Marketing es kommunikációs igazgató A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve …
Több mint 400 ezer nyertese volt már az elmúlt egy hónapban a Szerencsejáték Zrt. március 4-én bevezetett új számsorsjátékának, a Napi Mázlinak. Bár a legtöbben azok vannak, akik a játék árát nyerték vissza, volt már tizenkettő szerencsés játékos is, akik 20-20 millió forinttal gazdagodtak. Az új játék gyorsan népszerű lett a játékosok körében és a tervek felett teljesít.
Egy álom vált valóra a Szerencsejáték Zrt. tavaly ősszel meghirdetett lakásnyeremény-játékával: a nemzeti lottótársaság egy 110 millió forint értékű budapesti lakást sorsolt ki, de további, összesen 27 millió forintos pénznyeremény is gazdára lelt. Az anonim nyertes már át is vehette a a 10. kerületi penthouse kulcsait.
Nagy álmot válthatott valóra a Szerencsejáték Zrt. a tavaly ősszel meghirdetett lakásnyeremény-játékával. A Játékoskártya lottózói hűségprogramot népszerűsítő akció keretében a nemzeti lottótársaság – az OTP Bank csoporttal együttműködésben – egy 110 millió forint értékű fővárosi lakást sorsolt ki. Az akció keretein belül további, összesen 27 millió forint pénznyeremény is gazdára talált.
A Call to Action projekt célja, hogy több aktivitáson (pl. felmérés, pályázat) keresztül bemutassa a legjobb TCR gyakorlatokat és ezáltal a reklámok társadalom egészére gyakorolt jótékony hatását demonstrálja. Az első fázisban a Magyar Reklámszövetség és a Sharity Impact a társadalmi célú ügyek publikálásának fontosságát, mértékét és hatását a Score Group kutatóintézet segítségével egy, a legnagyobb hirdetők reklámszakmai vezetői és az ügynökségek, médiavállalatok döntéshozói körében elindított felmérés keretében vizsgálja. A felmérés a hirdetők társadalmi célú vagy támogatói tevékenységét vagy a (márkák) gazdasági reklámjaiban megjelenő, közvéleményt pozitív módon formáló társadalmi célú információkat közlő hirdetéseit, valamint a jótékonysági (charity) aktivitásaikat és azok kommunikációját veszi górcső alá.
Nagyszabású sajtóeseményen mutatták be a marketing szakma sava-borsát összefoglaló Marketing Trendbookot november 15-én a városligeti Millenium Házában, Budapesten. Az eseményen szakmabeliek és a vállalati szféra szereplői is jelen voltak, akik Azurák Csaba vezetésével beszélgettek marketingről, annak kihívásairól és a jövő problémáiról.
Sikersztorik, válságmegoldó receptek, technológiai innovációk és esettanulmányok is tarkítják a nemrég megjelent és november 15-én bemutatott Marketing Trendbookot, amelyben a marketing szakma krémje 420 oldalon osztja meg a tudását. A kötetet nagyszabású sajtótájékoztatón mutatták be szerdán a városligeti Millenium Házában.
Egy év alatt 30-50 százalékot nőtt a magyar nagyvállalati vezetők LinkedIn követőtábora a TOP ligában: sokezres követőtáborra volt szükség a legszűkebb élbolyba kerüléshez, ami akár másfélszeres bővülést is jelentett. 2023-ban a pénzügyi felsővezetők közösségének mérete növekedett leglátványosabban az oldalon: akadt, aki duplázott tavaly óta – derül ki az Uniomedia legfrissebb LinkedIn-kutatásából. Követőszámban a kommunikációs vezetők, interakcióban a legfelsőbb vezetők taroltak – utóbbiak immár a belső vállalati kommunikációban is egyre eredményesebben használják a LinkedIn-t.
A Szerencsejáték Zrt. az OTP Bankkal együttműködve egyedülálló lehetőséget kínál: egy szerencsés Játékoskártya-birtokos az elmúlt évtized egyik legnagyobb értékű hazai tárgynyereményével, egy több mint 100 millió forint értékű penthouse-jellegű lakással lehet gazdagabb. A lakásnyeremény visszatérése különleges mérföldkő a két vállalat életében.
Interjú Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával