A Magyar Telekom mobilhálózat-modernizációs programjának keretében idén nyárra 60%-ra növeli lakosságszám-arányos kültéri 5G lefedettségét. A vállalat 5G hálózata 2023. június 1-jétől Budapesten, a megyeszékhelyeken, számos vidéki városban és községben, valamint a Balaton, a Velencei-tó és a Tisza-tó körül lesz érhető. A Telekom június 1. és augusztus 31. között automatikusan elérhetővé teszi az 5G-t minden ügyfelének, melyet 5G képes készülékkel és mobilinternet-szolgáltatással tudnak igénybe venni.
Pénzkerék+ néven online formában tér vissza a korábban nagy sikert arató, Pénzkerék kaparós sorsjegy. A nemzeti lottótársaság a magasabb ügyfélélmény érdekében megújult formában, e-sorsjegyként vezeti be a Pénzkerék+-t, melyet így élménydúsabb és színesebb kivitelben digitálisan kaparhatnak le az online szerencsevadászok.
Kihívásokkal teli év után, 9,9%-os éves növekedést követően 1323 milliárd forintos forgalommal zárt 2022-ben a belföldi online kiskereskedelem.
A cégek hirdetési hatékonyságáról beszélt Hernádi Gábor, a HD Marketing munkatársa a Digital-Media Hungary eseményen, április végén. A szakember felvetette, hogy a kisebb vállalatok ezen a téren okosabban költik a pénzüket, az állítást pedig miértekkel is elmagyarázta.
A K&H Csoportot mostantól új eszköz segíti, hogy kommunikációs tevékenysége során is fenntarthatóbbá váljon: a Mindshare médiaügynökség által használt szoftver segítségével beemelik az egyes eszközök karbonlábnyomát a médiavásárlás során figyelembe vett szempontok közé. Emellett a pénzintézet megkezdte intézményi weboldalainak karbon auditját is.
Akár kedvenc márkájukat is készek elhagyni a vásárlók, ha fizetniük kell a rendelt termék visszaküldéséért – állapítja meg az SAP Emarsys legújabb kutatása. A kereskedők hosszú távon jobban járnak, ha megszüntetik a vásárlók elé gördített akadályokat, különben elvesztik leghűségesebb vevőiket. A tapasztalatok szerint, aki erre odafigyel, nem feltétlenül kell több visszáru megbízást kezeljen, viszont sokat tesz a vásárlói lojalitás megőrzéséért. Az SAP Emarsys felmérése a magyar piac számára is fontos tanulságokkal szolgálhat.
Új márkastratégiát és vizuális arculatot mutatott be az LG Electronics (LG). A dinamikus és fiatalos új megjelenéssel a vállalat szeretné közelebb hozni a Life´s Good márkaüzenetet a felhasználókhoz. Az LG célja, hogy világszerte szélesebb körben, több generációt is megszólítva tegye még ismertebbé a márkát.
Virtuális próbafülke, személyre szabott parfümautomata és mesterséges intelligenciával támogatott vásárlási asszisztensek – mindez nem egy sci-fi, hanem a valóság. Az SAP új bemutatóterme New Yorkban életre kelti a kereskedelem jövőjét, ahol a fizikai márkaboltok a vevők adatait felhasználva személyre szabott élményt kínálnak egy egyedi termékhez, amely máshol nem elérhető. Az S.Fashion Experience Lab-ban bárki felfedezheti, hogyan segít az SAP a kereskedőknek optimalizálni üzleteiket és kapcsolódni vevőikhez egy elsődlegesen digitális világban. A profit és az ügyfélelégedettség növelése, az egyedi ügyfélélmény megalkotása érdekében a világ egyik vezető ékszer- és kiegészítő márkája, a Swarovski is az SAP megoldásait választotta – a RISE with SAP platformot fogja használni értékesítési rendszerének felhőalapú megújításához.
A nem korlátlan internettel rendelkező díjcsomagokat igénybe vevő ügyfelek nagyságrendileg kétharmada nem fogyasztja le teljes mértékben a mobilnet keretét – derül ki a Vodafone Magyarország adataiból. Erre kínálnak megoldást a Vodafone Magyarország megújuló Go díjcsomagjai, melyek a piacon egyedülálló módon lehetővé teszik, hogy az ügyfelek a fel nem használt adatmennyiséget tovább görgethessék a következő hónapra.
Márciustól Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing és kommunikációs igazgatói posztját. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit a marketing legkülönbözőbb területein, többek közt az energetikai és telekommunikációs szektorokban, valamint az építőiparban szerzett. Az Euronicsnál fő feladatai a vállalat nemzetközi expanziójának elősegítése, a vásárlási konverzió további növelése és az Euronics márka erősítése lesz.