1999-ben helyezkedett el a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol végigjárta a különböző szakmai munkaköröket, 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél dolgozott …
Az egyik legaktívabb és legismertebb hazai digitális szakember több, mint 12 év után távozott az IPG-Mediabrands, a Reprise és a Fastbridge digitális vezetői székéből. A Fastbridge-nél Erős Attila nevéhez fűződött a cégcsoport komplex digitális szolgáltatásainak (kreatív, média, adat és performance) felépítése, amely tudásra kifejezetten számítanak a Dot-nál is, ahol érkezésének egyik fő célja épp az, hogy „a meglévő széles szolgáltatási portfóliót hatékonyabban lehessen a hirdetőink előnyére fordítva még jobban integrálni és fejleszteni” – jelentette ki Kassitzky Attila a Dot Creative Kft. tulajdonos ügyvezetője.
A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba
2022. májusától Barnóth Zoltán látja el az Adaptive Media Innovációs és Üzletfejlesztési igazgatói feladatait. A szakember a GroupM Chief Digital Officer pozíciójából érkezett a sales house-hoz.
Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?
Podcastot nem csak hallgatni, de gyártani is egyre többen szeretnek. A kezdeti lelkesedés fenntartásához elengedhetetlen a fenntartható növekedés.
Az ad fraud mára elképesztő méreteket öltött.
A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
Influencerek és megmondók a digitális, főleg a közösségi média hullámain. Media Hungary: tematikus ajánlónk!
″A GDPR rendelet hatályba lépése minden szereplőnek fokozott és új feladatokat, odafigyelést hozott″.