Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – erről is beszél Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.
Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – többek között erről is beszélt Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője. A szakember szerint a pr-t a digitalizáció okán számos hatás éri, de ezzel párhuzamosan a lehetőségek és a megoldások száma is nagyságrendileg növekedett.
Mennyire képes a PR eleget tenni a kor kihívásainak, pl. a performanciának és a megsokasodott med(é!!)iafelületek által támasztott kihívásoknak? Hogyan lehet így stratégiát építeni? Hogyan tud egy PR-os rendszerben gondolkodni?