A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.
Egyedülálló emblémageneráló applikációt fejlesztett a Liszt Ferenc Kamarazenekar.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
Az átfogó, több éven átívelő megújulás megalapozásában a FleishmanHillard Café és a Stratlog segítette a zenekart.
Neves szakemberekkel szervezik meg az első Szerethető Munkahelyek konferenciát
Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.
Az influencer marketing irányairól, az adatvezérelt gondolkodás fontosságáról s az ügynökségek létjogosultságáról is kérdeztük a Cafe PR ügyvezetőjét.
Individualista társadalomban élünk, így a pr-szakmának figyelnie kell, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról.
Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – erről is beszél Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.
Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – többek között erről is beszélt Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője. A szakember szerint a pr-t a digitalizáció okán számos hatás éri, de ezzel párhuzamosan a lehetőségek és a megoldások száma is nagyságrendileg növekedett.