Keresett szöveg: "Ambruszter Géza"

Ambruszter Géza

Ambruszter Géza

Ambruszter Géza sokéves online szakmai pályafutása során a telekommunikációs szegmens meghatározó vállalatainál (Magyar Telekom, Telenor) tevékenykedett kiemelt feladatkörökben. Ügyféloldalon szerzett …

A mérhetőség: videóreklám-analitika.

Mit tud, van-e különbség az egyes szolgáltatók között stb.? Miért lenne fontos a független, külső mérés? (Gemius, Nielsen) Mi az, ami hiányzik, hogy a tovább tudjon fejlődni? Többek közt a GRP fogalom behozása.

Az online videók mérőszámai.

Mihez hasonlítsuk, miként használjuk fel?

A felhasználói utak.

Engagement riport. Vagy: Gemius OverNight

Tények a tervekhez - mert az üzleti érdek makacs dolog

A tények magukért beszélnek, még az sem nem zavarja őket, ha nem hiszel nekik. Attól még ők az erősebbek.

Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

A médiatervezés és a reklámok hatékonyságának mérését is egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti a Scores Group és a Gemius új, egymintából származó crossmedia médiafogyasztási kutatása. Az idei tesztidőszak után 2022-ben már élesben működik majd a rendszer.

Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Jó hír a digitális médiapiac szereplőinek!

Megújul a Digitális Közönségmérési Tanács mérése

1/2