Keresett szöveg: "ügyfélszolgálat"

Nem várható jelentős változás a munkaerőpiaci kereslet és kínálat dinamikájában, leginkább majd a bérfejlesztések mozgósíthatják a munkavállalói oldalt

A 2023 eleje óta tapasztalt élénk munkavállalói aktivitás 2024 utolsó negyedévére mérséklődött, 5% alatti növekedés volt a meghirdetett állásokra leadott pályázatok számában az előző év utolsó három hónapjában mérthez képest. Volt vármegye, ahol azonban továbbra is magas volt a munkakeresés intenzitása, a legnagyobb arányban Fejér, Bács-Kiskun és Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében – derült ki a Profession.hu legújabb negyedéves jelentéséből.

Rekord a Számlázz.hu-nál: egy év alatt közel 16 millió számla és nyugta született

Rekordot döntött a Számlázz.hu: összesen 115 859 701 darab számlát és nyugtát állítottak ki a rendszerében 2024-ben, amely az idén 20 éves fintech cég történetében minden eddigi számot felülmúlt. 2023-ban 108 millió, míg 2022-ben 102 millió bizonylat (számla és nyugta) keletkezett a Számlázz.hu-nál.

Indulhat a roham: ezekben a bútorboltokban és barkácsáruházakban lehet először SZÉP Kártyával fizetni

Megvannak az első üzletek, ahol már bútort, szőnyeget, lámpát és más lakberendezési, lakásfelújítási terméket is lehet venni SZÉP Kártyával. A barkácsboltok közül több kisebb mellett az OBI-nál lehet így fizetni, és a listára felkerültek az RS Bútor és a Diego egységei is. Az ügyfeleknek viszont maguknak kell figyelniük, hogy csak arra és annyit költsenek, amivel megfelelnek az előírásoknak - derül ki a Bank360.hu összeállításából. A kártyákon megnyílt az Aktív MagyarOK zseb, ahová plusz pénzt utalhatnak a munkaadók.

Béremelés az ALDI-nál: reálbér-növekedés minden pozícióban

Az ALDI ismét emeli béreit valamennyi munkakörben. 2025. január 1-jétől az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. munkatársai az értékesítés és a logisztika területén, valamint az irodai munkakörökben – néhány kivételtől eltekintve – egységesen 8%-os béremelésben részesülnek. Az informatikai szolgáltatásokat nyújtó ALDI International IT Services Kft. egy év alatt harmadával növelte létszámát, bérei januártól pedig átlagosan 6,5%-kal emelkednek. Az ALDI vállalatcsoport mintegy 6500 munkatársa így 2025-ben reálbér-növekedésre számíthat.

Megérkezett a One Magyarország: minden, amit az ügyfeleknek tudni érdemes

2025. január 1-jétől One Magyarország Zrt. néven folytatja tevékenységét a Vodafone Magyarország.

MI-jóslatok: 2025-től már csapattagként dolgozik velünk a mesterséges intelligencia

A Gartner előrejelzése alapján 2028-ra a napi döntések 15 százalékát olyan mesterséges intelligencia fogja meghozni a munkahelyeken, amely már önálló cselekvésre is képes. Ez az agentic MI, amely gyökeresen megváltoztatja a szervezetek működését, és várhatóan 2025-ben kezdik el alkalmazni a cégek. Az OpenText szakértői szerint a vállalatok akkor tudnak lépést tartani a fejlődéssel, ha alkalmazzák a legmodernebb MI-ügynököket, és folyamatosan dolgoznak MI-képességeik és innovációs kultúrájuk fejlesztésén.

„Most már nem elég egyszer kinyilatkoztatni valamit és hátradőlni”

Bevallja, hogy túlontúl intim viszonyt tart fenn a telefonjával, de szerinte ez a PR-es munka velejárója: sosem tudni, mikor jön az az üzenet, amire azonnal ugrani, reagálni kell. Ennek ellenére ezt a 24 órás készenlétet szívesen elengedné a szakmai életéből. Ragaszkodik viszont ahhoz, hogy a PR kreatív műhelymunka maradhasson. Murányi Lindával, az Erste Bank PR vezetőjével beszélgettünk többek között arról, hogy meddig marad velünk a sajtóközlemény, hogyan változott meg a PR-esek és a média viszonya, és hogy miért nem tud helyettesíteni egy PR-est a Chat GPT.

Elképesztő, mennyi magyart érintett idén pénzügyi csalás – így tehet ellene

Egyre kifinomultabb pénzügyi csalásokkal szemben kell felkészülni. Ez csak akkor lehet eredményes, ha a felhasználók is tudatosabbak, és nem engednek a csalók trükkjeinek.

A generatív mesterséges intelligencia előnyeit még inkább kiaknázó fejlesztéseket valósít meg az AWS

Az Amazon Web Services (AWS) legnagyobb konferenciáján, a re:Invent 2024-en Las Vegasban ismét számos AI újítást és megoldást jelentettek be, amelyek legfőbb célja a felhasználói élmények javítása. Az Amazon Bedrock több mint 100 új modellel bővült, az Amazon Nova az alapmodellek szolgáltatási spektrumát tágítja ki, míg az Amazon Connect, az Amazon SageMaker és az Amazon Trainium2 az üzleti célú adatfelhasználási lehetőségeket növelik.

Mitől lesz hiteles a márkák személyisége?

A DigitalHungary Klubon Kun Miklós az EssenceMediacom stratégiai igazgatója márkák lélektanát mutattatta be, hogy mitől működik a márkák perszónája.

1/72