Keresett szöveg: "ügyfélélmény"

GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora

A GKID 2015 óta készít nyilvános rangsorokat a magyar piacon működő, és ott a legnagyobb forgalmat generáló online kereskedőkről. Az e-kereskedelmi kutató- és tanácsadócég a Mastercard közreműködésével idén négy tematikus forgalmi rangsort állított össze. A TOP15 legnagyobb forgalmú e-kereskedő mellett ismét elkészült az élelmiszerek és háztartási cikkek online értékesítésével foglalkozó kereskedőket tömörítő TOP10-es FMCG lista, valamint a legalább bruttó 5 milliárdos online kiskereskedelmi forgalmat elérő, 100%-ban magyar tulajdonú kereskedőkről is rangsor készült. Ebbe a mezőnybe idén is 13 magyar webáruház került be. A három – már ismert – forgalmi rangsor mellett az eTOPLISTA idén kiegészült egy negyedik, ismertségi rangsorral is, melyen a GKID saját lakossági méréseinek összegzéseként a legismertebb spontán márkaismertséggel rendelkező 15 internetes kereskedő szerepel.

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész

Kiderült, melyik generáció vásárol a legtöbbet online - ön köztük van?

Feltárta a különböző generációk online vásárlási szokásait az idei Digital Media Hungary konferencián Madar Norbert, a gazdaság digitális területeinek kutatására szakosodott GKID elemző és tanácsadó cég vezető tanácsadója. A szakember a Research Hungary: Generációk vásárlási attitűdjei című előadásán részletesen kifejtette a nemzedékek digitális vásárlási magatartását.

Mennyit ér (ma) egy autó márkája?

Puskás Kata Szidónia, a Duna Autó marketing és pr vezetője az autómárka értékét befolyásoló tényezőkről tartott előadást a 29.Digital-Media Hungary-n.

Az ügyfélélmény áll a második okosforradalom középpontjában

Üzleti értékteremtés új technológiák révén, újraértelmezve és kibővítve a szoftverfejlesztést – ezt a lépést tette meg az Attrecto Next Tech Digital Solutions azzal, hogy oktatási üzletággal bővítette portfólióját a vállalati innovációval és vezetőképzéssel foglalkozó Spark Institute beolvadásával, valamint új ügyvezetőt igazolt a McKinsey-nél és nagyvállalatoknál digitalizációval foglalkozó Somogyi Imre személyében. Az Attrecto a hazai és nemzetközi piac szereplőit - az üzleti modelleket gyökeresen felforgató - AI-vezérelt új korszakra készíti fel.

A MOL nyerte a funkcionális átalakítás nagydíját az SAP Quality Awards versenyen Közép- és Kelet-Európában

Az üzleti transzformáció a folyamatosan változó környezetben elengedhetetlen. Az SAP éppen ezért immár tizennegyedik alkalommal díjazza azokat az üzleti átalakítást megvalósító vállalatokat, amelyek élen járnak a változásban, és jó példaként szolgálnak a sikeres bevezetésben. Az SAP Quality Awards egyik nagydíját idén a magyar MOL nyerte el.

A mesterséges intelligencia elmúlt 10 éve, a mesterséges intelligencia felépítése

Nem vagyok adattudós, nem vagyok fejlesztő és koránt sem vagyok AI szakértő. Egy olyan szakember vagyok, aki tudja, hogy folyamatosan képben kell lenni és tanulni, hogy lépést tudjunk tartani a trendekkel, de főleg az új eszközökkel. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy olyan szakterületekbe is bele lássunk kicsit, ami amúgy távol áll a szakmánktól. Így volt ez annó az értékesítés kapcsán a sales területtel, aztán az employer branding okán a HR-el, és most a technológia rohamos fejlődése miatt a programozással is. Nem kell tudnunk egyik esetben sem profin eladnunk, vagy toboroznunk, vagy akár kódot írnunk, de tudnunk kell, hogy mi hogyan működik. Érteni kell a logikáját. Ezt a logikát igyekszem most bemutatni és körbe járni a mesterséges intelligencia kapcsán.

Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.

A magyar vásárlók közül választják a legtöbben környezettudatosságból a felújított mobilt

Nagyjából 300 tonna szén-dioxidtól kímélte meg a környezetet a Rejoy és a három további piacon jelen lévő anyacége, a Flip Technologies - ez átszámítva 150 személyautó éves kibocsátásának felel meg. A piactér régiós ügyfélfelmérése szerint arányaiban a magyar vásárlók közül voksolnak a legtöbben a felújított készülékekre környezettudatossági szempontokból - ebben pedig a boomer és millenial korú ügyfelek a legaktívabbak.

Új stratégia mentén továbbra is fókuszban a fenntarthatóság

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott fenntarthatósági stratégiájának (2021-2030) harmadik évéről számolt be a Magyar Telekom Fenntarthatósági Jelentésében, amelyet az Éves Jelentéssel egy napon, április 16-án publikált.

1/43