Keresett szöveg: "ügyfélszolgálat"

Nem a gépek egyeduralma a jövő

Óhatatlanul lesznek olyan komplex esetek, amelyek során továbbra is elengedhetetlen lesz az emberi beavatkozás.

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?

Versenyre, pályázatra fel! Az Internet Hungary konferencia idén is díjazza a legjobbakat

Indulhat a pályamunka-cunami: az Internet Hungary konferencián számtalan témában adhatnak elő a legjobbak, akiket különleges díjakkal ünneplünk meg.

Itt dől el, hogy az ügyfél minket választ-e! (versenyfelhívás)

A lelkes és buzgó ügyfélszolgálat aranyat ér – az Internet Hungary 2019 versenypályázatán pedig fődíjat. Várjuk a jelentkezőket!

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.

Hogyan fogják az ügynökségek megszólítani a jövő fiataljait?

A fiatalok nagyon feladják a leckét az ügynökségek számára, nagyon gyorsan mozognak és váltanak. Joanelli Tamást, a BeSocial ügyvezetőjét kérdeztük.

Jól felépített márka nélkül a legkifinomultabb adatalapú hirdetés sem működik

Takács Borbála a klasszikus médiaügynökségeket átható mély változásokról, a holisztikus szemléletről és a szegmentációváltásról.

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.

Eltűnhet a WhatsApp vagy a Viber?

Ajjaj.

1/31