Keresett szöveg: "BArnóth Zo"

Barnóth Zoltán

Barnóth Zoltán

1999-ben helyezkedett el a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol végigjárta a különböző szakmai munkaköröket, 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél dolgozott …

A Dot Creative-nál folytatja Erős Attila

Az egyik legaktívabb és legismertebb hazai digitális szakember több, mint 12 év után távozott az IPG-Mediabrands, a Reprise és a Fastbridge digitális vezetői székéből. A Fastbridge-nél Erős Attila nevéhez fűződött a cégcsoport komplex digitális szolgáltatásainak (kreatív, média, adat és performance) felépítése, amely tudásra kifejezetten számítanak a Dot-nál is, ahol érkezésének egyik fő célja épp az, hogy „a meglévő széles szolgáltatási portfóliót hatékonyabban lehessen a hirdetőink előnyére fordítva még jobban integrálni és fejleszteni” – jelentette ki Kassitzky Attila a Dot Creative Kft. tulajdonos ügyvezetője.

Célcsoportból fogyasztó: helyes adatokkal, okos tervezéssel

A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba

Innovációs és Üzletfejlesztési Igazgató érkezett az Adaptive Mediához

2022. májusától Barnóth Zoltán látja el az Adaptive Media Innovációs és Üzletfejlesztési igazgatói feladatait. A szakember a GroupM Chief Digital Officer pozíciójából érkezett a sales house-hoz.

Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?

Podcastgazdaságtan – kinek érték és miért? A dupla Reboot Hungary adásának összefoglaló írása. II. rész

Podcastot nem csak hallgatni, de gyártani is egyre többen szeretnek. A kezdeti lelkesedés fenntartásához elengedhetetlen a fenntartható növekedés.

Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az ad fraud mára elképesztő méreteket öltött.

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.

Many screens - ... mert mi is tévések vagyunk!

Influencerek és megmondók a digitális, főleg a közösségi média hullámain. Media Hungary: tematikus ajánlónk!

A GDPR senkit sem hagyott érintetlenül

″A GDPR rendelet hatályba lépése minden szereplőnek fokozott és új feladatokat, odafigyelést hozott″.

1/5