Keresett szöveg: "Balaton Anita"

Megjelent az első magyarországi PR Trendriport

A PR és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, a vírus okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat.

Bárki zenélő logót készíthet magának egy webes applikációjával

Egyedülálló emblémageneráló applikációt fejlesztett a Liszt Ferenc Kamarazenekar.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Új stratégiát és megújult márkát mutatott be a Liszt Ferenc Kamarazenekar

Az átfogó, több éven átívelő megújulás megalapozásában a FleishmanHillard Café és a Stratlog segítette a zenekart.

Hogyan maradhatnak szerethetők a munkahelyek a járványügyi helyzetben?

Neves szakemberekkel szervezik meg az első Szerethető Munkahelyek konferenciát

Reboot Hungary: rábuktunk a socialre és megjegyezzük azt is, hogy ki vert át bennünket

Hogyan változtatta meg a pandémia a médiafogyasztási szokásokat, mi az a Infodémia, miért fontos, hogy a márkák hitelesek legyenek? Kiderül a Reboot Hungary 2020. június 6-án tartott webináriumából.

A jövő fogyasztója, a jövő ügynöksége - interjú Balaton Anitával

Az influencer marketing irányairól, az adatvezérelt gondolkodás fontosságáról s az ügynökségek létjogosultságáról is kérdeztük a Cafe PR ügyvezetőjét.

Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, így a pr-szakmának figyelnie kell, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról.

Ma mindenki hírgyáros – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – erről is beszél Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője.

Mára mindenki hírgyárossá vált – interjú Balaton Anitával

Individualista társadalomban élünk, minden az egyénről szól, így a pr-szakmának nagy hangsúlyt kell arra fordítania, hogy a lehető legmélyebb ismeretei legyenek a célcsoportokról – többek között erről is beszélt Balaton Anita, a Café PR ügyvezetője. A szakember szerint a pr-t a digitalizáció okán számos hatás éri, de ezzel párhuzamosan a lehetőségek és a megoldások száma is nagyságrendileg növekedett.

2/3