Keresett szöveg: "ügyfélélmény"

Az SAP újragondolja a vállalati alkalmazások jövőjét: az AI mindenhol jelen lesz

Az SAP idei Sapphire konferenciáján olyan úttörő technológiai fejlesztéseket és stratégiai együttműködéseket jelentett be, amelyek alapjaiban formálják át a vállalati szoftverek jövőjét. A mindenütt jelen lévő Joule AI-copilot, valamint a rendszerek és üzleti területek között működő, kibővített AI-ügynökhálózat révén az SAP egy új korszakot hirdet meg – amely minden vállalat számára elérhetővé teszi a mesterséges intelligenciához való hozzáférést, és akár 30%-os termelékenységnövekedést eredményez.

Új AI asszisztens bevezetésével támogatja az MBH Bank a vállalkozásokat a pályázatok közötti eligazodásban

Új AI asszisztenst indít az MBH Bank, aminek segítségével gyorsan és hatékonyan tájékozódhatnak a mikro-, kis- és középvállalkozások az elérhető állami támogatásokról és a pályázat menetéről. A BUPA digitális platformon keresztül elérhető, mesterséges intelligencia alapú szolgáltatás célja, hogy egyszerűsítse a pályázati információk feldolgozását és lehetővé tegye azok összehasonlítását, ezzel támogatva a vállalkozókat a sikeres forrásbevonásban, valamint a pályázati információk közötti eligazodásban. A fejlesztés összhangban van az MBH Bank azon törekvésével, hogy innovatív digitális fejlesztéseivel hozzájáruljon a hazai mikro-, kis- és középvállalkozási ökoszisztéma fejlődéséhez és növekedéséhez. Az új fejlesztés továbbá megfelelően illeszkedik a BUPA azon eszköztárába, amellyel a hazai vállalkozásokat segíti a forrásbevonásban.

Boncoljuk a Kate-et. Podcast ajánló

A hazai bankok közül elsőként létrehoztak Kate-et, a digitális személyi asszisztenst. Hogyan született? Milyen? Mit tud? Beszélgetés Vadócz Zsolttal, a K&H innovációs igazgatójával, és Mondovics Péterrel, a a kiberbiztonságért, modern marketingtechnológiáért és kereskedlemi kapcsolatokért felelős marketing menedzserével.

Perspektívaváltás, jobb ember- és kultúraismeret segíthet az ügyfelek pontosabb megértésében

A hagyományos marketingkommunikáció nélkül is el lehet érni a márkák céljait az emberek megszólításában, de ehhez a megszokottól eltérő megközelítésre van szükség Barna Péter, a Magyar Telekom márkainnovációs-vezetője szerint.

Új vezető a Yettel marketing igazgatóságának élén

Május 6-tól Simon György irányítja a Yettel lakossági marketing igazgatóságát.

Az e-kereskedelem átalakítja Európa logisztikai térképét

A Prologis kutatása szerint az e-kereskedelem egyre több helyet követel magának.

Sikeres negyedéven van túl a Konecta

Az ügyfélélmény (CX) és a digitális megoldások terén vezető, globális szolgáltató, a Konecta közép-európai klasztere – Magyarország, Csehország és Szlovákia – több szinten is figyelemre méltó eredményeket ért el az első negyedévben, amelyek ismét megerősítik, hogy az elsőrangú ügyfélkiszolgálás kulcsa egy elkötelezett és támogató munkahelyi kultúra. A XIII. Kiváló Kiszolgálás Konferencián elért sikerek, illetve az ügyfélelégedettségi és munkavállalói elégedettségi felmérések kiemelkedő pontszámai azt bizonyítják, hogy üzleti kiválóság nem jöhet létre motivált munkavállalók nélkül.

innováció, ami érezhető: a K&H kreatív megoldásai a jövő bankolásáért

Az Innováció és Kreativitás Világnapján érdemes megvizsgálni, hogyan formálják át a hazai pénzügyi szektort az élvonalbeli technológiai és élményalapú fejlesztések. A K&H Bank digitális újításai nemcsak díjakat hoznak, de valós megoldásokat is kínálnak az ügyfelek hétköznapjaira – legyen szó online vásárlásról, koncertélményről vagy éppen a pénzügyi tudatosság fejlesztéséről.

Provident-kutatás: javuló fogyasztói bizalom és erősödő hitelkereslet

Lassú javulást mutat a magyar lakosság pénzügyi helyzete, és ezzel a hitelfelvételi hajlandóság is növekedésnek indult – derül ki a Provident Pénzügyi Zrt megbízásából készült országos kutatás adataiból. Bár a hitelkereslet – a fogyasztói bizalommal együtt – ingadozott az elmúlt évek során, jelenleg mindkettő erősödése tapasztalható, és a magyarok kétharmada elképzelhetőnek tartja egy kisebb összegű hitel felvételét.

Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat

A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások kulcsfontosságúvá váltak az online vásárlások hatékonyságában. A DSV globális szinten már bizonyított az e-kereskedelmi logisztika területén: fejlett raktározási megoldásokkal, automatizált rendelésfeldolgozással és teljes körű szállítási szolgáltatásokkal segíti partnereit. A jövőben ezeket a tapasztalatokat Magyarországon is kamatoztatják.

1/50