhet hord magán a PR szakma és milyen változások jönnének jól.