Keresett szöveg: "3rd party"

A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A programatic piacot azonnal érintette a válság, de a fellendülés is hamar megkezdődött. Az infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze.

The Big Screen! Mutasd a képernyődet, megmondom ki vagy!

The Big Screen az Internet Hungary-n: mit tudnak az online média marketingeszközök?

Mit várj és mit ne Google és a Facebook programmatic rendszerektől

„A képletből sok esetben egyszerűen kimarad az ügyfél, hogy mi lenne a legoptimálisabb megtérülés az ő szempontjából”. Kőkemény interjú Vajda Évával.

9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

Nem is olyan régen még hatalmas összegekért nyomtattak ki papírra leveleket, amelyeket borítékba helyeztek, megcímeztek majd feladtak a postára.

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?

Nagyon bedurrant a programmatic piac!

A HOPPex megmutatja nekünk, hogy mi a helyzet.

Milyen kihívások és lehetőségek rejlenek a hazai programmatic piacon 2020-ban?

A sebesség egyre csak fokozódik a programmatic szuper sztrádáján, így Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője a hazai piac meghatározó képviselőit kérdezte, hogy milyen kihívásokat és lehetőségeket látnak a programmatic piacon itthon 2020-ban.

Ideje lenne megváltani a jegyet az adatvonatra!

Sólyom Balázs, a UPC online igazgatójának cikke az adatforradalomról, hogy hol tartunk és mit kéne csinálnunk vele.

A videózás új korszaka: 360/VR/AR/ és ami utána jön

Szántó Péter szépen elmondja nekünk, hogy mi várható a videózásban.

Új elnökségi taggal bővült az IAB Hungary

Jelentés az éves rendes taggyűlésről.

2/3