Keresett szöveg: "ügyfélélmény"

Az elrontott ügyfélmegértés

A koronavírus elterjedése után sok szektorban jelentősen átalakulnak a vásárlói szokások, egyvalami azonban változatlan marad. Na, vajon mi az?

Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Van néhány olyan tulajdonság, ami nélkülözhetetlen a túléléshez.

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.

A hirdetési eszköz-arzenál kezelésének művészete, azaz nyomás nélkül is nő a pálma

Szokás mondani, hogy: „nyomás alatt nő a pálma”, és nyomás az most minden szinten van. Szabó Edit cikke.

Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Maczinkó Ákos, a Works. Hungary ügyvezetője, a Testbirds Kft. partnere világítja meg korunk sajátosságait az ügyfélélmény felől.

A digitális transzformáció - mit akarsz megoldani?

Hogyan is érdemes végig vinni a digitális transzformációt a cégek esetében? Lackó Katalin cikke.

Mikor bukhatod az ügyfeleidet?

A digitális élményplatformokba beépített webes analitikai eszközöknek köszönhetően a vásárlók legkevesebb “zaklatásával” nyerhetjük ki a legtöbb információt arról, hogy mit is akarnak az ügyfeleink.

Szabályozható az emberi hülyeség?

Jól kikérdeztük Lévai Richárdot arról, hogy miért is jó a GDPR, ki mit veszít, ha figyelmen kívül hagyja.

Hol és mikor kell bevetni a service designt?

A Digitális Akadémián a legprofibbak mutatták be, hogyan is találkoztak a cégen belül a service designnal s hogyan dolgoztak a módszertannak.

1/15