Keresett szöveg: "ügyfélélmény"

Középpontban az ügyfélélmény: SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

A PSD2 biztonsági előírásai az online kártyás fizetésben jelentős kihívás elé állítják a kereskedőket és a fizetéstechnológiai cégeket.

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.

SMS-kód helyett elég egy mosoly – interjú Mondovics Péterrel

A PSD2 biztonsági előírásai az online kártyás fizetésben jelentős kihívás elé állítják a kereskedőket és a fizetéstechnológiai cégeket.

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.

Van egy csata, amit Trump már meg is nyert!

Donald Trump webshopja került ki győztesen az elnökjelöltek webáruházainak szakmai összehasonlításából. A dolog pikantériája, hogy hasonló „trükkel”, mint amit Barack Obama is használt a 2008-as kampányában.

Kapcsolódási pontok a biztosításban — Vigyázok rád, sőt törődöm veled

Újszerű tendenciát mutat, hogy a biztosítótársaságok már nem csak a megkötés és az esetleges kár-ügyintézés momentumában vesznek részt az ügyfelek életében.

Megugrott a digitális gazdaság

Kétszer olyan gyorsan nőtt a régió digitális gazdasága a COVID-19 miatti kényszerleállás alatt.

Megszűnhet a boltok egy része?

A koronavírus átalakította a vásárlási szokásokat, ha így haladunk, fizikai boltok 10-15%-a is megszűnhet.

Kétszer olyan gyorsan nőtt a régió digitális gazdasága a COVID-19 miatti kényszerleállás alatt

Majdnem kétszer olyan gyorsan nőtt Kelet-Közép-Európában a digitális gazdaság a pandémia első öt hónapjában, mint az elmúlt két évben – olvasható a McKinsey legfrissebb elemzésében. A globális tanácsadó cég adatai szerint 2020 januárja és májusa között a térségben több mint 14 százalékos növekedési ütemet mutatott fel a digitális gazdaság, megközelítve a 2019-es egész éves bővülés mértékét.

Így már igazi élmény a vásárlás!

A maximálisan személyre szabott vásárlói élményhez az SAP Customer Data Platform lehet a márkák legerősebb eszköztára

1/19