Keresett szöveg: "Balaton Anita"

Balaton Anita

Balaton Anita

­­­Több mint három évtizede dolgozik kommunikációs szakértőként. Ügyféloldalon kezdte a pályáját, majd saját ügynökséget alapított. Szegedről indult a pályája, 2001 óta vezeti a FleishmanHillard Café …

Eldőlt, kik lehetnek a Példakép 2023 díj idei várományosai

Október 1-jén éjfélig bárki szavazhat a jelöltekre

Idén is keresi a szakmai kiválóságokat a Digital Hungary

Újra itt a Példakép díj, ezúttal hat kategóriával

„A magányos harcosok ideje lejárt”

Sok olyan vezető van, aki egyszerre felügyeli a marketing és PR területeket, de kevés olyan, aki mindkét területen szakmai elismeréseket zsebelhet be.

Ők lettek a ″Digital Hungary Példakép díj″ nyertesei

Négy kategóriában díjazta a szakma kiválóságait a Digital Hungary

Ismerje meg a Példakép díj PR kategóriájának jelöltjeit!

Segítsen Ön is eldönteni, hogy ki kapja idén a Példakép díjat PR kategóriában!

Kiderült, kik a Digital Hungary által alapított Példakép díj várományosai - Bárki szavazhat a jelöltekre

Eldőlt, kikre szavazhat a nagyközönség az idén első alkalommal elnyerhető Példakép díjért folyó versenyben. A négy kategóriában 7-7 fős szakmai jelölő testület választotta ki a jelölteket, most pedig a nagyközönségen a sor, hogy döntsön a végső győztesekről. Szavazni szeptember 30-án éjfélig lehet a megadott linkeken, a díjátadóra október 4-én, az Internet Hungary konferencián kerül sor Siófokon.

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.

„A PR-t nem tudod lecserélni, legfeljebb újraértelmezni”

Balaton Anitával, a FleishmanHillard Café ügyvezetőjével arról beszélgettünk, milyen terhet hord magán a PR szakma és milyen változások jönnének jól.

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.

1/3