Keresett szöveg: "ügyfélszolgálat"

Jön az augmentation technology, ami tovább növeli a robotok szerepét

Nem kell félni, nem akarják elvenni a munkánkat.

Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Az első Digitális Akadémia a service designról szólt. Vagyis sokkal inkább az ügyfélről.

Hogyan lehet egy webáruház a piac megkerülhetetlen szereplője? - Interjú Csereklei Zoltánnal, a Pelenka.hu alapítójával

A visszatérő vevők megszerzésében a vásárlói élmény megteremtése az egyik legfontosabb tényező, amit kimondani könnyű, megvalósítani viszont...

Otthonosan az ügyfélélményben – interjú a Szallas.hu vezérigazgatójával

Szigetvári József arról is beszélt, hogy mi jelenti a siker kulcsát s hogy hol jön be a képe a service design.

Rossz hír azoknak, akik Blackberry telefont szeretnének

A kínai TCL Communication augusztus végén a licenc lejártával végleg beszünteti a Blackberry okostelefonok gyártását - jelentette be kedden twitter üzenetben a BlackBerry Mobile.

„A kung-fum arról szól, hogy az értékesítés nem lehet cél, hanem csakis következmény”

Interjú Takács Antallal, az Ügyfélkiszolgálás | elégedettség | élmény című könyv szerzőjével.

Így válthatja le személyi igazolványunkat, útlevelünket egy okostelefon

Az e-aláírás-specialista NETLOCK szerint hamarosan leválthatják az okostelefonokba zárt digitális tárcák a fizikailag létező okmányokat, bőrtárcákat: 2020-ra áttörést jósolnak a digitalizáció terén.

Így látja a Service Designt a Nielsen Norman Group (102)

Az egyik legnagyobb kutatóház közérthető válasza arra, hogy mi is a Service Design.

Hol húzodik a CRO határa - szerintem, szerintünk...

A CRO nem éppen a legkönnyebben megragadható és elmesélhető történet a digitális területen, a konverziós ráta optimalizálása viszont elemi érdek. Definíciók, tévhitek és néhány jó tanács. Sólyom Balázs cikke.

1/32