Az SAP idei Sapphire konferenciáján olyan úttörő technológiai fejlesztéseket és stratégiai együttműködéseket jelentett be, amelyek alapjaiban formálják át a vállalati szoftverek jövőjét. A mindenütt jelen lévő Joule AI-copilot, valamint a rendszerek és üzleti területek között működő, kibővített AI-ügynökhálózat révén az SAP egy új korszakot hirdet meg – amely minden vállalat számára elérhetővé teszi a mesterséges intelligenciához való hozzáférést, és akár 30%-os termelékenységnövekedést eredményez.
Új AI asszisztenst indít az MBH Bank, aminek segítségével gyorsan és hatékonyan tájékozódhatnak a mikro-, kis- és középvállalkozások az elérhető állami támogatásokról és a pályázat menetéről. A BUPA digitális platformon keresztül elérhető, mesterséges intelligencia alapú szolgáltatás célja, hogy egyszerűsítse a pályázati információk feldolgozását és lehetővé tegye azok összehasonlítását, ezzel támogatva a vállalkozókat a sikeres forrásbevonásban, valamint a pályázati információk közötti eligazodásban. A fejlesztés összhangban van az MBH Bank azon törekvésével, hogy innovatív digitális fejlesztéseivel hozzájáruljon a hazai mikro-, kis- és középvállalkozási ökoszisztéma fejlődéséhez és növekedéséhez. Az új fejlesztés továbbá megfelelően illeszkedik a BUPA azon eszköztárába, amellyel a hazai vállalkozásokat segíti a forrásbevonásban.
A hazai bankok közül elsőként létrehoztak Kate-et, a digitális személyi asszisztenst. Hogyan született? Milyen? Mit tud? Beszélgetés Vadócz Zsolttal, a K&H innovációs igazgatójával, és Mondovics Péterrel, a a kiberbiztonságért, modern marketingtechnológiáért és kereskedlemi kapcsolatokért felelős marketing menedzserével.
A hagyományos marketingkommunikáció nélkül is el lehet érni a márkák céljait az emberek megszólításában, de ehhez a megszokottól eltérő megközelítésre van szükség Barna Péter, a Magyar Telekom márkainnovációs-vezetője szerint.
Május 6-tól Simon György irányítja a Yettel lakossági marketing igazgatóságát.
A Prologis kutatása szerint az e-kereskedelem egyre több helyet követel magának.
Az ügyfélélmény (CX) és a digitális megoldások terén vezető, globális szolgáltató, a Konecta közép-európai klasztere – Magyarország, Csehország és Szlovákia – több szinten is figyelemre méltó eredményeket ért el az első negyedévben, amelyek ismét megerősítik, hogy az elsőrangú ügyfélkiszolgálás kulcsa egy elkötelezett és támogató munkahelyi kultúra. A XIII. Kiváló Kiszolgálás Konferencián elért sikerek, illetve az ügyfélelégedettségi és munkavállalói elégedettségi felmérések kiemelkedő pontszámai azt bizonyítják, hogy üzleti kiválóság nem jöhet létre motivált munkavállalók nélkül.
Az Innováció és Kreativitás Világnapján érdemes megvizsgálni, hogyan formálják át a hazai pénzügyi szektort az élvonalbeli technológiai és élményalapú fejlesztések. A K&H Bank digitális újításai nemcsak díjakat hoznak, de valós megoldásokat is kínálnak az ügyfelek hétköznapjaira – legyen szó online vásárlásról, koncertélményről vagy éppen a pénzügyi tudatosság fejlesztéséről.
Lassú javulást mutat a magyar lakosság pénzügyi helyzete, és ezzel a hitelfelvételi hajlandóság is növekedésnek indult – derül ki a Provident Pénzügyi Zrt megbízásából készült országos kutatás adataiból. Bár a hitelkereslet – a fogyasztói bizalommal együtt – ingadozott az elmúlt évek során, jelenleg mindkettő erősödése tapasztalható, és a magyarok kétharmada elképzelhetőnek tartja egy kisebb összegű hitel felvételét.
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások kulcsfontosságúvá váltak az online vásárlások hatékonyságában. A DSV globális szinten már bizonyított az e-kereskedelmi logisztika területén: fejlett raktározási megoldásokkal, automatizált rendelésfeldolgozással és teljes körű szállítási szolgáltatásokkal segíti partnereit. A jövőben ezeket a tapasztalatokat Magyarországon is kamatoztatják.